Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg skal for første gang ta med hunden min på tog i morgen. Togturen er ca 2 timer. Det er en labrador på litt under 2 år, han er veldig ivrig og har masse energi, men er slik i bil osv. Er det noen som har erfaringer med dette? man legger inn at man har meg seg hund over 40cm på vy appen, vet dere om man da får en rad alene? Tror det kan bli litt trangt hvis ikke... 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Mtrgh skrev (34 minutter siden):

jeg skal for første gang ta med hunden min på tog i morgen. Togturen er ca 2 timer. Det er en labrador på litt under 2 år, han er veldig ivrig og har masse energi, men er slik i bil osv. Er det noen som har erfaringer med dette? man legger inn at man har meg seg hund over 40cm på vy appen, vet dere om man da får en rad alene? Tror det kan bli litt trangt hvis ikke... 

Send de en mail. Eller ring. 

🐶❤❤

Skrevet

Du må booke de setene med størst plass foran selv 

Anonymkode: ba71f...be8

Skrevet

DEt går helt fint! Legg inn over 40cm så får dere fin plass :)

Anonymkode: b46a8...fcb

Skrevet

Hvordan gikk togturen?

Anonymkode: 11a9a...7d8

Skrevet

Om det er tog uten bestemt seteplass så pleier jeg å sitte ved dørene der hvor det er typisk å sette sykkel eller barnevogn. Der er det bedre plass, og kan ha hunden mellom beina eller ved siden av meg. Sånne 4-setere kan også funke hvis det ikke sitter folk der.

Har dessverre ikke erfaring med tog som har bestemte seteplasser, men tipper du da får en plass som har plass til hunden. Hadde vært litt merkelig om man skal betale for hunden uten å få plass

Håper det gikk fint på turen!

Anonymkode: cb0b3...3fc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...