Frøkenfryden Skrevet 9. desember 2023 #21 Del Skrevet 9. desember 2023 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Gir 100 prosent kreft i følge kreftforening. Slutt med denne ukulturen. Anonymkode: be67c...31f Flere barn påvirker miljøet negativt og gjør køene til BUP lenger også, men jeg går nå ikke inn i gravidtrådene og ber folk ta på jerntrusa av den grunn..🙄 4 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2023 #22 Del Skrevet 10. desember 2023 Vann, farris, melk, juice, saft, brus. Anonymkode: 55113...a73 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2023 #23 Del Skrevet 10. desember 2023 Blue nun gold har "gullflak" i seg. Anonymkode: 7eae5...bdb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2023 #24 Del Skrevet 10. desember 2023 Martini asti!! Anonymkode: b4a10...a97 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2023 #25 Del Skrevet 11. desember 2023 Av prinsipp gir jeg aldri alkohol i gave til folk, uansett alder, da jeg ikke ønsker sykdom på folk. Kunne likegodt gitt dem en pakke sigaretter eller noen striper kokain. Anonymkode: 3813e...1b2 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2023 #26 Del Skrevet 11. desember 2023 Ville ikke kjøpt alkohol uansett. Det meste annet faktisk... Anonymkode: d4cf4...07a 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2023 #27 Del Skrevet 12. desember 2023 Martini Asti, Glitterfisk, Små sure og Bottega gold prosecco (sistnevnte er min og samboers favoritt til festlige lag, den er søt og fin for de som ikke er glad i sur prosecco eller champagne). Anonymkode: f1e3d...7e5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2023 #28 Del Skrevet 12. desember 2023 AnonymBruker skrev (På 11.12.2023 den 8.59): Av prinsipp gir jeg aldri alkohol i gave til folk, uansett alder, da jeg ikke ønsker sykdom på folk. Kunne likegodt gitt dem en pakke sigaretter eller noen striper kokain. Anonymkode: 3813e...1b2 AnonymBruker skrev (På 11.12.2023 den 9.02): Ville ikke kjøpt alkohol uansett. Det meste annet faktisk... Anonymkode: d4cf4...07a Og hvem spurte om deres mening? Ingen 😉 Anonymkode: 08d5d...76b 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luckiness Skrevet 20. desember 2023 #29 Del Skrevet 20. desember 2023 Nå har vel feiringen allerede vært. Men jeg ville kjøpt en prosecco og liten glass glassflaske med god appelsinjuice. Da kan det blandes til drinken mimosa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2023 #30 Del Skrevet 20. desember 2023 AnonymBruker skrev (På 7.12.2023 den 22.35): Hei! Jeg har en søster som fyller 18 år førstkommende helg, og jeg vet hun ønsker seg alkohol i gave. Hun er ikke særlig glad i f.eks. fransk rødvin, men hun liker "lette" drikker, gjerne med et rødskinn i flasken eller en eller annen dram med mye pynt og tilbør. Som 18-åringer flest er hun ikke akkurat kresen - eller bortskjemt! Er det noen tips til hva jeg kan kjøpe som kan passe til en 18-åring? Jeg er redd det er en fare for at det kan gå litt vel fort ned, avhengig av når på kvelden det er, så det trenger på ingen måte koste mange kronene. Tanken var vel å bruke 5-600 kroner, men da gjerne på tre flasker. Anonymkode: 669dc...031 Min liker aloha og bacardi (husker ikke hvilken). Husker ikke hva det koster da. Aloha er en slags rusbrus tror jeg, kan kjøpes i vanlige butikker til 40-50 kr pr boks. Anonymkode: cd5e1...bac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2023 #31 Del Skrevet 21. desember 2023 Hadde du laget en ferdig drinkmiks til henne, så kan jeg nesten garantere deg at hun hadde elsket den. Jeg er over snittet interessert i gode drinker og har alltid ferdige hjemmelagede drinkmikser i fryseren. Blander alt som skal i drinken ferdig, bortsett fra blandevannet. Denne drinken har jeg aldri opplevet at noen ikke har likt. Unge, gamle, menn, damer, gamle, hardbarkede MC-folk som drikker kun øl og whisky, unge som nesten aldri har drukket før. Eplekjekk 1 drink Eplekjekk: 2 cl vodka (her bør du velge en vodka som er under 22% siden det er til en 18-åring, for eksempel Kalinka 22) 2 cl sur eplelikør (Sourz Apple, De Kuyper Sour Apple eller Wenneker Sour Apple ) 2 cl søt ferskenlikør (Bols Peach eller Wenneker Peach) 6 cl sour mix (f.eks meny pleier å ha dette i pulverform eller flaske (kalles ofte "sweet & sour mix), eller du kan lage fra bunnen) Blandes med mozell. Normal styrke er ca 2 deler mozell til 1 del drinkmiks. Sterk drink er 1:1. Svak drink er 3-4:1 Men bland drinkmiks heller i en større flaske. For eksempel 1,5-litersflaske. Ingrediensene til 1,5 liter vil koste rett under 300 kr (minus restene da, men lag gjerne til deg selv eller andre også ) 1,5 liter Eplekjekk: 25 cl vodka 25 cl sur eplelikør 25 cl søt ferskenlikør 75 cl sour mix Så kan du gjerne også kjøpe 3 liter mozell til henne også. Lager du fersk sour mix, så holder det seg bare en uke ca i kjøleskap. Oppbevar gjerne i fryseren til 2-3 timer før det skal drikkes, så har du iskald drikke. Jeg oppbevarer alle slike i fryseren. Jeg har flere forskjellige typer. Når jeg skal på fest, så tar jeg bare med meg en slik en fra fryseren og blandevannet som skal til. Anonymkode: 86ae4...529 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå