Gå til innhold

Temafest - hvor får jeg kjøpt dette? Og ideer?

Anbefalte innlegg

Jeg skal gå som en vinprodusent, og tenker tomme vinflasker som henger fra klærne og druerklaser i håret og ellers på kroppen. 
Vinflasker av glass kan bli litt vel tungt å gå rundt med, men finnes der av plast eller annet materiale? 

Og hvor kan man få kjøpt drueklaser i plast f.eks ? 

Ellers noen ideer hva jeg kan ha på meg som en vinprodusent?

Alle tips og forslag taes imot med takk :) 

Anonymkode: f6383...b7d

Fortsetter under...

Er temaet for festen 'vinprodusent'?

Jeg hadde aldri gjettet på det hvis jeg så noen i kostymet du beskriver. Uteligger kanskje. Eller en fordrukken skogsnisse av noe slag.

Anonymkode: c9285...195

• Liker 4
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det var en rar ting å kle seg ut som? Vinprodusent?? 

Anonymkode: 8ccae...bb5

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Er temaet for festen 'vinprodusent'?

Jeg hadde aldri gjettet på det hvis jeg så noen i kostymet du beskriver. Uteligger kanskje. Eller en fordrukken skogsnisse av noe slag.

Takk for null bidrag.

• Liker 1

Det fins flasker av sukker som brukes i sketcher osv der man skal knuse flaska på noen uten å skade, men vet ikke hvor man får tak i det. Drueklaser hadde jeg sett etter på interiør butikker eller bestilt fra ebay 

Anonymkode: 1eec2...6bd

• Nyttig 1

Annonse

16 minutter siden, AnonymBruker said:

Takk for null bidrag.

Du synes ikke at det er konstruktivt med tilbakemeldinger om hvordan du kommer til å oppfattes? De fleste forbinder vinprodusenter med luksus, mens du skal vandre rundt som en blanding mellom et overfylt fruktfat og et juletre?

Som sagt - hva er tema for festen? Det må da være bedre for deg å velge et kostyme hvor folk faktisk har nubbesjans til å skjønne hva du skal forestille?

• Liker 2
  • Nyttig 3

Hva med en vinprodusent fra oldtiden? Fra gamle Hellas eller noe, kle deg i lette, lyse plagg og mal føttene dine litt røde etter å ha tråkket i stykker druene. Kanskje noe druepynt i håret og en slags karaffel 

Anonymkode: cee44...f78

Du kommer jo til å se klin gæren ut med det kostymet der… ikke noe man forbinder med en vinprodusent.. som forøvrig er like rart og intetsigende som å kle seg ut som som olivenoljeprodusent eller bilprodusent 🤷‍♀️

Anonymkode: 8ccae...bb5

• Liker 1
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Jeg skal gå som en vinprodusent, og tenker tomme vinflasker som henger fra klærne og druerklaser i håret og ellers på kroppen. 

Selv om du jo helst ikke vil ha konstruktiv kritikk: "Vinprodusent" hadde kommet et godt stykke ned på lista dersom jeg skulle gjette hva du var ut fra utstyret du beskriver der. 

Anonymkode: ff8de...33d

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Hva med en vinprodusent fra oldtiden? Fra gamle Hellas eller noe, kle deg i lette, lyse plagg og mal føttene dine litt røde etter å ha tråkket i stykker druene. Kanskje noe druepynt i håret og en slags karaffel 

Anonymkode: cee44...f78

"Filosof" hadde jeg tenkt på da, eller bare gammel greker.

Mulig å endre tema, ts?

Anonymkode: ff8de...33d

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...