Gå til innhold

Hva synes dere er greit når man møter flere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har møtt en mann 5-6 ganger, i utgangspunktet var det en seksuell relasjon, men vi liker hverandre veldig godt og er enige om at det er noe mer her vi skal utforske.

Jeg har ikke sex med andre enn han, det er et personlig valg, selv om vi ikke har snakket om det.

Synes dere det er feil av meg å fortsette et intimt forhold til en annen mann i denne fasen, selv om det ikke innebærer sex? Vi møtes iblant for kose, ligge inntil, holde rundt, ta på hverandre og prate. 

Anonymkode: 2a1b8...a85

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om det er greit for de to også, kjør på

Anonymkode: 61e61...c77

Skrevet

Det spørs hva man er enige om. 

Jeg har dedikert meg 100% til alle menn jeg har datet men gidder ikke det lenger før vi har avklart å være ekslusive, for jeg har kastet bort dyrebar tid på å holde meg på vent for menn som det ikke blir noe seriøst ut av så da har jeg bestemt meg for å møte andre som kan være potensielle. 

Jeg sier som Beyonce, If you like it then you should have put a ring on it! Ikke bokstavelig talt, men menn som ikke er emosjonelt tilgjengelige men gjerne ønsker dame men trekker seg når ting blir for nært, menn som later som de dater for forhold når alt de vil er sex, menn som kjører dobbelt, og menn som bruker et år på å vite om de vil ha meg eller ikke gidder jeg ikke kaste bort tiden på lenger. Kan godt fortsette å møte de om jeg virkelig liker de, men ikke ekslusivt om de uansett ikke er klar for det samme som meg. Da lar jeg andre menn få sjansen. 

Jeg ser etter en livspartner og har en tikkende biologisk klokke. Så kvinner i 20 og 30 årene burde være harde på hvor mye tid man dedikerer til en mann før man gir neste muligheten til å bli kjent. 

Anonymkode: ab126...5ae

• Nyttig 2
Skrevet

Jeg hadde nok ikke fortsatt med en jeg vet møter en annen for å kose.

Anonymkode: dbc59...ee3

• Nyttig 1
Skrevet

Definitivt en dealbreaker !

Anonymkode: 83be8...91a

Skrevet

Hva synes du selv, ts?

Du og den ene mannen er nå enige om at det er noe mer mellom dere og vil utforske hva det er.

Er du da komfortabel med at han ev. ligger med andre eller er intim med andre damer?

Uansett hva du er - vær ærlig med ham, eller avslutt forholdet med den andre. Når du holder på med to på en gang er det stor sjanse for at du egentlig ikke er spesielt interessert i noen av dem...

Anonymkode: 0b952...6e3

Skrevet (endret)

Hva tenker du om at de gjør det samme som deg? Hadde det vært greit?

Endret av Fjellmannover190
  • Liker 1
Skrevet

Det er ikke greit, værst for han som er nr2. 

Anonymkode: 1b023...730

Skrevet

Hvis målet ditt er tilfeldig underholdning, så er det vel ikke feil så lenge ingen blir lurt eller manipulert. Hvis du ønsker å finne deg noe mer seriøst og langsiktig så bør du ikke ha venner på si som du "koser" med. Det vil både hindre at du går fullt inn i en mulig relasjon, og ikke minst fungere som et blinkende rødt flag for de menn som du nok hadde ønsket enn mer seriøs relasjon med. 

• Nyttig 1
Skrevet

Jeg hadde ikke likt å dele en mann på den måten du beskriver, og ville derfor valgt å være intim med en om gangen og da mener jeg ikke den ene på mandag og den andre på tirsdag!

Hadde du likt om det var omvendt, ts? At han hadde et forhold til deg og "koste" med en annen kvinne på den måten du beskriver? Jeg vet at jeg ikke ville syntes noe om det.

Ellers syns jeg egentlig @Fremmed fugl fugl sa det ganske så bra!

• Liker 1
Skrevet
10 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg har møtt en mann 5-6 ganger, i utgangspunktet var det en seksuell relasjon, men vi liker hverandre veldig godt og er enige om at det er noe mer her vi skal utforske.

Jeg har ikke sex med andre enn han, det er et personlig valg, selv om vi ikke har snakket om det.

Synes dere det er feil av meg å fortsette et intimt forhold til en annen mann i denne fasen, selv om det ikke innebærer sex? Vi møtes iblant for kose, ligge inntil, holde rundt, ta på hverandre og prate. 

Anonymkode: 2a1b8...a85

En god mal for sånne situasjonen er "prøve å sette seg inn i den andre sine sko". Hva ville jeg følt om han møtte en annen dame og var intim med henne samtidig som han lå med meg? Hvordan ville det vært? Behandle andre som du vil behandle selv. 

Personlig så hadde jeg dumpet noen om jeg fikk vite sånt! Det hadde vært en BIG NO! Og jeg har alltid dedikert meg 100 % til en mann av gangen. 

Anonymkode: c4506...233

Skrevet

Jeg hadde ikke vært interessert i en mann som dobbeldatet. Sorry.

Anonymkode: 3b195...b8d

Skrevet

Jeg synes det er innafor å treffe flere på typ første eller andre date, som kaffe og gå turer så lenge man ikke har kommet til det punktet hvor man er intime. 

Jeg har hatt opp mot 3 første dater ila en uke, men det ble for mye for meg så kommer ikke til å gjøre det mer. Har ikke dårlig samvittighet for å prate med flere lengre, en stund så klarte jeg bare det også. Det var før jeg innså at jeg kom til å bruke 13 år på å finne den rette om jeg bare skulle prate med en om gangen og vente ett døgn på at hver melding skulle bli besvart. 

Hvis jeg treffer noen og liker de godt nok til å kline eller ønsker å være intim med de så treffer jeg ingen andre samtidig. Jeg ønsker selvsagt det samme for daten min, i det øyeblikket vi er intime er vi eksklusive.. Dersom han ønsket å date andre når vi har en intim relasjon anser jeg det som at han ikke er seriøs nok med meg. 

Det er ikke så vanskelig å sette dating livet på pause noen uker/måneder mens man finner ut av om man passer sammen eller ikke. 

Anonymkode: 86596...2c8

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...