AnonymBruker Skrevet 7. desember 2023 #1 Skrevet 7. desember 2023 Blir litt forvirret og redd for å gjøre feil her, katten min elsker å være ute uansett vær, han fanger snøfnugg på to ben, graver seg ned i snø, ruller i gresset i regnvær, dere skjønner tegninga! Nå er det jo fryktelig kaldt ute, og når han først kommer seg ut så blir han fint borte i 4-5 timer.. Men alltid med tilgang på å bli sluppet inn så fort han vil. Er det feil å slippe katten ut, i første omgang? Ser så mye skriverier på facebook om at det er dyreplageri, men han skriker de dypeste mjau en katt kan, når han ikke slippes ut.. Føler det er nesten mer dyreplageri å holde han inne, men hva tenker dere? Anonymkode: 2d75e...f7f
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2023 #2 Skrevet 7. desember 2023 Om han kan komme inn når han vil, er det greit Anonymkode: bb651...a42 1
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2023 #3 Skrevet 7. desember 2023 Så lenge han har fri tilgang til å komme inn og ikke blir ute i mange timer ufrivillig er det helt greit å slippe ut katten. Vi slipper ut vår katt, og jeg blir lettere hysterisk når han er ute i noen timer og ikke kommer løpende når jeg roper. Aner ikke hvor han befinner seg, men han kommer alltid slentrende, fornøyd og høyst levende, etter ei stund. Tror han enten har funnet seg en liten varm skjuleplass eller driver med noe superspennende siden han ikke kommer løpende med engang jeg roper. Anonymkode: 12100...51f
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2023 #4 Skrevet 7. desember 2023 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Så lenge han har fri tilgang til å komme inn og ikke blir ute i mange timer ufrivillig er det helt greit å slippe ut katten. Vi slipper ut vår katt, og jeg blir lettere hysterisk når han er ute i noen timer og ikke kommer løpende når jeg roper. Aner ikke hvor han befinner seg, men han kommer alltid slentrende, fornøyd og høyst levende, etter ei stund. Tror han enten har funnet seg en liten varm skjuleplass eller driver med noe superspennende siden han ikke kommer løpende med engang jeg roper. Anonymkode: 12100...51f TS Så godt å høre! Samme tror jeg med min, noen ganger kommer han som en kule mot døra, mens andre ganger kommer han ikke i det hele tatt! Mistenker at han går til naboen noen ganger, men får skikkelig vondt i magen når han er borte i mange timer.. Men da skal jeg hvertfall ikke ha dårlig samvittighet og la meg påvirke av damene på facebook! Anonymkode: 2d75e...f7f
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2023 #5 Skrevet 7. desember 2023 Anbefaler deg å kjøpe ringeklokke til katt til rett over 300kr: https://www.coolstuff.no/interesser/dyr/katt/cat-doorbell-pid-1811?utm_source=Google&utm_campaign=19163517579&utm_term=pla&utm_content=&gad_source=1&gclid=CjwKCAiA98WrBhAYEiwA2WvhOi7u7AwRLuyJhXWetvQgricunalRcjYWWqK_hmo3dkTPMH6xVAwNphoClEIQAvD_BwE Vi har norsk skogskatt, så han har underpels som tåler kulde godt, og han kommer og går som han vil Ringeklokka har vart i 4 år nå. Anonymkode: 14176...2ef
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2023 #6 Skrevet 7. desember 2023 Vår får gå ut, men han går selvsagt med gps på seg, skjønner ikke at folk tør å slippe katten sin ut helt alene uten noen kontroll på hvor den er (det gjelder hele året). Anonymkode: 4bbb4...f75
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå