AnonymBruker Skrevet 7. desember 2023 #1 Skrevet 7. desember 2023 Meg og barnefar er skilt og har delt foreldreansvar. Til sommeren ønsker han å reise på backpacking og har allerede begynt å planlegge reisen. Han sier han skal reise uke 29 og 30. Problemet er at jeg jobber turnus og har ikke fått vite noe om neste sommer. Så jeg aner ikke når jeg skal ha ferie. Barnehagen har stengt i de ukene, så det er litt krise hvis jeg må jobbe. Han kan ta ferie når han ønsker, og det er ingen grunn til å begynne og planlegge allerede nå. Hva tenker dere? Anonymkode: f9cee...497
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2023 #2 Skrevet 7. desember 2023 Jeg tenker at verden kretser rundt deg, og alle, inklusiv fsr må.forholde seg til deg.. ja hva dkal han gjøre da? Vente til du har lagt planene dine og så tilpasse seg? Skjerp deg. Backpacking tar gjerne tid å planlegge.. så skjønner godt at han er ute i god tid. Det er ikke en helgetur til hunderfossen.. Anonymkode: 9d96e...a22 7
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2023 #3 Skrevet 7. desember 2023 Hva sier samværsavtalen om uke 29 og uke 30? Om han skal ha samvær da kan han selvfølgelig ikke reise bort uten å avtale med deg eller en barnevakt. Anonymkode: 8f4d4...dc0 1
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2023 #4 Skrevet 7. desember 2023 10 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg tenker at verden kretser rundt deg, og alle, inklusiv fsr må.forholde seg til deg.. ja hva dkal han gjøre da? Vente til du har lagt planene dine og så tilpasse seg? Skjerp deg. Backpacking tar gjerne tid å planlegge.. så skjønner godt at han er ute i god tid. Det er ikke en helgetur til hunderfossen.. Anonymkode: 9d96e...a22 Hva slags kvinnehater er du da? Selvsagt må en far ta ansvar for barnet sitt. Det er ikke bare mødre som har det ansvaret. Anonymkode: 8f4d4...dc0 1
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2023 #5 Skrevet 7. desember 2023 Dette er vel regulert i samværsavtalen? Det vanlige er at foreldrene velger ferie først annethvert år, uavhengig av jobb. Anonymkode: 27e5f...cb9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå