AnonymBruker Skrevet 7. desember 2023 #1 Skrevet 7. desember 2023 Min eldre far er innkalt til øyeavdeling sykehus for grå stær operasjon om noen måneder. I innkallingsbrevet står det at tilstanden er avklart. Han er kun undersøkt av fastlege. Betyr det at operasjon vil skje uten ytterligere undersøkelser enn på operasjonsdagen, eller vil det først være en undersøkelse, og så blir operasjonen senere. Takk for svar. Anonymkode: 178e0...3c4
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2023 #2 Skrevet 7. desember 2023 Hvilket sykehus? Det vanlige er at man må narkoseklareres, det måtte iallfall jeg for grå stær-operasjon.. Har han nylig vært i narkose så de kanskje har klarert ham allerede? Jeg måtte feks ta blodtrykk og svare på en del spørsmål om helse. Det var på Ullevål. Jeg ble og henvist dit av øyelege og først etter masse undersøkelser på Ullevål sa de det var grå stær.. Tok masse forskjellige bilder. (Jeg er ung men har en underliggende sykdom som gjør at jeg har fått grå stær likevel. Den påvirker øyne så kan hende det var pga denne at de tok såpass mange undersøkelser da og at det ikke trengs på mer opplagte tilfeller av grå stær.. Men visste ikke at fastlege kunne oppdage det, trodde man måtte ta bilder) Anonymkode: b599b...ece
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2023 #3 Skrevet 7. desember 2023 Vestre viken. Takk for svar! Anonymkode: 178e0...3c4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå