Gå til innhold

FWB i bli kjent fasen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har møtt en mann som jeg liker. Han er åpen om at han liker meg og vil se hvor dette kan ende. Vi bor et stykke fra hverandre og pga ulike grunner så går det lang tid mellom hvert møte. Når vi møtes er det veldig fint og nært. Har kun møttes et par ganger, neste møte er i januar. 
Er det normalt å fortsette med fwb (kun sex, ikke typ se om vi kan bli noe mer..) i en slik fase? 
Han har nemlig en venninne som han møter for sex. Vi har jo møttes får lite til å kunne definerer hva vi er, og avstanden mellom oss vil være stor i årene fremover pga studier mm. 
Jeg er uvant i datinglivet, så derfor spør jeg her. 
Tenker i utgangspunktet at jeg trenger tid å finne ut hva jeg føler- og jeg kan ikke kreve at han er fullt dedikert til meg så lenge ingen av oss vet om vi skal bli kjærester eller ikke. 
Men er dette vanlig- får en følelse av at det er mer vanlig enn det var før. Jeg for min del vil ikke oppsøke noen nye for sex i denne perioden, men er litt usikker på om jeg hadde avsluttet dersom jeg hadde en helt casual relasjon til noen nå i tiden frem mot hvor vi avklarer noe... 
Men så tenker jeg også, kan han fully commit- eller finne ut, av ting med meg, dersom han driver å har seg med henne på si? 
Jeg tenker at det kun er sex de har.Og ja jeg vet han er singel- har møtt venner og familie. 

Anonymkode: 10455...717

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette var fryktelig rotete. 

Anonymkode: 0875d...e2e

• Liker 1
Skrevet

Lurer du på om du synes det er innafor at han ligger med andre mens det er uavklart hva dere er for hverandre? 

Jeg hadde nok ikke klart å ta han seriøst.

• Liker 2
Skrevet
Numii skrev (2 minutter siden):

Lurer du på om du synes det er innafor at han ligger med andre mens det er uavklart hva dere er for hverandre? 

Jeg hadde nok ikke klart å ta han seriøst.

Ja det  er det jeg lurer på. Beklager rotete innlegg! 

Og er dette normal adferd i dagens datingverden? 

Skrevet

Hva som er normen nå for tiden vet jeg ikke helt. Har nettopp hvert igjen datingfasen med en mann jeg nå er kjærester med. Hadde han fortsatt å ha sex med andre i vår blikjent og avklaringsfase, så hadde jeg mistet interessen for han og konkludert med at han ikke er noe for meg. 

Da jeg møtte han jeg er sammen med hadde jeg en løs "avtale" om å bli bedre kjent med en venn av en kamerat gjennom sommeren. Vi har møttes noen ganger, god kjemi, tiltrekning, lik humor, trives i hverandres selskap. Men han var bortreist på jobb noen mnd, og vi avtalte å bli bedre kjent i sommer.

Før jeg rakk det møtte jeg kjæresten min. Jeg ble betatt og nysgjerrig, og etterhvert forelsket. Jeg tok et valg om å ikke kjøre to løp, og jeg valgte å la relasjonen til kjæresten min utfolde seg naturlig uten at jeg skulle tenke så altfor mye på han jeg egentlig hadde fattet interesse for. 

Så, jeg er en one-man-woman, og vil være sammen med en one-woman-man 😅

Anonymkode: 4af60...8d9

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ja det  er det jeg lurer på. Beklager rotete innlegg! 

Og er dette normal adferd i dagens datingverden? 

Nei, en som er ute etter noe seriøst ligger ikke med andre mens han prøver å bli bedre kjent med en han ser potensiale for noe seriøst i. Han vil bare ha flere om gangen, spenning på si eller overlappe pulevenn til pulevenn

Anonymkode: 257c2...0f5

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Altså, samme her. Ligger vedkommende med noen andre når vi holder på er det over og ut. Seriøst, hva feiler det folk lissom ?

Anonymkode: 6936e...1ac

• Nyttig 1
Skrevet

Først må du finne ut hva du ønsker. Vil du ha kjæreste, så ser du etter en som potensielt kan bli kjæresten din, alle andre avskriver du. Det er da lurt å avskrive dem som bor langt unna og/eller fortsetter å ligge med andre. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...