Gå til innhold

Kan damen på butikken være interessert i meg...?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Siste 6 måneder har eg støtt på ei meeeget pen dame på butikken som har flyttet tilbake etter å ha budd vekke i sikkert 15/20 år. Husker henne fra ungdomstiden, men husket ikke navnet hennes.

Hun smiler alltid så fint til meg + eit flørtende "HEI" men bare det. 

Eg får meg ikke til å snakke med henne nor eg ikke husker navnet hennes....

Men i går fikk eg venneforespørsler på facebook fra henne som eg godtok👍

Så traff henne på butikken igjen samme dag etterpå....

No sendte hun meg eit sikkelig flørtende smil og la ekstra i denne måten å si hei på, med ein finger på underlippen å drog genseren litt nedover med andre handa samtidig som hun bøyde ene kneet innover å bøyde seg litt mot meg å fikk øyekontakt, utrolig fine øyne!!!

Eg sa bare hyggelig HEI ☺️

Så ble det ikkje noe mer, eg tenkte fan! Du skulle bare spurt rett ut : Kunne du ønske å møtes å ta ein kaffi ein dag?

Hva tror dere DAMER ?

Kan det være att hun har eit øye til meg??

Eller er dette bare fantasi fra min side?

Anonymkode: 50536...f1d

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

No sendte hun meg eit sikkelig flørtende smil og la ekstra i denne måten å si hei på, med ein finger på underlippen å drog genseren litt nedover med andre handa samtidig som hun bøyde ene kneet innover å bøyde seg litt mot meg å fikk øyekontakt

Sitat

er dette bare fantasi fra min side?

Lol Ja

Anonymkode: 37808...fa7

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det hørtes ut som en våt drøm, men er beskrivelsen korrekt har du draget og burde invitere før du mister sjansen. Nytter ikke være tafatt dott nå...lykke til!

Anonymkode: bf2f5...32f

• Liker 3
Skrevet (endret)

Ikke farlig å spørre. Men hadde nok sagt at jeg tror jeg kjenner igjen deg fra gamle dager osv. slik at dere kommer mer i prat. 

Endret av Hmmmmmm
  • Liker 3
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Det hørtes ut som en våt drøm, men er beskrivelsen korrekt har du draget og burde invitere før du mister sjansen. Nytter ikke være tafatt dott nå...lykke til!

Anonymkode: bf2f5...32f

Tafatt dott? Så han skal ta all risikoen?

Hvis hun er interessert vil hun nok ta kontakt, og hvis hun ikke tør så er hun ikke verdt det.

Anonymkode: 9ca4e...38b

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Tafatt dott? Så han skal ta all risikoen?

Hvis hun er interessert vil hun nok ta kontakt, og hvis hun ikke tør så er hun ikke verdt det.

Anonymkode: 9ca4e...38b

Hun har lagt han til som venn og sier hei hele tiden. 

Om han ikke vil ha noen trenger han ikke prøve.

Anonymkode: ccc74...6fa

• Liker 2
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Hun har lagt han til som venn og sier hei hele tiden. 

Om han ikke vil ha noen trenger han ikke prøve.

Anonymkode: ccc74...6fa

2 hours ago, Hmmmmmm said:

Ikke farlig å spørre. Men hadde nok sagt at jeg tror jeg kjenner igjen deg fra gamle dager osv. slik at dere kommer mer i prat. 

Ja sikkert bedre enn kaffe ja, får se hva eg klarer å få ut av meg😋

TS

Skrevet

Tror TS tuller jeg😀

Hvis hun har addet deg på Facebook og sier hei med et smil hver dag venter hun nok du skal ta andre steget å vise interesse tilbake.

Hvis du synes det er kleint å spørre om kaffe mens du er i butikken kan du vel bare sende en melding noe alla dette.

Hyggelig og bli Facebook venner, trives du etter du kom tilbake. Da får du sikkert en respons å da kan du vel foreslå å finne på et eller annet i neste melding,

Anonymkode: c0dd6...fed

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Siste 6 måneder har eg støtt på ei meeeget pen dame på butikken som har flyttet tilbake etter å ha budd vekke i sikkert 15/20 år. Husker henne fra ungdomstiden, men husket ikke navnet hennes.

Hun smiler alltid så fint til meg + eit flørtende "HEI" men bare det. 

Eg får meg ikke til å snakke med henne nor eg ikke husker navnet hennes....

Men i går fikk eg venneforespørsler på facebook fra henne som eg godtok👍

Så traff henne på butikken igjen samme dag etterpå....

No sendte hun meg eit sikkelig flørtende smil og la ekstra i denne måten å si hei på, med ein finger på underlippen å drog genseren litt nedover med andre handa samtidig som hun bøyde ene kneet innover å bøyde seg litt mot meg å fikk øyekontakt, utrolig fine øyne!!!

Eg sa bare hyggelig HEI ☺️

Så ble det ikkje noe mer, eg tenkte fan! Du skulle bare spurt rett ut : Kunne du ønske å møtes å ta ein kaffi ein dag?

Hva tror dere DAMER ?

Kan det være att hun har eit øye til meg??

Du er sikkert veldig kjekk 😊

Anonymkode: ca1d1...733

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...