AnonymBruker Skrevet 7. desember 2023 #1 Skrevet 7. desember 2023 Jeg trodde jeg hadde fått omgangssyken da jeg stod opp i dag. Diare, men ikke akutt. Magen har vært "sinna" i dag, har ikke spist så mye. Litt mageknip. Har ikke komt noe mer, hverken opp eller ned, men det jobbes godt i tarmene, som om det er noe på gang 🫣 Har jobbet hjemmefra i dag, og tenkt på om jeg heller burde vært på jobb 🤐 føler meg ikke kvalm. Kan dette være omgangssyken i ny drakt? Anonymkode: 67f98...c12
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2023 #2 Skrevet 7. desember 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg trodde jeg hadde fått omgangssyken da jeg stod opp i dag. Diare, men ikke akutt. Magen har vært "sinna" i dag, har ikke spist så mye. Litt mageknip. Har ikke komt noe mer, hverken opp eller ned, men det jobbes godt i tarmene, som om det er noe på gang 🫣 Har jobbet hjemmefra i dag, og tenkt på om jeg heller burde vært på jobb 🤐 føler meg ikke kvalm. Kan dette være omgangssyken i ny drakt? Anonymkode: 67f98...c12 Du trenger vel ikke å tenke på om du burde vært på jobb når du fikk jobbet hjemme? Det er vel ingen fasitsvar på hvordan omgangssyke er, men det høres ut som du enten har spist noe eller fått et virus i deg ja. Anonymkode: 91bb2...c42 2
NatNat Skrevet 7. desember 2023 #3 Skrevet 7. desember 2023 1 hour ago, AnonymBruker said: Jeg trodde jeg hadde fått omgangssyken da jeg stod opp i dag. Diare, men ikke akutt. Magen har vært "sinna" i dag, har ikke spist så mye. Litt mageknip. Har ikke komt noe mer, hverken opp eller ned, men det jobbes godt i tarmene, som om det er noe på gang 🫣 Har jobbet hjemmefra i dag, og tenkt på om jeg heller burde vært på jobb 🤐 føler meg ikke kvalm. Kan dette være omgangssyken i ny drakt? Anonymkode: 67f98...c12 Sikker noe du spiste i går...
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2023 #4 Skrevet 7. desember 2023 Kan være covid Anonymkode: 8b309...b5a
Mezzosoprena Skrevet 7. desember 2023 #5 Skrevet 7. desember 2023 Dette er helt vanlig dårlig i magen....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå