Gå til innhold

Rar omgangssyke?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trodde jeg hadde fått omgangssyken da jeg stod opp i dag. Diare, men ikke akutt. Magen har vært "sinna" i dag, har ikke spist så mye. Litt mageknip. Har ikke komt noe mer, hverken opp eller ned, men det jobbes godt i tarmene, som om det er noe på gang 🫣 Har jobbet hjemmefra i dag, og tenkt på om jeg heller burde vært på jobb 🤐 føler meg ikke kvalm. 

Kan dette være omgangssyken i ny drakt? 

Anonymkode: 67f98...c12

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg trodde jeg hadde fått omgangssyken da jeg stod opp i dag. Diare, men ikke akutt. Magen har vært "sinna" i dag, har ikke spist så mye. Litt mageknip. Har ikke komt noe mer, hverken opp eller ned, men det jobbes godt i tarmene, som om det er noe på gang 🫣 Har jobbet hjemmefra i dag, og tenkt på om jeg heller burde vært på jobb 🤐 føler meg ikke kvalm. 

Du trenger vel ikke å tenke på om du burde vært på jobb når du fikk jobbet hjemme? 

Det er vel ingen fasitsvar på hvordan omgangssyke er, men det høres ut som du enten har spist noe eller fått et virus i deg ja. 

Anonymkode: 91bb2...c42

• Liker 2
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Sikker noe du spiste i går...

Skrevet

Kan være covid 

Anonymkode: 8b309...b5a

Skrevet

Dette er helt vanlig dårlig i magen....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...