AnonymBruker 42 Skrevet 7. desember 2023 #21 Skrevet 7. desember 2023 Hvorfor ikke bare spørre om noe du "lurer" på? OM du synes det er "kleint" - så kan du jo bare gå for den varianten du selv finner mestestest "motiverende" å bli kontaktet, på
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2023 #22 Skrevet 7. desember 2023 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Et helt enkelt «Hei» er perfekt som start. Da har man sagt både at jeg skiller meg ut, er interessert i å bli bedre kjent, og samtidig ønsker et svar tilbake. For min del blir det fort litt «klamt» når første melding inneholder mer. Det er noe helt annet enn for menn som starter kontakt med damer, de må helst hevde seg litt i mengden. mann Anonymkode: 16152...e0c Ok ja det er et godt poeng Er nok mer viktig for menn å skille seg ut og gi et godt inntrykk på første melding enn for damer pga den forskjellige pågangen på tinder Anonymkode: d3c74...ba4 1
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2023 #23 Skrevet 7. desember 2023 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Et helt enkelt «Hei» er perfekt som start. Da har man sagt både at jeg skiller meg ut, er interessert i å bli bedre kjent, og samtidig ønsker et svar tilbake. For min del blir det fort litt «klamt» når første melding inneholder mer. Det er noe helt annet enn for menn som starter kontakt med damer, de må helst hevde seg litt i mengden. mann Anonymkode: 16152...e0c AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Begynn med hei. De fleste menn får sjelden første svar fra damer. Ikke start med et kompliment om bilder etc., det blir fort veldig desperat og overfladisk. M47 Anonymkode: 16152...e0c Så rart, det er åpenbart stor forskjell mellom kjønnene. Jeg som kvinne har x antall meldinger fra menn som bare sier hei eller sender en smiley. Og da er det veldig lett å forsvinne i mengden. Når man får flere sånne intetsigende enstavelsesmeldinger på en dag, skal man jo ha god tid eller være veldig tålmodig hvis man skal begynne å sende x antall meldinger fram og tilbake eller snoke gjennom alle profilene på nytt før man oppdager om man har noe som helst til felles. Men kompliment om bilder og profil er jeg enig om man bør være forsiktig med, i hvert fall ikke bare sende som standard. Jeg har en mildt sagt sparsom profil med to kjedelige bilder, så da blir jeg skeptisk når folk roser profilen eller bildene mine opp i skyene. Hvis de nevner interessene eller utdanningen min derimot, da blir jeg interessert. Anonymkode: 7a8a9...a8d
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2023 #24 Skrevet 7. desember 2023 "Pule?" Den der gir 100% sjanse for at mannen svarer. Anonymkode: a2f61...e5c 1
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2023 #25 Skrevet 7. desember 2023 AnonymBruker 42 skrev (6 minutter siden): Hvorfor ikke bare spørre om noe du "lurer" på? OM du synes det er "kleint" - så kan du jo bare gå for den varianten du selv finner mestestest "motiverende" å bli kontaktet, på Jo men jeg er ikke så nysgjerrig på overfladiske ting så hvis jeg skulle sourt om noe jeg på ekte lurte påvda hadde spørsmålet fort blitt noe som når var sist du gråt, hva er ditt kjærlighetsspråk, er du i kontakt med følelsene dine og jobbet terapeutisk med deg selv, tror du på aliens, hva slags kjæreste er du, liker du å varte opp, hvor stor penis har du, hvilket parti stemmer du politisk, har du vært utro før, hva syns du om Palestina konflikten, gir du penger til tiggere, har du lest noe av drunvalo melzchidek, hvor ofte støvsuger du, har du gule eller hvite tenner Og et Hei etterfulgt av et sånt spørsmål som første melding skremmer vel vekk de fleste, det skjønner jeg jo! Haha 😅 Anonymkode: d3c74...ba4
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2023 #26 Skrevet 7. desember 2023 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Et helt enkelt «Hei» er perfekt som start. Da har man sagt både at jeg skiller meg ut, er interessert i å bli bedre kjent, og samtidig ønsker et svar tilbake. Hvordan er det å skille seg ut? Ekstremt mange damer tør ikke mer enn et enkelt "hei", kan ikke si de skiller seg ut i mengden Anonymkode: 6fc3d...845
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2023 #27 Skrevet 7. desember 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): "Pule?" Den der gir 100% sjanse for at mannen svarer. Anonymkode: a2f61...e5c Du ignorerte at jeg skrev for de som er ute etter noe seriøst. Anonymkode: d3c74...ba4
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2023 #28 Skrevet 7. desember 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Du ignorerte at jeg skrev for de som er ute etter noe seriøst. Anonymkode: d3c74...ba4 Nei, jeg ignorerte ikke det. Anonymkode: a2f61...e5c
AnonymBruker 42 Skrevet 7. desember 2023 #29 Skrevet 7. desember 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jo men jeg er ikke så nysgjerrig på overfladiske ting så hvis jeg skulle sourt om noe jeg på ekte lurte påvda hadde spørsmålet fort blitt noe som når var sist du gråt, hva er ditt kjærlighetsspråk, er du i kontakt med følelsene dine og jobbet terapeutisk med deg selv, tror du på aliens, hva slags kjæreste er du, liker du å varte opp, hvor stor penis har du, hvilket parti stemmer du politisk, har du vært utro før, hva syns du om Palestina konflikten, gir du penger til tiggere, har du lest noe av drunvalo melzchidek, hvor ofte støvsuger du, har du gule eller hvite tenner Og et Hei etterfulgt av et sånt spørsmål som første melding skremmer vel vekk de fleste, det skjønner jeg jo! Haha 😅 Anonymkode: d3c74...ba4 Altså... Om du selv foretrekker å bli kontaktet med lignende - så burde jo dette være uproblematisk (iaf. i din verden) . Du leter jo etter noe "seriøst", ikke sant? 1
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2023 #30 Skrevet 7. desember 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Så rart, det er åpenbart stor forskjell mellom kjønnene. Jeg som kvinne har x antall meldinger fra menn som bare sier hei eller sender en smiley. Og da er det veldig lett å forsvinne i mengden. Når man får flere sånne intetsigende enstavelsesmeldinger på en dag, skal man jo ha god tid eller være veldig tålmodig hvis man skal begynne å sende x antall meldinger fram og tilbake eller snoke gjennom alle profilene på nytt før man oppdager om man har noe som helst til felles. Men kompliment om bilder og profil er jeg enig om man bør være forsiktig med, i hvert fall ikke bare sende som standard. Jeg har en mildt sagt sparsom profil med to kjedelige bilder, så da blir jeg skeptisk når folk roser profilen eller bildene mine opp i skyene. Hvis de nevner interessene eller utdanningen min derimot, da blir jeg interessert. Anonymkode: 7a8a9...a8d Jeg som kvinne syns også at hei som førstemelding fra menn er forferdelig kjedelig. Det gir meg inntrykk av en ikke-genuin interesse og at han sender hei til alle fordi han ikke gidder å ta seg tid til å fokusere på en og en. Jeg svarer aldri på meldinger med bare hei.. Å få komplimenter kan være hyggelig men cheesy om det bare er "Oi! Du var fin!" og ikke noe mere. Jeg liker egentlig når menn sender en slags presentasjon av seg og hva de er ute etter, om det ikke står i profilteksten. Det gir meg grunnlag til å få et inntrykk av hvordan han er som person og om det er noe der som er til felles eller ikke. Jeg haaaater sånne meldinger som aldri egentlig gir noe mening eller finner ut om vi har noe felles, sånn "Hva skjer?" eller "Hvordan har helgen vært?" ... Eh jo bra har gjort det og det og der? Jo bra her også. Okei. Okei. Chat over. Zzz sier meg ingenting om hvordan han er å bruke tiden sin på/med. Anonymkode: d3c74...ba4
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2023 #31 Skrevet 7. desember 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Nei, jeg ignorerte ikke det. Anonymkode: a2f61...e5c Ok, da respekterte du det ikke. Anonymkode: d3c74...ba4
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2023 #32 Skrevet 7. desember 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hvordan er det å skille seg ut? Ekstremt mange damer tør ikke mer enn et enkelt "hei", kan ikke si de skiller seg ut i mengden Anonymkode: 6fc3d...845 Poenget mitt er at de fleste menn ikke blir overøst av førstemeldinger fra damer, så «alle» skiller seg ut med et «hei». Jeg for min del ignorerer de som skriver komplimenter fra bildene, mye fordi jeg rett og slett ikke vet hva jeg skal svare. Anonymkode: 16152...e0c
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2023 #33 Skrevet 7. desember 2023 AnonymBruker 42 skrev (1 minutt siden): Altså... Om du selv foretrekker å bli kontaktet med lignende - så burde jo dette være uproblematisk (iaf. i din verden) . Du leter jo etter noe "seriøst", ikke sant? Ja jeg syns det er bedre med litt dype spørsmål om personlighet og sånn eller hvertfall noe som sier litt om hva slags person man er. Menn som spør meg hva slags bøker jeg liker å lese eller hvilken dokumentar som har festet seg mest eller hva jeg syns om noe politisk det ville fanget interessen min mere for det er spørsmål som man faktisk blir kjent med hverandre på og ikke bare hei hva skjer som 80% andre skriver Anonymkode: d3c74...ba4
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2023 #34 Skrevet 7. desember 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ok, da respekterte du det ikke. Anonymkode: d3c74...ba4 Er vel heller du som bare tenker at "pule?" ikke kan lede til noe mer, hadde du hatt LITT fantasi så kunne du ha vridd det til å bli en samtale. Kanskje du burde prøve ChatGPT for å skrive samtalene dine for deg? Anonymkode: a2f61...e5c
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2023 #35 Skrevet 7. desember 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Er vel heller du som bare tenker at "pule?" ikke kan lede til noe mer, hadde du hatt LITT fantasi så kunne du ha vridd det til å bli en samtale. Kanskje du burde prøve ChatGPT for å skrive samtalene dine for deg? Anonymkode: a2f61...e5c Hvis du tror pule eller robotchat leder til noe seriøst eller givende så har du feila Anonymkode: d3c74...ba4
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2023 #36 Skrevet 7. desember 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Poenget mitt er at de fleste menn ikke blir overøst av førstemeldinger fra damer, så «alle» skiller seg ut med et «hei». Jeg for min del ignorerer de som skriver komplimenter fra bildene, mye fordi jeg rett og slett ikke vet hva jeg skal svare. Anonymkode: 16152...e0c Jeg skjønner hva du mener Kan nok være sjans for at jeg overtenker dette og at et hei er mer enn nok. Jeg vil prøve noe annet enn å være den som venter på første melding, for det er sjeldent at chattene fortsetter etter noen meldinger frem og tilbake (om jeg i det hele tatt svarer) fordi mennene åpner så kjedelig. Så da vil jeg prøve å ta styringen litt selv :):) Anonymkode: d3c74...ba4
AnonymBruker 42 Skrevet 7. desember 2023 #37 Skrevet 7. desember 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja jeg syns det er bedre med litt dype spørsmål om personlighet og sånn eller hvertfall noe som sier litt om hva slags person man er. Menn som spør meg hva slags bøker jeg liker å lese eller hvilken dokumentar som har festet seg mest eller hva jeg syns om noe politisk det ville fanget interessen min mere for det er spørsmål som man faktisk blir kjent med hverandre på og ikke bare hei hva skjer som 80% andre skriver Anonymkode: d3c74...ba4 Ja, da har du jo svaret på din egen frÅga, og er jo bare å kjøre selv, eller hva? Du vil vel helst finne noe som matcher deg...
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2023 #38 Skrevet 7. desember 2023 AnonymBruker 42 skrev (2 minutter siden): Ja, da har du jo svaret på din egen frÅga, og er jo bare å kjøre selv, eller hva? Du vil vel helst finne noe som matcher deg... Joda, men om en mann hadde spurt om jeg trodde på UFOer hadde jeg tenkt han måtte være sprø og ganske alternativ corny konspirasjonstype. Og det er ikke meg eller det jeg søker 😄 Kanskje jeg overtenker fordi jeg lett dømmer andre.. hmm ja det er noe å tenke på Anonymkode: d3c74...ba4
Blåjojo Skrevet 7. desember 2023 #39 Skrevet 7. desember 2023 Nå er ikke jeg mann da… Men jeg ville vel spurt om hva han tenker/synes om noe som jeg har interesse av. Har spurt om hvor de ønsket å reise dersom tid og penger ikke var et problem. Eller hva de ville sagt om jeg overrasket med en eller annen ting som vi kunne gjøre felles (når vi ble bedre kjent, selvfølgelig) En del menn sliter litt med å beskrive seg selv som person eller sette ord på ting som vi kvinner lett kan skrive en lang melding om, og jeg tenker at de da kanskje melder seg litt ut når de får sånne spm.
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2023 #40 Skrevet 7. desember 2023 Blåjojo skrev (12 minutter siden): Nå er ikke jeg mann da… Men jeg ville vel spurt om hva han tenker/synes om noe som jeg har interesse av. Har spurt om hvor de ønsket å reise dersom tid og penger ikke var et problem. Eller hva de ville sagt om jeg overrasket med en eller annen ting som vi kunne gjøre felles (når vi ble bedre kjent, selvfølgelig) En del menn sliter litt med å beskrive seg selv som person eller sette ord på ting som vi kvinner lett kan skrive en lang melding om, og jeg tenker at de da kanskje melder seg litt ut når de får sånne spm. I første melding? Da hadde jeg rømt… Anonymkode: 16152...e0c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå