AnonymBruker Skrevet 7. desember 2023 #1 Skrevet 7. desember 2023 Selv blir jeg lite motivert til å svare når første melding bare er hei fra en mann så lurer på hva menn liker å få som åpner når det er damen som skriver først? For de som er ute etter noe seriøst Anonymkode: d3c74...ba4
Gjest tidsfordriv2023 Skrevet 7. desember 2023 #2 Skrevet 7. desember 2023 Nå er jeg ikke på tinder eller der ute, men tenker meg at alt annet enn «hei» er bra nok. Spør om noe fra bilder eller tekst som han kan svare direkte på og ta det derifra.
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2023 #3 Skrevet 7. desember 2023 Jeg er mann. Jeg starter oftest veldig enkelt med en kort melding, med ett ektefølt kompliment etter å gått igjennom profilen, for damer merker ofte om det ikke er genuint. Noe sånt som : "Hei. For noen utrolig vakre øyne du har, de virkelig glitrer🤩 Hvordan er helgen din?" Hadde jeg fått noe lignene av en dame, så ville jeg svart med en gang, trenger ikke være komplisert, bare en liten melding for å få igang en samtale, og jeg får oftest hyggelig svar tilbake Anonymkode: 6fc3d...845
Gjest tidsfordriv2023 Skrevet 7. desember 2023 #4 Skrevet 7. desember 2023 Just now, AnonymBruker said: Jeg er mann. Jeg starter oftest veldig enkelt med en kort melding, med ett ektefølt kompliment etter å gått igjennom profilen, for damer merker ofte om det ikke er genuint. Noe sånt som : "Hei. For noen utrolig vakre øyne du har, de virkelig glitrer🤩 Hvordan er helgen din?" Hadde jeg fått noe lignene av en dame, så ville jeg svart med en gang, trenger ikke være komplisert, bare en liten melding for å få igang en samtale, og jeg får oftest hyggelig svar tilbake Anonymkode: 6fc3d...845 Hvorfor vil du gi komplimang uten at hun har fortjent seg til det?
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2023 #5 Skrevet 7. desember 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg er mann. Jeg starter oftest veldig enkelt med en kort melding, med ett ektefølt kompliment etter å gått igjennom profilen, for damer merker ofte om det ikke er genuint. Noe sånt som : "Hei. For noen utrolig vakre øyne du har, de virkelig glitrer🤩 Hvordan er helgen din?" Hadde jeg fått noe lignene av en dame, så ville jeg svart med en gang, trenger ikke være komplisert, bare en liten melding for å få igang en samtale, og jeg får oftest hyggelig svar tilbake Anonymkode: 6fc3d...845 Uff, så klein melding 😅 fungerer den? Skriv noe som svarer på profilen hans Anonymkode: 71bc4...9ec 5 1
Pappi Skrevet 7. desember 2023 #6 Skrevet 7. desember 2023 Fortell enkelt og greit hvorfor dere sender melding. 1
Trek Skrevet 7. desember 2023 #7 Skrevet 7. desember 2023 Hei, så hyggelig med match.. jeg ser du liker «xxx» det gjør jeg også.. eller det bildet av «xxx» ser urolig kult ut, det har jeg lyst til å prøve! Så spør jeg gjerne ett åpent spørsmål som hvis verden ender i mårra, hva gjør du da? eller hvordan har helgen vert? alt etter som jeg føler for.
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2023 #8 Skrevet 7. desember 2023 tidsfordriv2023 skrev (Akkurat nå): Hvorfor vil du gi komplimang uten at hun har fortjent seg til det? Jeg kan ta eksempel med min nærmeste kjæreste som jeg møtte på tinder. Første gang jeg så bildene, så tenkte jeg at det var de peneste øynene jeg har sett, og det skrev jeg også fort, og hvorfor ikke dele et ektefølt kompliment? Få kvinner ser på det som noe negativt Hvordan mener du man skal gjøre seg fortjent til å få kompliment for fine øyne? Anonymkode: 6fc3d...845 1
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2023 #9 Skrevet 7. desember 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Uff, så klein melding 😅 fungerer den? Skriv noe som svarer på profilen hans Anonymkode: 71bc4...9ec Har funket fjell som å få igang en samtale, for min del ihvertfall Anonymkode: 6fc3d...845 1
Gjest tidsfordriv2023 Skrevet 7. desember 2023 #10 Skrevet 7. desember 2023 2 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg kan ta eksempel med min nærmeste kjæreste som jeg møtte på tinder. Første gang jeg så bildene, så tenkte jeg at det var de peneste øynene jeg har sett, og det skrev jeg også fort, og hvorfor ikke dele et ektefølt kompliment? Få kvinner ser på det som noe negativt Hvordan mener du man skal gjøre seg fortjent til å få kompliment for fine øyne? Anonymkode: 6fc3d...845 Av samme grunn som jeg ikke gir ring til hvem som helst på første date.
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2023 #11 Skrevet 7. desember 2023 tidsfordriv2023 skrev (Akkurat nå): Av samme grunn som jeg ikke gir ring til hvem som helst på første date. Sammenligner du virkelig en ring med det å være hyggelig og si noen fine ord? Alt for mange er dårlige til å gi komplimenter, min holdning er at ektefølt komplimenter bør deles, og 99 av 100 ganger blir det satt pris på Anonymkode: 6fc3d...845 1
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2023 #12 Skrevet 7. desember 2023 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Selv blir jeg lite motivert til å svare når første melding bare er hei fra en mann så lurer på hva menn liker å få som åpner når det er damen som skriver først? For de som er ute etter noe seriøst Anonymkode: d3c74...ba4 Skriv ‘hei’. Anonymkode: bca1c...685 1
Fjellmannover190 Skrevet 7. desember 2023 #13 Skrevet 7. desember 2023 Frå mann! Første melding fra dame kan være 'hei, synes du så spennende ut' Alternativt kan du gjøre som meg, og stille et oppfølgingsspørsmål fra profilen, fra bilder eller noe litt spennende som jeg leser ut av det. Aldri komplementer eller seksualiserte meldinger fra meg før jeg har møtt noen eller gått til snap. 1
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2023 #14 Skrevet 7. desember 2023 tidsfordriv2023 skrev (32 minutter siden): Hvorfor vil du gi komplimang uten at hun har fortjent seg til det? For å virke som en trygg og snill person noen kan bygge en relajson til. Hvorfor er du grådig med å ønske noen godt? Anonymkode: 38bdc...bbc 1
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2023 #15 Skrevet 7. desember 2023 tidsfordriv2023 skrev (38 minutter siden): Spør om noe fra bilder eller tekst som han kan svare direkte på og ta det derifra. Syns det er så klisjé å spille på noe fra bildene. Som om de ikke har hørt "Søt hund!" eller "Ser du liker å være ute i friluft, hvor liker du best å stå på ski?" hundre ganger før... Ts Anonymkode: d3c74...ba4
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2023 #16 Skrevet 7. desember 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Syns det er så klisjé å spille på noe fra bildene. Som om de ikke har hørt "Søt hund!" eller "Ser du liker å være ute i friluft, hvor liker du best å stå på ski?" hundre ganger før... Ts Anonymkode: d3c74...ba4 Så spørr dem om noe som er komplett ut av det blå da om du syns det er for bacsic å bli kjennt utifra det de har delt. Anonymkode: 38bdc...bbc 1
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2023 #17 Skrevet 7. desember 2023 Begynn med hei. De fleste menn får sjelden første svar fra damer. Ikke start med et kompliment om bilder etc., det blir fort veldig desperat og overfladisk. M47 Anonymkode: 16152...e0c
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2023 #18 Skrevet 7. desember 2023 Helt enkelt. Hei, deg er jeg nysgjerrig på. Hyggelig om jeg hører fra deg. Trenger ikke være så komplisert. Anonymkode: 5cb2e...0a8 1
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2023 #19 Skrevet 7. desember 2023 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Helt enkelt. Hei, deg er jeg nysgjerrig på. Hyggelig om jeg hører fra deg. Trenger ikke være så komplisert. Anonymkode: 5cb2e...0a8 Men er ikke det kleint å svare på? Hvis jeg hadde fått en sånn melding selv hadde jeg ikke kommet på noe naturlig å svare og heller latt være å svart. For det eneste å svare på noe sånt er noe ala "Hei, ehh åja, hvorfor er du nysgjerrig på meg da? Ehhh" Anonymkode: d3c74...ba4
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2023 #20 Skrevet 7. desember 2023 Et helt enkelt «Hei» er perfekt som start. Da har man sagt både at jeg skiller meg ut, er interessert i å bli bedre kjent, og samtidig ønsker et svar tilbake. For min del blir det fort litt «klamt» når første melding inneholder mer. Det er noe helt annet enn for menn som starter kontakt med damer, de må helst hevde seg litt i mengden. mann Anonymkode: 16152...e0c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå