Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg angrer på at jeg rapporterte et innlegg. Kan man angre på dette?

Anonymkode: 83273...410

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei. Det er opp til admin å vurdere hva som skal gjøres med det. Ingen får uansett vite hvem det er som rapporterer så hva har det å si?

Skrevet

Fordi jeg har inngått en avtale med vedkommende, så nå angrer jeg,

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Fordi jeg har inngått en avtale med vedkommende, så nå angrer jeg,

Inngått en avtale? Hva slags intrigemaker er du? 

Anonymkode: 4c0d7...8d8

• Liker 1
Skrevet

Inteigemaker fordi noen bruker mitt bilde på Facebook? Hjelpes. Hadde du syns det var greit at noen delte bilde av deg uten tillatelse?🤔 Det er ikke lov uten tillatelse og kan faktisk anmeldes. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Inteigemaker fordi noen bruker mitt bilde på Facebook? Hjelpes. Hadde du syns det var greit at noen delte bilde av deg uten tillatelse?🤔 Det er ikke lov uten tillatelse og kan faktisk anmeldes. 

Det er jo fader ingen som vet at det er et bilde på Facebook du snakker om når du skriver «rapportere et innlegg» her på KG. Kommuniser bedre fra start, så får du kanskje riktige svar også.

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Du bør faktisk ha litt mer bakgrunnsinformasjon om hva og hvilket nettsted det gjelder. Umulig å tolke uten en kontekst. De fleste trodde det gjald her på KG, når man rapporterer et innlegg.

Anonymkode: f40b3...8d3

• Liker 2
Skrevet
Kalikalinka skrev (1 minutt siden):

Det er jo fader ingen som vet at det er et bilde på Facebook du snakker om når du skriver «rapportere et innlegg» her på KG. Kommuniser bedre fra start, så får du kanskje riktige svar også.

Haha det er sant😂 Godt poeng! Blir litt surrete in the heat of the moment, beklager! 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...