AnonymBruker Skrevet 7. desember 2023 #1 Del Skrevet 7. desember 2023 Er det noen som vet om temperaturen øker på eggløsningsdagen eller om den kan øke 1-2 dager etter eggløsning? Temperaturøkningen skjedde på tirsdag og har nå hatt tempøkning i 3 dager.. Men lurer på hvilken dag jeg hadde eggeløsning. Jeg tror jeg hadde eggløsning 4.desember, men temperaturen økte ikke før 5.desember😊 Noen som vet? Anonymkode: f25d7...0ba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofakona Skrevet 7. desember 2023 #2 Del Skrevet 7. desember 2023 Ofte får man er lite dip...sp vil tempe gå opp etter eggløsning:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2023 #3 Del Skrevet 7. desember 2023 Sofakona skrev (Akkurat nå): Ofte får man er lite dip...sp vil tempe gå opp etter eggløsning:) Okei:) For jeg hadde en liten dip 04.desember (0,5 grader lavere enn 05.desember) Såå da kan det hende eggløsningen var dagen jeg hadde dip? Anonymkode: f25d7...0ba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2023 #4 Del Skrevet 7. desember 2023 Det varierer veldig hva man opplever. Mitt beste råd er å følge med og bli kjent med din syklus. Mange får ikke noe dip i temperatur. Det er ikke verken temp dipen eller økningen som viser EL, det er at den eventuelle økningen vedvarer i MINST 3 dager etter EL. Alles temp kurver vil være ulike, det er ikke noe fasit på hvordan en kurve skal se ut, men økning etter EL skal være på minst 3 dager på rad. Jeg har temp dip dagen før EL, og 4 dager med økning etter, før min temp stabiliserer seg og ligger gjevnt helt frem til mensen. Anonymkode: d916e...6ad 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2023 #5 Del Skrevet 7. desember 2023 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Det varierer veldig hva man opplever. Mitt beste råd er å følge med og bli kjent med din syklus. Mange får ikke noe dip i temperatur. Det er ikke verken temp dipen eller økningen som viser EL, det er at den eventuelle økningen vedvarer i MINST 3 dager etter EL. Alles temp kurver vil være ulike, det er ikke noe fasit på hvordan en kurve skal se ut, men økning etter EL skal være på minst 3 dager på rad. Jeg har temp dip dagen før EL, og 4 dager med økning etter, før min temp stabiliserer seg og ligger gjevnt helt frem til mensen. Anonymkode: d916e...6ad Takk for mye bra info!:) Jeg hadde: 04.desember: 36,01 05.desember: 36,51 06.desember: 36,54 07.desember: 36,69 Får bare vente å se🥰 Anonymkode: f25d7...0ba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2023 #6 Del Skrevet 7. desember 2023 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Takk for mye bra info!:) Jeg hadde: 04.desember: 36,01 05.desember: 36,51 06.desember: 36,54 07.desember: 36,69 Får bare vente å se🥰 Anonymkode: f25d7...0ba Generelt sett så ligger jeg over36,00°C etter EL og under 36,00 °C mellom mensen og EL. Men igjen, så er jo alles temp ulik. Les litt om basal kroppstemperatur så er det mye god informasjon, også ser du forhåpentligvis et mønster i syklusen din etter noen mnd. Men viktig å ta temp samme sted og ca samme tid hver dag. Anonymkode: d916e...6ad 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofakona Skrevet 7. desember 2023 #7 Del Skrevet 7. desember 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Takk for mye bra info!:) Jeg hadde: 04.desember: 36,01 05.desember: 36,51 06.desember: 36,54 07.desember: 36,69 Får bare vente å se🥰 Anonymkode: f25d7...0ba Du legger de inn i en app/ skjema? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2023 #8 Del Skrevet 7. desember 2023 Syns det er lettere å telle dager enn sånne tester, du kan få smil ,men da skulle vel helst allerede vært sædceller i deg. Anonymkode: 34565...7a7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2023 #9 Del Skrevet 7. desember 2023 Sofakona skrev (1 time siden): Du legger de inn i en app/ skjema? Nei, det gjør jeg ikke:) Anonymkode: f25d7...0ba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2023 #10 Del Skrevet 7. desember 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Nei, det gjør jeg ikke:) Anonymkode: f25d7...0ba Det er veldig nyttig å legge i app eller skjema, men funker helt fint å bare skrive ned også Bruker Premom selv, den matcher temp med EL tester hvis jeg legger testene inn i appen Anonymkode: d916e...6ad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå