Gjest Uææææ Skrevet 7. november 2002 #1 Del Skrevet 7. november 2002 Hva er feil med meg......Nå har jeg greid å bli drit betatt av kompisen til typen. Blir helt rar i magen når jeg tenker på han, og blir i dårlig humør hvis typen forteller at han (kompisen) har vært på sjekker'n...... Føler meg så utrolig fjortis.... Har et supert forhold til kjæresten min, vi bor sammen (3 år sammen, bodd sammen i to av dem) og trives sååå godt sammen. Også knoter jeg til hverdagen med slike ting. Vet jo at det aldri kan bli noe ut av dag drømmene.....ønsker heller ikke det, beste venner er totalt uaktuellt. Det er i det hele tatt uaktuelt med utroskap. Det er jo bare helteit når jeg er sammen med mannen jeg elsker og ikke klarer å stoppe disse følelsene jeg har for hans beste venn. Faktisk så har det hendt tidligere med ekskjærester at jeg har blitt betatt av kompisen. Har jeg et ekstra gen som gjør at jeg faller litt for kompisene??? Heeeeellllp :o :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 7. november 2002 #2 Del Skrevet 7. november 2002 Hva skal jeg si... forstår hvordan du har det nå... Jeg er også sammen med verdens beste mann. Vi har vært sammen i fem år og har det bare supert sammen. På alle vis. Jeg har imidlertid ikke følelser for kompissen hans, men for en jeg arbeider sammen med. Det er sånn at magen vrenger seg og det sitrer i kroppen når jeg er sammen med han. Vi har foresten havnet i senga en gang også...Det verste er at jeg lengter etter at det skal skje igjen. Jeg angrer samtidig på dette og vet ikke hvorfor jeg føler som jeg føler. Jeg vil jo helst la vær...har igen planer eller ønsker om å avslutte forholdet til min samboer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
koldbruna Skrevet 7. november 2002 #3 Del Skrevet 7. november 2002 Viktig å finne ut hva du egentlig føler for Samboeren din da,før du gjør noe dumt som å gå fra han fordi du er betatt av kompisen hans. Synes du bør glemme kompisen til samboeren din og heller tenke på hva som kan bli bedre hvis dere skal fortsette forholdet. Du vet hva du har når du har mistet det... Lykke til ønsker jeg deg... *klem* koldbruna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå