AnonymBruker Skrevet 7. desember 2023 #1 Skrevet 7. desember 2023 Hvordan formidlet du din FWB når du ønsker å avslutte/fikk beskjed om at det var slutt på leken? For eksempel: Bare på en melding og Chao? Face to face eller telefonsamtale? Var det en planlagt siste kveld sammen? En "seremoni"? Anonymkode: e6caa...1de
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2023 #2 Skrevet 7. desember 2023 Han bare forsvant uten å gi en lyd, ikke hørt fra han siden… Anonymkode: 5a5e6...e61 1
Blåjojo Skrevet 7. desember 2023 #3 Skrevet 7. desember 2023 Tok en prat på tlf pga avstand. Sa at jeg ønsket noe mer varig og at han ikke klarte å gi meg det jeg ville ha. Dette hadde vi forsåvidt avklart tidligere, så var ikke min konklusjon. Hadde et fwb-forhold der vi var veldig flinke til å snakke samme om ting som oppsto, så han var helt enig med meg. Han er forøvrig en veldig god kompis den dag i dag. 1
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2023 #4 Skrevet 7. desember 2023 Sendte melding å sa det ikke funket for meg lenger. Jeg forventet mer av relasjonen enn hva han kunne gi og var lei av å kaste bort tiden min på en som ikke respekterte meg Anonymkode: fd437...c6c
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2023 #5 Skrevet 7. desember 2023 Vi har møtt hverandre i 4 år, sånn et par ganger i mnd....... en kveld tekstet vi litt....så sluttet han bare svare. Det er 3-4 mnd siden. Anonymkode: 16ea3...e87 1
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2023 #6 Skrevet 7. desember 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Han bare forsvant uten å gi en lyd, ikke hørt fra han siden… Anonymkode: 5a5e6...e61 Samme her. Jeg lot det skje uten dramatikk, for jeg likte ham for godt uansett. Anonymkode: 4468f...768
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2023 #7 Skrevet 7. desember 2023 Jeg er i samme situasjon selv. Men har bare en enkel plan så langt. Bare å ikke ta kontakt og unngå å møte han der sex er mulig. At vi møtes på samme sted pga andre ting gjør meg ingenting. Jeg har uansett lagt merke til at han ikke er så interessert i å ha så mye kontakt uansett. Har tenkt mang en gang at er glad vi to aldri skal ende opp innelåst i ett rom alene. Gud må vite hva som hadde skjedd da. Tror ikke vi hadde klart å være i samme rom alene uten at vi ikke hadde klådd på hverandre. Ellers er det vel bare å sende en melding og si det som det er? At du ønsker mer enn det han kan gi så da takker du for deg. Så får du vel en slags reaksjon vil jeg tro. Anonymkode: 2067c...586
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2023 #8 Skrevet 7. desember 2023 Jeg er kompis med alle som har vært mine FFs, Vi går ikke rundt å har drit mye kontakt, bortsett fra når jeg er i kåte perioder. Haha.. Ingen avslutting egentlig ikke. Det er jeg som styrer hvor mye kontakt vi har og hvor ofte vi møtes. Anonymkode: 04459...fa9
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2023 #9 Skrevet 7. desember 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg er kompis med alle som har vært mine FFs, Vi går ikke rundt å har drit mye kontakt, bortsett fra når jeg er i kåte perioder. Haha.. Ingen avslutting egentlig ikke. Det er jeg som styrer hvor mye kontakt vi har og hvor ofte vi møtes. Anonymkode: 04459...fa9 Kjent alle mine FFs siden jeg var tennåring. Er 36 idag. Anonymkode: 04459...fa9
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2023 #10 Skrevet 7. desember 2023 Sendte en meld og sa at jeg ikke orka opplegget lenger , han kunne aldri gitt meg det jeg ville ha Anonymkode: ef51f...eb1 2
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2023 #11 Skrevet 7. desember 2023 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Sendte en meld og sa at jeg ikke orka opplegget lenger , han kunne aldri gitt meg det jeg ville ha Anonymkode: ef51f...eb1 Flott. Tøft gjort. Får håpe han respekterer det da. Anonymkode: 2067c...586
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2023 #12 Skrevet 7. desember 2023 Jeg har lyst til å dumpe min FF nå. Dvs han gikk inn i det på falske premisser og sa han var ute etter kjæreste og holdt på det i 7 mnd men etter jeg tok praten om at det var på tide var visst det for stress for han. Greien er at sexen aldri har vært spesielt god så jeg møtte han fordi jeg likte å være med han som person og ville knytte følelsesmessige bånd men for han viste det seg til slutt å bare handle om sex. Jeg har så lyst til å si at sexen ikke engang har vært bra..... Hehe.. Er det noe å sende på en dumpemelding eller skal jeg være slu å fortsette å møte han og heller være avvisende til sex og si hvorfor når han spør frustrert? Anonymkode: fd437...c6c
Pondus72 Skrevet 7. desember 2023 #13 Skrevet 7. desember 2023 Fikk melding om at damen hadde begynnt å få følelser. Sa da at det var mest ryddig å avslutte fordi jeg ikke var der og ikke viste om jeg kom til å komme der. 2
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2023 #14 Skrevet 7. desember 2023 Pondus72 skrev (15 minutter siden): Fikk melding om at damen hadde begynnt å få følelser. Sa da at det var mest ryddig å avslutte fordi jeg ikke var der og ikke viste om jeg kom til å komme der. Det var ryddig! Kudos for å være ærlig. Jeg har bare møtt menn som ror seg vekk og sier tjaaa jeg liker deg godt, vi får se osvosv! Mens de egentlig hadde null intensjon om å involvere seg følelsesmessig men får en til å tro at noe kan utvikle seg bare så de får pule i noen måneder eller år til Anonymkode: fd437...c6c 4
Pondus72 Skrevet 7. desember 2023 #15 Skrevet 7. desember 2023 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Det var ryddig! Kudos for å være ærlig. Jeg har bare møtt menn som ror seg vekk og sier tjaaa jeg liker deg godt, vi får se osvosv! Mens de egentlig hadde null intensjon om å involvere seg følelsesmessig men får en til å tro at noe kan utvikle seg bare så de får pule i noen måneder eller år til Anonymkode: fd437...c6c Tja, hater falskheter og løgn. Prøver etter beste evne å leve etter dette og.
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2023 #16 Skrevet 7. desember 2023 Fwb er blodharry, kunne aldri datet ei dame som har vært i et sånt nasty opplegg, som regel uten selvrespekt. Anonymkode: ee118...689 1 1
*Mocca* Skrevet 7. desember 2023 #17 Skrevet 7. desember 2023 Tja..reell friends with benefits går bare over til å være bare venner noen ganger. Fordi en av partene blir sammen med noen f.eks. Vennskap fader ut, andre brytes brått, noen vennskap varer lenge, men ikke nødvendigvis sexen... Hvis man er friends with benefits en periode.... Eller mener du fuckfriends.... Bare å sende en melding om at man har møtt noen andre og har nok med den personen, takk for mye god sex og ønsk lykke til videre.
AnonymBruker 42 Skrevet 7. desember 2023 #18 Skrevet 7. desember 2023 (endret) Har liten erfaring med emnet, men jeg synes tanken om en slags "seremoni" hørtes interessant ut. Hva for slags seremoni snakker vi her, TS? Stemmer for det alternativet uansett! Endret 7. desember 2023 av AnonymBruker 42 1
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2023 #19 Skrevet 7. desember 2023 Pondus72 skrev (2 timer siden): Fikk melding om at damen hadde begynnt å få følelser. Sa da at det var mest ryddig å avslutte fordi jeg ikke var der og ikke viste om jeg kom til å komme der. Men da håper jeg for hennes del at du kutter henne ut hvis hun tar kontakt ? Og du tar ikke kontakt igjen? For alt av det motsatte her vil gi henne håp. Anonymkode: 2067c...586
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2023 #20 Skrevet 7. desember 2023 Investerte mindre tid på FWB og begynte å fokusere på andre menn. Møtte kort tid etter jeg hadde bestemt meg for å kutte han, en ny mann- vi er kjærester nå. Han forsøkte lenge å overvinne meg igjen, men jeg stod i mot. Er det man må gjøre. FWB kan bli som dop. Anonymkode: 03ad4...5ca
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå