AnonymBruker Skrevet 7. desember 2023 #1 Skrevet 7. desember 2023 Jeg har hatt ei venninne, kjent hverandre i over 20 år. Har brent meg på henne flere ganger, og likevel «glemt det» og tatt henne inn i varmen igjen. Nå opplevde jeg en ny smell med henne. Er så irritert på meg selv at jeg har latt dette mennesket være en del av livet mitt, når hun er så dum som hun er, ondskapsfull, drama og ryktespredning.. Jeg er dum som har vært venninne med henne, da folk har sagt til meg at hun der må du holde deg unna, hun er ikke god. Likevel har jeg hatt glede av henne da hun er både morsom og energisk. Hun er et menneske som kan gjøre stor skade på folk rundt seg med usannheter og styr. Nå er dette siste gang hun sårer meg, og drar meg inn i hennes galskap. Kjenner ingen tristhet for at det nå er over, egentlig bare sur på meg selv fordi jeg ikke har brutt før, og kunne unngått denne konflikten med henne nå. det er samtidig en stor lettelse å få henne ut av livet mitt. Jeg er ikke langsint og bitter, og jeg liker ikke uvennskap og dårlig stemning. men denne broen er brent for min del. dette er den eneste personen i livet mitt jeg virkelig tenker at en bro er brent Anonymkode: 11f5b...06e 1 1
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2023 #3 Skrevet 7. desember 2023 ok, så fint at du fikk lettet på trykket i en tråd på KG.. Anonymkode: f5ee0...74d
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2023 #4 Skrevet 7. desember 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): eg har hatt ei venninne, kjent hverandre i over 20 år. Har brent meg på henne flere ganger, og likevel «glemt det» og tatt henne inn i varmen igjen. Nå opplevde jeg en ny smell med henne. Er så irritert på meg selv at jeg har latt dette mennesket være en del av livet mitt, når hun er så dum som hun er, ondskapsfull, drama og ryktespredning.. Jeg er dum som har vært venninne med henne, da folk har sagt til meg at hun der må du holde deg unna, hun er ikke god. Likevel har jeg hatt glede av henne da hun er både morsom og energisk. Hun er et menneske som kan gjøre stor skade på folk rundt seg med usannheter og styr. Nå er dette siste gang hun sårer meg, og drar meg inn i hennes galskap. Ja, jeg kjenner til det. Jeg har ei sånn venninne selv. Vi har vært venner i 25 år. Men jeg må holde henne litt på avstand, og være veldig forsiktig med hva jeg blir dratt med inn i. Her er hun også morsom og full av liv, så det er mye underholdning med henne, men samtidig kan det bikke over. Jeg var i tenkeboksen etter en episode for et år siden om jeg skal kutte helt. Her går det mer på manipulering og at hun tar meg i mine svakeste øyeblikk. Anonymkode: 0eb4f...631 1
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2023 #5 Skrevet 7. desember 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Ja, jeg kjenner til det. Jeg har ei sånn venninne selv. Vi har vært venner i 25 år. Men jeg må holde henne litt på avstand, og være veldig forsiktig med hva jeg blir dratt med inn i. Her er hun også morsom og full av liv, så det er mye underholdning med henne, men samtidig kan det bikke over. Jeg var i tenkeboksen etter en episode for et år siden om jeg skal kutte helt. Her går det mer på manipulering og at hun tar meg i mine svakeste øyeblikk. Anonymkode: 0eb4f...631 Venner skal ikke manipulere. Bra du holder henne på avstand. Hun jeg kjente skaper ikke bare drama mellom meg og henne. Hun drar inn andre folk og ei fjær blir til 100 høns. Hun har til og med ringt rektor på skolen til barna våre og prøvd sette meg i dårlig lys, rektor kjenner til henne og avviste henne. Når man drar det så langt er broen brent for min del. Alle mennesker gjør feil, eller kan tabbe seg ut, det meste er jo tilgivelig. Men når man blir ondskapsfull er det ikke vennskap og tillit lengre Anonymkode: 11f5b...06e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå