Gå til innhold

Michael Kors veske

Fremhevede innlegg

Skrevet

Åja fikk ikke med meg at du allerede hadde kjøpt den❤️

Anonymkode: fe2b8...0b0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

MK har flere fine vesker med diskret logo og i skinn, men akkurat den modellen er dessverre litt "ut" i mine øyne. Var vanvittig populær tidligere. Kan være en ok reisebag e.l men hadde foretrukket en annen på jobb.

Anonymkode: 8c3c6...ec0

Skrevet

Det er sikkert fordi noen anser det å kjøpe dyre plagg og vesker som litt fjernt. Men da er det jo bare å lese noen andre tråder. For meg kan folk kjøpe så mange vesker de vil for min del. Det er kult å se at folk trives med det de kjøper, selv om det ikke er det jeg prioriterer selv. 

Skrevet

Det er noen som er veldig opptatt av merker som synes at Kors er snobbete.

Personlig bryr jeg meg ikke så mye hva andre synes. JEG synes MK lager mye fint. I tillegg så er veskene av god kvalitet, jeg har en som jeg har hatt i nærmere 10 år, den er fortsatt fin.

MK begynte på et tidspunkt å produsere mer og selge til rimeligere priser, da mente noen at produktene var "billige." 

Ser at noen foreslår Mulberry, det synes jeg er teit, ettersom Mulberry er mye dyrere. Jeg har en Mulberry, den koster 15 000. 

Anonymkode: cae59...dc2

Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Personlig bryr jeg meg ikke så mye hva andre synes. JEG synes MK lager mye fint. I tillegg så er veskene av god kvalitet, jeg har en som jeg har hatt i nærmere 10 år, den er fortsatt fin.

MK begynte på et tidspunkt å produsere mer og selge til rimeligere priser, da mente noen at produktene var "billige." 

Ser at noen foreslår Mulberry, det synes jeg er teit, ettersom Mulberry er mye dyrere. Jeg har en Mulberry, den koster 15 000. 

Beklager,noen snobbete som synes at Kors er harry, skulle det selvfølgelig stå.

Skrevet

Unge bruker ikke Michael Kors vesker lenger, det var de unge i 2014 som gjorde det. 

Jeg ville droppet MK om hun er i skolen. Jeg ville heller hatt en Adax enn en MK. 

Anonymkode: f4e8d...f46

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Hvis hun ikke er en supersnobb, så tenker jeg hun kommer til å bli strålende fornøyd! 

Anonymkode: a5c2c...9d6

Skrevet

Beklager å si det men dette er veldig 2010. Og MK er dessverre helt ut nå. 

Anonymkode: 8579b...dc8

• Nyttig 1
Skrevet

Jeg hadde ikke brukt Michael Kors selv, nei. Er 37. Vet ikke om jeg synes de er harry, men litt oppbrukt kanskje? Alle skulle ha dem for noen år siden.

Hvis jeg skulle kjøpt noe i ca. samme prisklasse ville jeg heller hatt en veske fra Malene Birger, Arv eller lignende. Eller spyttet i litt mer og kjøpt Mulberry. Kan du ikke snakke med datteren din? Prøve å lirke litt ut av henne uten å røpe for mye? Kanskje hun liker Michael Kors?

Anonymkode: c599f...b0e

Skrevet
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Jeg kjøpte en pent brukt Mulberry-veske på tise til 6000,- tidligere i år 👍🏻😊 Helt som ny, kom med både støvpose og kvittering fra butikk.

Anonymkode: c599f...b0e

Skrevet

Tråden er ryddet for tull og avsporinger 

Perelandra, mod. 

Skrevet

Jeg må åpne med at jeg ikke er glad i vesker generelt, og jeg liker heller ikke disse kjente merkene som MK, Prada, Gucci osv., dynes samtlige er fæle og kvaliteten er sånn passe at best for det du betaler. Du får mye høyere kvalitet for en lavere pris om det er det det står på. Men det viktige her er jo hva du tror datteren din vil like. Du kan jo prøve å fiske litt etter hva hun synes? At andre synes noe er harry er da ett fett om hun liker den.

Anonymkode: 48564...d33

• 1 måned senere...
Skrevet
On 12/7/2023 at 6:03 PM, Hoia said:

Det er faktisk veldig irriterende. Moonboots er noen av de beste skoene jeg har hatt, en kan ha dem i flere år, tåler alt, når en er mye på tur, snø, vind, regn, kulde, men det er kun på de svarte at merket ikke synes. Ikke pokker om jeg går med de grelle fargene der det merket synes. 

Hei

Sønnen min bruker størelse 39 vet du hvilken størelse må jeg kjøpe til ham? Jeg mener om moonboots? Han er 12 åring ❤️👍

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 7.12.2023 den 18.25):

MK vesker er omtrent det samme som adidas er i dresser. Hermes er et merke som anbefales.

Anonymkode: d56b5...524

Enig i at MK er harry. Men å gå med Hermes eller andre dyre merker hvis man ikke har en gjennomført dyr stil og ikke spesielt mye penger, er ikke noe mindre harry.

Anonymkode: 5a5e6...700

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...