AnonymBruker Skrevet 7. desember 2023 #1 Skrevet 7. desember 2023 Min datter ønsker seg en ny veske til jul I god kvalitet. Hun ønsker seg typisk shopping bag/ tote bag. På Black Friday fant jeg en god deal på en Michael Kors veske. Man kunne også skrive initialene henne på den. Min søster ymtet at Michael Kors veske var 'ut' og det var litt småharry å ha kjøpt ei slik veske til min datter. Svigerdatter var også tilstede når samtalen foregikk, og hun var ganske enig med min søster. Min svigerdatter er på samme alder som Min datter. Har tenkt of grublet veldig på dette nå. Og luftet det med noen kollegaer på jobb i dag i lunsjen. Der var det delte meninger. Nå er jeg fryktelig usikker på denne julegaven til min datter. Er Michael kors vesker teit? Harry? Ville du gått med det? God kvalitet? Populært? Lignende denne annonsen her https://www.finn.no/294350860 Hva tenker dere, kvinner i 30 årene? Hun er siviløkonom og tenkte den var pen til bruk på jobb, ut på byen, shopping, mm. Tanker? Anonymkode: 68ff4...f6d
LilleKlump Skrevet 7. desember 2023 #2 Skrevet 7. desember 2023 Jeg er glad i vesker, og er helt enig med søsteren og svigerdatteren. Det er mye bedre å kjøpe en veske av god kvalitet fra et mindre kjent merke! Ikke at kvaliteten er dårlig, men det finnes så mye kopier der ute som har gjort merket harry dessverre. 6
Gjest Hoia Skrevet 7. desember 2023 #3 Skrevet 7. desember 2023 Jeg vet ikke om merker er så inn nå? Det er litt sånn nittitallet? Jeg fjerner alle merker på vesker og klær, fordi jeg ikke har lyst til å reklamere for merker, men jeg verdsetter kvalitet.
Silkeramp Skrevet 7. desember 2023 #4 Skrevet 7. desember 2023 Ja, det er ut. MK ble allemannseie på 2010 tallet, og alle mine kollegaer kom hjem fra syden med en kopi. Jeg ville returnert og kjøpt en annen. 3
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2023 #5 Skrevet 7. desember 2023 Får du returnert den, eller har du satt initialer på så det er for sent? Anonymkode: c0a08...856
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2023 #6 Skrevet 7. desember 2023 Den modellen har "alle" hatt de ti siste årene så jeg syns den er ut og harry. Andre modeller er bedre men anbefaler heller fra et annet merke Anonymkode: e00e9...a65 3
Gjest Hoia Skrevet 7. desember 2023 #7 Skrevet 7. desember 2023 Det er faktisk veldig irriterende. Moonboots er noen av de beste skoene jeg har hatt, en kan ha dem i flere år, tåler alt, når en er mye på tur, snø, vind, regn, kulde, men det er kun på de svarte at merket ikke synes. Ikke pokker om jeg går med de grelle fargene der det merket synes.
Derpderp Skrevet 7. desember 2023 #8 Skrevet 7. desember 2023 Harry. Sjekk ut Coach om du vil ha kvalitet i mellomsjiktet. 4 1
Anonym-09 Skrevet 7. desember 2023 #9 Skrevet 7. desember 2023 Vet du hva din datter liker da? Er hun 30 år? Jeg likte slik før. Men nå liker jeg uten logo. Støtter over her. Se på coach. Jeg har fått dilla på dem siste året 2
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2023 #11 Skrevet 7. desember 2023 MK vesker er omtrent det samme som adidas er i dresser. Hermes er et merke som anbefales. Anonymkode: d56b5...524 2
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2023 #12 Skrevet 7. desember 2023 2 minutter siden, AnonymBruker said: MK vesker er omtrent det samme som adidas er i dresser. Hermes er et merke som anbefales. Anonymkode: d56b5...524 Haha, Hermes? De er jo i litt forskjellig prisklasse kan man si.. Ts, kjøp heller fra Malene Birger, eller Marc Jacobs Anonymkode: 000dc...926 5
NatNat Skrevet 7. desember 2023 #13 Skrevet 7. desember 2023 3 minutter siden, AnonymBruker said: . Hermes er et merke som anbefales. Anonymkode: d56b5...524 ja, helt enig 😅For de som hår råd ! 1
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2023 #14 Skrevet 7. desember 2023 Enig med hun som foreslo coach. Ikke så dyrt, og bra kvalitet. Dropp MK. Anonymkode: fe2b8...0b0 3
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2023 #15 Skrevet 7. desember 2023 kjempefin bruksveske. Anonymkode: 527ff...267
Charminia Skrevet 7. desember 2023 #16 Skrevet 7. desember 2023 (endret) Jeg er en 33 år gammel siviløkonom ( så omtrent som din datter) og Michael Kors veske hadde jeg da jeg var tidlig i 20-årene. Enig med de andre her. Har en slik type veske hun ønsker seg fra YSL/Saint Laurent- du kan gjøre gode kupp på Finn Mulberry er også et godt alternativ. Endret 7. desember 2023 av Charminia 1 1
Honey Dew Skrevet 7. desember 2023 #17 Skrevet 7. desember 2023 Jeg ville gått for Mulberry. De er klassiske og logoen smeller ikke i ansiktet på en. 1
Honey Dew Skrevet 7. desember 2023 #18 Skrevet 7. desember 2023 Charminia skrev (1 minutt siden): Jeg er en 33 år gammel siviløkonom ( så omtrent som din datter) og Michael Kors veske hadde jeg da jeg var tidlig i 20-årene. Enig med de andre her. Har en slik type veske hun ønsker seg fra YSL- du kan gjøre gode kupp på Finn Det er mye falske merkevarer og det er en litt stor sjanse en tar ved å kjøpe på Finn.
Charminia Skrevet 7. desember 2023 #19 Skrevet 7. desember 2023 Honey Dew skrev (1 minutt siden): Det er mye falske merkevarer og det er en litt stor sjanse en tar ved å kjøpe på Finn. Kjøper kun med kvittering.
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2023 #20 Skrevet 7. desember 2023 Som tråden viser, favorittvesken er det mange meninger om, og vanskelig for andre å vite hva noen vil like. Det er bare for mange hensyn å ta. Kanskje vil hun digge vesken, fordi du har tenkt på henne når du har kjøpt den, kanskje er hun ikke så opptatt av vesker, det er en million grunner til at hun kan like eller ikke like gaven. Kommentarene du får er sykt sære gitt at du forteller om en gave du allerede har kjøpt. Men som du ser, så er det mange meninger om merker på vesker, som siviløkonom tjener hun gjerne godt, og veske er for mange et statussymbol. Å ha fått en veske av mammaen sin - gitt av kjærlighet, er kanskje ikke like status for mange, så kommer kanskje an på hvordan datteren din er oppdratt? Anonymkode: 66c67...496
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå