AnonymBruker Skrevet 7. desember 2023 #1 Skrevet 7. desember 2023 Hvordan er erfaringene deres? Er Ice bra, eller er dekningen dårlig? Har telia bedre dekning? Anonymkode: b6789...4ee
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2023 #2 Skrevet 7. desember 2023 Har aldri prøvd Telia, men Ice er jeg veldig fornøyd med. Har fått alle i familien min til å skifte, alle er fornøyde, det er veldig lett å holde oversikt, og har aldri hatt noe problem med dekning. Men det har jeg forresten aldri hatt med noe som helst abonnement. Bor i Trøndelag. Kanskje hvis du bor midt på Finnmarksvidda er det mer relevant hvilket dekning et abonnement har? Anonymkode: 74afa...164
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2023 #3 Skrevet 7. desember 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Har aldri prøvd Telia, men Ice er jeg veldig fornøyd med. Har fått alle i familien min til å skifte, alle er fornøyde, det er veldig lett å holde oversikt, og har aldri hatt noe problem med dekning. Men det har jeg forresten aldri hatt med noe som helst abonnement. Bor i Trøndelag. Kanskje hvis du bor midt på Finnmarksvidda er det mer relevant hvilket dekning et abonnement har? Anonymkode: 74afa...164 Aha. Reiser dere mye da? Hvordan er ice i utlandet? Anonymkode: b6789...4ee
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå