Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan kan jeg slippe reklame på youtube? Ser jeg på noe, så kommer det reklame midt i, spoler jeg kommer det reklame. 
Betaler gjerne for å slippe? Har ikke noe imot reklame men er drittlei sv å se reklame hver 10 f*****s sekund😡

Anonymkode: a1cb2...bad

Skrevet

Ja da kjøper du youtube premium.

Anonymkode: 47bba...eff

• Liker 5
  • Nyttig 7
Skrevet

YouTube premium. Gratis en måned, deretter 119 per måned. Jeg bruker premium primært fordi jeg kan bruke YouTube i bakgrunnen på mobilen eller med låst skjerm men digg å slippe reklamen også seff 

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet

Trykk på den lille "i" knappen, så trykker du "blokker annonsen" også går du tilbake på videoen. Da er reklamen borte. 

Anonymkode: 56866...736

Skrevet

Ikke bruk adblock, bruk uBlock origin til nettleseren.

På mobilen kan du bruke Brave nettleser.

Elsker youtube og spotify uten reklame!

Schmuhu

• Liker 1
Skrevet

ad block. får mas i en ukes tid om å tillate reklamer, men krysser dem av og fortsetter å se video. etter noen dager får jeg ikke opp flere slike varsler.

Skrevet

Skriv «.» før webadressen til videoen. Litt tungvint, men det fungerer. 

Anonymkode: c1df0...f50

Skrevet

Med en gang du åpner en video (som regel etter start-reklamen som du må se) kan du trykke på slutten av videoen, se det siste sekundet, og så trykke på "Se igjen"-knappen. Da får du hele videoen uten reklame. 

Anonymkode: c338f...094

Skrevet

Brave browser/Firefox med adblocker ultimate. Tar bort alt. Gjerne med Enhancer for youtube i tillegg. Internett med reklame er trist.

Anonymkode: 74e58...207

Skrevet

Firefox og Ublock origin. Funker perfekt. 

Anonymkode: fa210...e26

Skrevet

Med premium får du youtube music også 😄

Anonymkode: 1bf20...79d

• Liker 2
Skrevet

Reklame på YouTube ...?

Helt ukjent for meg; jeg laster ned alt før jeg ser dette - beholder det om jeg får bruk får det senere, og sletter det hvis jeg ikke trenger det.

Anonymkode: ede2a...563

Gjest tidsfordriv2023
Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

Hvordan kan jeg slippe reklame på youtube? Ser jeg på noe, så kommer det reklame midt i, spoler jeg kommer det reklame. 
Betaler gjerne for å slippe? Har ikke noe imot reklame men er drittlei sv å se reklame hver 10 f*****s sekund😡

Kjøp premium på web på pcen på siden deres. Det koster 30% mer å skaffe premium gjennom appen på iphone eller android. 

Skrevet

Jeg bruker Vivaldi nettleser og ser uten å logge meg inn på Youtube.

Anonymkode: 0724d...1cc

Skrevet

Jeg har en tv på kjøkkenet som jeg har sånne «brenneflammer» på youtube og flere ganger i videoen kommer det reklame typ hver 5 minutt, og reklamen er på 3 minutter innimellom. Derfor jeg lurte på hvordan slippe dette.? 

Ts

Skrevet
Schmuhu skrev (På 7.12.2023 den 12.56):

Ikke bruk adblock, bruk uBlock origin til nettleseren.

På mobilen kan du bruke Brave nettleser.

Elsker youtube og spotify uten reklame!

Schmuhu

Hysj 😁

Anonymkode: ef3e7...1ec

Skrevet

Mye kreativt styr for å slippe å betale fattige 119 i mnd.

Anonymkode: d1b3a...901

• Liker 1
Skrevet

Jeg bruker Adblock ❤

Skrevet

Få deg et Premium-abonnement.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...