AnonymBruker Skrevet 7. desember 2023 #1 Skrevet 7. desember 2023 Er det normalt å være ekstremt stiv i en alder av 30? Har nylig begynt med yoga og alltid vært klar over at jeg er stiv, men innser at jeg ikke får til noen av posisjonene instruktøren ber oss gjøre. Gjør vondt/er stiv i alle muskler, særlig rygg og ben. La merke til at jeg var den eneste på timen som var SÅ stiv. Blir redd for om det kan skyldes underliggende sykdom? Anonymkode: 6fa30...4bb
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2023 #2 Skrevet 7. desember 2023 Helt vanlig å få korte muskler hvis man ikke bruker dem.. Ikke noe farlig ved det Anonymkode: 0b9af...97d 1
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2023 #3 Skrevet 7. desember 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Er det normalt å være ekstremt stiv i en alder av 30? Har nylig begynt med yoga og alltid vært klar over at jeg er stiv, men innser at jeg ikke får til noen av posisjonene instruktøren ber oss gjøre. Gjør vondt/er stiv i alle muskler, særlig rygg og ben. La merke til at jeg var den eneste på timen som var SÅ stiv. Blir redd for om det kan skyldes underliggende sykdom? Anonymkode: 6fa30...4bb Ja det er helt normalt, det blir bedre med tiden så lenge du fortsetter med yoga. Anonymkode: 7d102...ffe
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2023 #4 Skrevet 7. desember 2023 Jeg har bekterevs, men er veldig myk og fleksibel. Hverken trener eller gjør yoga men vanlig bevegelse. Tåler ikke yoga og strekking/tøying. Men klarer knapt å tørke med etter nr to på do fordi jeg er skada/stiv i bekkenet. Med medisiner så er betennelsen og noe av stivheten roa ned. Er di bare stiv men får til å fungere ellers uten smerte, så ville jeg bare fortsatt på yoga eller reist til fysioterapeut. Anonymkode: 58208...7f6
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2023 #5 Skrevet 7. desember 2023 Det er helt vanlig å ikke være smidig, hvis man ikke har trent smidighet. Hva har du trent tidligere? Hvilke aktiviteter har du drevet med de siste ti årene? Anonymkode: e025c...437
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå