AnonymBruker Skrevet 7. desember 2023 #1 Skrevet 7. desember 2023 Når jeg ser på diverse slike edderkoppjagere i nettbutikker, så er det alltid rundt en tredjedel av brukeranmeldelsene som sier de ikke funker, og noen sier også at edderkoppene tiltrekkes av edderkoppjageren og samles rundt/på den. Så er slike bare humbug og svindel? Eller er det anmelderne som troller? Anonymkode: 7cba3...d94
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2023 #3 Skrevet 7. desember 2023 Tror det er svindel. Edderkopper har ikke ører, de kjenner vibrasjoner i nettet sitt. Så lyd fra disse gjør lite. Anonymkode: 94485...286
male32 Skrevet 7. desember 2023 #4 Skrevet 7. desember 2023 Jeg har en slik, kjøpt på Clas Ohlson. Tror ikke den fungerer. Fungerer mye bedre med permetrin. 1
AnonymBruker 42 Skrevet 7. desember 2023 #5 Skrevet 7. desember 2023 Aldri hørt om, men høres merkelig ut om det skulle være en "dingsboms" som jager Petterkopper... Motsatt kunne jeg muligens ha litt trua på, men 😅 Hvor "plages" du av Edithkopper, forresten?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå