AnonymBruker Skrevet 7. desember 2023 #1 Skrevet 7. desember 2023 Hei. Jeg har begynt å få rynker/linjer rundt haka og huden henger litt mer her. Det gjør at det ser ut som jeg har dobbelthake. Vanskelig å forklare, ser jeg 😅 Er det noe som kan hjelpe for å motvirke dette? Ser plutselig mye eldre ut! Er forresten 42 år. Anonymkode: 9820b...d3d
mahmir Skrevet 7. desember 2023 #2 Skrevet 7. desember 2023 hvis det er bare linjer, kan retinol hjelpe for å motvirke det.
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2023 #3 Skrevet 7. desember 2023 1. Trening/holde lav fettprosent på kropp 2. Hudprodukter 3. solfaktor 4. Snakk med hudterapaut........... 5. Kirurgi. Anonymkode: 7e948...ade 1
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2023 #5 Skrevet 9. desember 2023 Vet at dette kommer til å høre helt sinnsykt ut MEN, å få strekket ut muskelen i halsen hjelper faktisk litt på gowels. Det er den musklene som trekke ned huden og gir surmunn og gowels. Du kan søke på facial yoga. Jeg har gjort det nå i to mnd og nedre del av ansiktet mitt har absolutt forandret seg. Botox i samme muskel vil og hjelpe. Evnt fettreduserende innsprøytninger i dobbelhaken, eller smartlipo på dobbelhaken. Stemmer også i på Retinol, collagen fremmende hudbehandlinger og kirurgi. Anonymkode: 83af2...bad
flusa Skrevet 10. desember 2023 #6 Skrevet 10. desember 2023 Gi masse fuktighet hjelper for å stramme opp huden. Jeg smører halsen hver gang jeg har vasket meg,altså hver dag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå