AnonymBruker Skrevet 7. desember 2023 #1 Del Skrevet 7. desember 2023 Hei. Jeg har begynt å få rynker/linjer rundt haka og huden henger litt mer her. Det gjør at det ser ut som jeg har dobbelthake. Vanskelig å forklare, ser jeg 😅 Er det noe som kan hjelpe for å motvirke dette? Ser plutselig mye eldre ut! Er forresten 42 år. Anonymkode: 9820b...d3d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mahmir Skrevet 7. desember 2023 #2 Del Skrevet 7. desember 2023 hvis det er bare linjer, kan retinol hjelpe for å motvirke det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2023 #3 Del Skrevet 7. desember 2023 1. Trening/holde lav fettprosent på kropp 2. Hudprodukter 3. solfaktor 4. Snakk med hudterapaut........... 5. Kirurgi. Anonymkode: 7e948...ade 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2023 #4 Del Skrevet 9. desember 2023 Skalpell. Anonymkode: 5cffb...3b2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2023 #5 Del Skrevet 9. desember 2023 Vet at dette kommer til å høre helt sinnsykt ut MEN, å få strekket ut muskelen i halsen hjelper faktisk litt på gowels. Det er den musklene som trekke ned huden og gir surmunn og gowels. Du kan søke på facial yoga. Jeg har gjort det nå i to mnd og nedre del av ansiktet mitt har absolutt forandret seg. Botox i samme muskel vil og hjelpe. Evnt fettreduserende innsprøytninger i dobbelhaken, eller smartlipo på dobbelhaken. Stemmer også i på Retinol, collagen fremmende hudbehandlinger og kirurgi. Anonymkode: 83af2...bad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 10. desember 2023 #6 Del Skrevet 10. desember 2023 Gi masse fuktighet hjelper for å stramme opp huden. Jeg smører halsen hver gang jeg har vasket meg,altså hver dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå