AnonymBruker Skrevet 7. desember 2023 #1 Skrevet 7. desember 2023 Samboeren min har utrolig dårlige venner som aldri inviterer han med på ting og som aldri har tid til han. Har sagt at han bør kanskje prøve å få utvidet sirkelen sin og møte nye mennesker, men som voksen er det ganske vanskelig! Jeg har mine venninner men føler ikke jeg alltid kan ha han med, da det er hyggelig å bare være jentene. Han forstår selvfølgelig dette, men blir trist på hans vegne når jeg blir invitert av mine venninner til å finne på ting og hans venner aldri ber han med. Vet ikke om man kan kalle det venner når man aldri snakker og henger sammen, heller. har dere noen tips? eller erfaringer? han trenger sårt andre å henge med enn meg! for hans del ❤️ Anonymkode: 218c8...f0a
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2023 #2 Skrevet 7. desember 2023 inviterer han da? Anonymkode: ca2da...9b0
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2023 #3 Skrevet 7. desember 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): inviterer han da? Anonymkode: ca2da...9b0 Ja, men de fleste har ikke tid, er med kjærester, og så videre. Som i seg selv er en legitim grunn. Men han mangler vel i grunn en «gjeng» eller en gruppe han fast han henge med. Er liksom en kompis her og en kompis der. Anonymkode: 218c8...f0a
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2023 #4 Skrevet 7. desember 2023 Om han ikke prøver litt selv, så får han ikke nye venner. Jobben er en klassiker på hvor man kan få venner. Hobbyer. Gamle kamerater man har mistet kontakten med. Anonymkode: bffb2...066 1
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2023 #5 Skrevet 7. desember 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Om han ikke prøver litt selv, så får han ikke nye venner. Jobben er en klassiker på hvor man kan få venner. Hobbyer. Gamle kamerater man har mistet kontakten med. Anonymkode: bffb2...066 Selvfølgelig. Men kan være vanskelig som voksen. Han er ganske ny i jobben så kan hende han kan finne noen der. Anonymkode: 218c8...f0a
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2023 #6 Skrevet 7. desember 2023 Mannen min er ekstremt dårlig til å vedlikeholde vennskap. Han trives veldig i bobla vår her hjemme og kjenner lite behov for å treffe venner. Det rare er at han er veldig godt likt av andre og har aldri problemer med å finne noen å gjøre noe sammen med. Utfordringen blir når han stadig avviser om andre tar initiativ. Da slutter jo tilbudene å komme etter hvert (og det merkes godt her). Jeg forsøker å finne på noe sammen med venninner som har partnere slik at vi kan gjøre noe sammen som par. Han har på denne måten fått seg flere gode kompiser. De finner sjeldent på ting alene, men storkoser seg for seg selv når vi damene drar de med 😅 Så kanskje noen av dine venninner har partnere slik at dere kan finne på noe sammen som par? Anonymkode: 193c6...1da
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2023 #7 Skrevet 7. desember 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Mannen min er ekstremt dårlig til å vedlikeholde vennskap. Han trives veldig i bobla vår her hjemme og kjenner lite behov for å treffe venner. Det rare er at han er veldig godt likt av andre og har aldri problemer med å finne noen å gjøre noe sammen med. Utfordringen blir når han stadig avviser om andre tar initiativ. Da slutter jo tilbudene å komme etter hvert (og det merkes godt her). Jeg forsøker å finne på noe sammen med venninner som har partnere slik at vi kan gjøre noe sammen som par. Han har på denne måten fått seg flere gode kompiser. De finner sjeldent på ting alene, men storkoser seg for seg selv når vi damene drar de med 😅 Så kanskje noen av dine venninner har partnere slik at dere kan finne på noe sammen som par? Anonymkode: 193c6...1da Godt å høre at andre også har det slik. Da vi ble sammen var han i en stor gjeng, men han har på en måte sklidd litt fra gjengen da det har vært intern drama og flere i gjengen har blitt en «indre kjerne» og da sto han liksom litt på bar bakke. Det kan også hende at ting føles mer håpløst nå om vinteren da det ikke er like naturlig å møtes ute/feste og så videre. Fordi vi har vel egentlig et stort nettverk med masse felles venner, men han har jo ikke noen som han er ekstra god venn med slik jeg har med 2-3 venninner. Men han har en oppgave foran seg da. Ta litt mer initiativ, vær flinkere på å vedlikeholde vennskap og så videre. Det er ikke bra for noen av oss å alltid være sammen bare vi to! Anonymkode: 218c8...f0a
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2023 #8 Skrevet 7. desember 2023 Du kan ikke fikse venner for han. Kanskje han har det helt greit? Han burde heller finne seg hobby. (Sånn kan man få nye venner også). Men, han har det helt sikkert helt greit. Tipper det er bare du som føler det er kjipt for han Anonymkode: 9b98d...a19
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2023 #9 Skrevet 7. desember 2023 AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Du kan ikke fikse venner for han. Kanskje han har det helt greit? Han burde heller finne seg hobby. (Sånn kan man få nye venner også). Men, han har det helt sikkert helt greit. Tipper det er bare du som føler det er kjipt for han Anonymkode: 9b98d...a19 Han sier det er kjipt, og skulle ønske han hadde venner slik som meg. Anonymkode: 218c8...f0a
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2023 #10 Skrevet 7. desember 2023 Hvis kompisene er opptatt med kjærester, kan ikke han ta initiativ til at dere finner på noe sammen som par? Anonymkode: 3f722...2de 1
Gjest tidsfordriv2023 Skrevet 7. desember 2023 #11 Skrevet 7. desember 2023 5 hours ago, AnonymBruker said: Samboeren min har utrolig dårlige venner som aldri inviterer han med på ting og som aldri har tid til han. Har sagt at han bør kanskje prøve å få utvidet sirkelen sin og møte nye mennesker, men som voksen er det ganske vanskelig! Jeg har mine venninner men føler ikke jeg alltid kan ha han med, da det er hyggelig å bare være jentene. Han forstår selvfølgelig dette, men blir trist på hans vegne når jeg blir invitert av mine venninner til å finne på ting og hans venner aldri ber han med. Vet ikke om man kan kalle det venner når man aldri snakker og henger sammen, heller. har dere noen tips? eller erfaringer? han trenger sårt andre å henge med enn meg! for hans del ❤️ Anonymkode: 218c8...f0a Jeg har 0 venner. Jeg overlever. Ikke nok med det. Om kona drar ut med venniner så setter jeg stor pris på alene tiden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå