AnonymBruker Skrevet 7. desember 2023 #21 Del Skrevet 7. desember 2023 Fjorland grøt er nydelig. Både risgrøten og rømmegrøten Anonymkode: 60e16...cfb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2023 #22 Del Skrevet 7. desember 2023 Ja, det funker fint. Fjordland grøt er jo helt vanlig grøt, med ris og melk, er ikke noe dårligere enn den man koker hjemme. (De har også riskrem, men jeg foretrekker å piske krem selv så slipper jeg kunstig vaniljesmak i riskremen). Anonymkode: 3fbdb...13a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2023 #23 Del Skrevet 7. desember 2023 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Jeg ville aldri gjort det. En kan tøyse med mye her i livet men ikke med julematen. Også har jeg jobbet i Fjordland, det blir vel som om å jobbe på McDonald's: en blir litt miljøskadet og jeg ungår alt av den type mat. Men om du synes den er god så kjør på Anonymkode: cb5e2...fdc Hva så du der som skremte deg bort fra grøten deres da? Anonymkode: 3fbdb...13a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2023 #24 Del Skrevet 7. desember 2023 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Jeg synes ikke det er godt + når en har jobbet på en slik plass og sett prosessen så mister en litt lyst pga det også. Folk står fritt til å gjøre nett hva de vil, men jeg ville ikke gjort det, må vel være greit å mene det også vel eller? Anonymkode: cb5e2...fdc Så svaret nå. Greit nok. Anonymkode: 3fbdb...13a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2023 #25 Del Skrevet 7. desember 2023 Mamma har gjort det når ingen såg 🙃. Ingen klaga 🙃 Anonymkode: 12f6a...2e3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mollert Skrevet 7. desember 2023 #26 Del Skrevet 7. desember 2023 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Jeg ville aldri gjort det. En kan tøyse med mye her i livet men ikke med julematen Mamma og pappa elsker riskrem og er tradisjonsfolk på snart 80 år. OM de bruker Fjordland risgrøt i riskremen? Åå ja! Den er den beste grøten jeg har smakt, og riskremen blir like nydelig hvert år. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2023 #27 Del Skrevet 9. desember 2023 Teardrop skrev (På 7.12.2023 den 0.56): Er fjordland sin grøt god nok til å lage riskrem av? Den koster jo mindre enn en liten melk nå. Blir det bra å blande denne grøten med krem å bruke som riskrem eller? Synes det er en eim av industri-smak av den så ville ikke brukt den om jeg hadde et alternativ. For noen år siden ble riskremen min for tynn og rennende så hadde ikke noe annet valg julaften kl 11.45 enn å bruke fjordland, piske ny krem og la det stå til. Men kjente på smaken at den jeg hadde kokt selv var bedre. Så en nødløsning her i huset. Anonymkode: 9e5b9...8ec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2023 #28 Del Skrevet 9. desember 2023 Teardrop skrev (På 7.12.2023 den 0.56): Er fjordland sin grøt god nok til å lage riskrem av? Den koster jo mindre enn en liten melk nå. Blir det bra å blande denne grøten med krem å bruke som riskrem eller? Ja!! Anonymkode: 0ee49...2bd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teardrop Skrevet 10. desember 2023 Forfatter #29 Del Skrevet 10. desember 2023 Takk for svar! Da bruker jeg fjorland i år og føler meg trygg på det God jul til alle grøtnisser! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå