Gå til innhold

Hva er den verste feiloppfatningen du ser her på KG?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg er dritalei av de surmaga mannfolkene her inne som brøyter seg inn i alle samlivsproblem-tråder og lirer av seg den samme leksa hver jævla gang; alle problemene, det er kvinnens feil fordi hun valgte mann over sin liga og hun var bare ute etter utseende hans og status og penger, og nå har hun blitt så stygg, feit og og gammal at han ikke vil ha henne lenger, og det er bare akkurat hva hun fortjener fordi hun ikke valgte en stygg nerdejomfru til mann i stedet for alle de årene siden!

Anonymkode: cdf0a...f4e

🤣🤣🤣🤣

og vi som gikk på løgnen og valgte denne stygge nerdejomfruen, vi er evige lykkelige, vi skjønte det! Vi har vunnet i Lotto! 🥰  vi elsker disse utfordringene disse mennene gir oss. Sorger? Pffft, en artig utfordring. Kveruleringen løfter meg selvfølgelig opp til uante nivåer som jeg ikke visste fantes. 

ups, nå tok jeg litt feil. Jeg fikk heller praktisk erfaring om hvor lavt det er mulig å synke. Ikke helt det jeg hadde lyst til, men pyttsann. Hvem bryr seg om det … til pass for meg, som ikke holdt ut i mangfoldige år med psykisk terror. Og nå føler jeg veldig på det selv, at disse mennene har dretet meg totalt ut. At folk tenker sitt om meg, om blant annet den elendige dømmekraften min, at historikken min viser til at jeg ikke er en oppegående person, alt det dumme som kom ut av det, som kunne vært redusert betraktelig, hvis jeg hadde sluppet unns disse nerdejomfruene som skal ha alt på øverste hylle og driter i om de ødelegger en annen person for å oppnå det. De er som en L’Oréal-reklame: because i am worth it, bare at i stedet for en vakker kvinne, så er det en gris som grynter det frem mens han sitter i en sofa og slipper en lang rap i rent selvbehag som selve sekvensen som skal overbevise oss om at han har rett. Dette er drømmeprinsen, Woho. Selvfølgelig blunker han til deg og det er meningen at det skal ta deg til himmels. Og hvis du gidder å late som at han har rett … Stakkers deg 😅

Anonymkode: 2f597...9e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Folk som ikke tror på menneskeskapte klimaendringer fordi det var kaldt i 18hundreogfrysihjel og...

For ikke å snakke om hvor varmt det var i 15hundreogbrunsvidd...hvert menneske på grønland levde av å dyrke mango & papaya...og fisken kom ferdigkokt opp fra havet.

• Liker 7
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Skulle stå prosent altså 

Anonymkode: 91082...0f9

😂🙈...Skulle vel stå 99 og ikke 70 og vel?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De som er single, og som desverre har vært i dårlige forhold, som nå påstår at deres definisjon på forhold (rotete mann som aldri bidrar, eller som surmuler over ditt og datt hvor kvinnen ender opp med å slave rundt, null alenetid, tredje skiftet, kvinnefella etc) er slik forhold er, og i tillegg stempler de som velger å leve i forhold som uselvstendige flokkdyr det er synd på. Retorikken kan bli ganske skarp i slike diskusjoner.

Like ugreit er det når de i forhold mener det å være singel automatisk betyr at man er stakkarslig og ensom, og uffer og akker seg over de single bare for å provosere, så blir det eviglange diskusjoner hvor ingen egentlig får fram gode poeng fordi de faller for fristelsen og går til personangrep. 

Det bunner vel i den generelle tilnærmingen til ulike temaer om at alt er svart/hvitt, uten noen form for gråtoner, som noen andre nevnte ift diskusjoner om alkohol. 

Anonymkode: 3fd4e...c11

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At de som foretrekker glattbarbert legger/armhuler/underliv er pedofile.

At det meste er pedofilt her på kg egentlig 🙄

Anonymkode: 74880...04f

• Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

At amming, samsoving og bæretøy løser alle problemer 😂

Anonymkode: 1a1d3...909

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle samlivsproblemer løysest ved å slå opp 🤣. Uansett grunn, uansett om det gjelder litt rot og bagateller. 

Anonymkode: c0171...563

• Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At det er sykelig å gjøre noe som helst alene. Eller å leie istedenfor å eie. 

Anonymkode: cf713...c79

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn som påberoper seg å forklare verden hvordan menn er og hvordan de tenker, hvilke preferanser de har mht kvinner, hva de tenner på, at de er dømt til å kjede seg i monogame forhold osv. åpenbart utfra sine egne høyst personlige oppfatninger.

Like ille med kvinner som vil forklare verden hvordan alle kvinner på sin side er skrudd sammen, som om de også var kloner av hverandre. 

Kort sagt, generalisering om kjønn på bakgrunn av seg selv og manglende forståelse av at mennesker først og fremst er individer. 

Anonymkode: 22575...998

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At folk tror at å melde fra til NAV har noe å si, om de tror de har observert en snylter på uføretrygd.

Anonymkode: 0e1dd...9ee

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

at alle uføre som f.eks. klipper plenen eller tar seg en tur i skogen egentlig ikke er uføre og bare snylter på staten.

at uføre bare kan "ta seg sammen" og så blir de friske. at minste/lav sats uføre har bedre råd en lavtlønnede yrker. at uføre bare slapper av å later seg fordi di ikke gidder jobbe. osv

• Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At fortidens kvinner og menns samliv primært handlet om undertrykking og at deres liv og livsførsel var et resultat at den enes undertrykking av den andre heller enn et samarbeid der en gjorde sitt beste for hverandre og sin felles familie innen de begrensningene datidens teknologi, kunnskap og samfunn medførte. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ænema skrev (5 timer siden):

at alle uføre som f.eks. klipper plenen eller tar seg en tur i skogen egentlig ikke er uføre og bare snylter på staten.

at uføre bare kan "ta seg sammen" og så blir de friske. at minste/lav sats uføre har bedre råd en lavtlønnede yrker. at uføre bare slapper av å later seg fordi di ikke gidder jobbe. osv

At alle uføre er syke. 

At alle som er i arbeid er friske. 

Anonymkode: d11c3...57e

• Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At 18-åringer er voksne (og fritt vilt) fordi de er myndige. Og enda verre: 16-åringer, fordi de er over den seksuelle lavalder.

Anonymkode: b4f31...b12

• Liker 6
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 7.12.2023 den 12.46):

At verden blir farligere og farligere.

Det motsatte er faktisk sant.

Anonymkode: 79efa...513

Ha ha.Ja, du kan jo tro på det,

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Egentlig kan alle tingene som er nevnt oppsummeres med denne:

"Alle er som meg, og de som sier noe annet lyver". 

Anonymkode: cf713...c79

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At de som tilfeldigvis er stemødre ikke har noe de skulle sagt verken i sitt eget hjem, ovenfor sin egen partner eller partners barn, til tross for at de bidrar til husholdningen økonomisk, emosjonelt og praktisk. Er du stemor skal du bare holde kjeft og finne deg i absolutt alt og du må ikke finne på å stille noen krav til mannen din eller til mannens barn, fordi barna må komme først.

At de misliker at partner gamer bort livet sitt overreagerer og blir spurt om de hadde reagert likt dersom partner strikket hele døgnet 🤣.

At "alle" tjener rundt en million, alle har nedbetalt hus og bil, og alle har minst 500 000 på sparekonto til enhver tid.

Alle uføretrygdede har barnetillegg som tilsier at de lever i sus og dus. 

Anonymkode: 17bea...671

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne myten om "death grip syndrom", som de slenger ut hver gang det er noe de ikke forstår om menn sin seksualitet, mange kvinner lager seg sine egne sannheter her, men heldigvis aldri møtt noen sånne damer i virkeligheten 

Anonymkode: 609f6...bdc

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Adrenalina1 said:

Ha ha.Ja, du kan jo tro på det,

Trur ikke. Vet.

Les litt statistikk, så vet du også.

Anonymkode: 79efa...513

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...