AnonymBruker Skrevet 6. desember 2023 #1 Skrevet 6. desember 2023 Jeg var gravid 2 ganger som 16-17 åring, og det å beholde var den gang ikke et alternativ da jeg ble truet til abort begge gangene. Nå i år, 8 år senere..så ble det en graviditet igjen, og det endte dårlig det også, til tross for at jeg egentlig gledet meg over det og var klar for barn. Jeg var såpass dårlig av hormonene at jeg tok abort. Fikk selvmordstanker og mistet det litt av de hormonene. Angrer veldig nå, for jeg skulle ønske jeg klarte å holde ut. Jeg har prøvd p-stav i 2 år når jeg var 17-19. Første året blødde jeg hver dag i et år, 2 året gikk det seg til med regelmessig mensen og var egt greit fornøyd. Men er usikker på om jeg burde prøve på nytt? Noen som har hatt bedre erfaring gang nr 2? Mtp blødningene. Har fått p-ring nå, men jeg har veldig angst for blodpropp da jeg røyker og helst gjerne skulle hatt noe som ikke gir sjansen for blodpropp. Har noen no godt tips å komme med? Foruten å bli nonne eller leve i sølibat. Frykten for å bli gravid er såpass sterk nå at jeg ikke lenger ønsker egne barn i fremtiden, håper det endrer seg med tiden.. Anonymkode: 31f60...adf
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2023 #2 Skrevet 6. desember 2023 Smerter etter MA kan strykes vekk, glemte å ta det vekk fra overskrift. - ts Anonymkode: 31f60...adf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå