AnonymBruker Skrevet 6. desember 2023 #1 Skrevet 6. desember 2023 Dette er så tåpelig at jeg blir irritert på meg selv, men jeg er en overtenker, okay. Jeg har tent et duftlys. På sofabordet. I taket over sofabordet er det en sprinkler (jeg bor i blokk). Det er ikke mulig at om duftlyset brenner i et par timer så kan det avgi nok varme til at sprinkleren reagerer? Anonymkode: 84d74...778
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2023 #2 Skrevet 6. desember 2023 Nei, da må du stå og holde lyset opp mot sprinkleren. Glasset i sprinkleren må ha en viss temperatur før det ryker. Mener det er rundt 68 grader i boliger. Holder du handa di mellom lyset, oppe ved sprinkleren - kjenner du noe varme da? Anonymkode: 495cd...32d
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2023 #3 Skrevet 6. desember 2023 Mulig andre her inne som vet mer angående dette. Anonymkode: 495cd...32d
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2023 #4 Skrevet 6. desember 2023 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Nei, da må du stå og holde lyset opp mot sprinkleren. Glasset i sprinkleren må ha en viss temperatur før det ryker. Mener det er rundt 68 grader i boliger. Holder du handa di mellom lyset, oppe ved sprinkleren - kjenner du noe varme da? Anonymkode: 495cd...32d Hei, nei kjenner ingen varme! Takk for svar. ❤️ Anonymkode: 84d74...778
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå