AnonymBruker Skrevet 6. desember 2023 #1 Del Skrevet 6. desember 2023 Selvforklarende tittel, men, skulle gjerne fått tak i glukosesirup i en litt større beholder (vet de har små tuber på f.eks. Meny og litt for dyre pakker på 100 g på apotek). Det selges selvfølgelig i Sverige, men skal ikke dit før jul... Vet noen om Coop fortsatt fører Dansukker glukosesirup på 400 g? Et stykke til nærmeste Mega, og siden de har kuttet nettbutikken er det litt mer krevende å sjekke hva de kan ta inn. Bor i Oslo, er det f.eks. noen bestemte grønnsaksbutikker som har? Anonymkode: 91979...c45 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2023 #2 Del Skrevet 7. desember 2023 Jeg har kjøpt på Mega 😊 har også kjøpt billig på apotek på nett når jeg handler andre ting. Anonymkode: a2a8d...2bd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2023 #3 Del Skrevet 8. desember 2023 17 hours ago, AnonymBruker said: Jeg har kjøpt på Mega 😊 har også kjøpt billig på apotek på nett når jeg handler andre ting. Anonymkode: a2a8d...2bd Takk, fint å vite at de fortsatt har på Mega! Norske apotek? For jeg finner bare 100 g/ml til nærmere 200 kroner der, men jeg ser kanskje på feil sted? Både Cacas.no og Slikkepott.no har billigere og større beholdere enn det (men fortsatt dyre, for hva man faktisk kjøper, synes jeg). Jeg fant ganske store beholdere (1,3 kg og 14 kg) på Pals' Fabrikkutsalg. Det kostet akkurat under 100 kr per kg, som jeg synes var en ok pris for noe som koster ekstremt lite å produsere (de selger det for rundt 80 SEK per kg i Sverige). Dessverre stenger de utsalget i slutten av Desember Anonymkode: 91979...c45 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå