Hedda-78 Skrevet 7. november 2002 #1 Del Skrevet 7. november 2002 Jada, her er ein ny tråd om hårfjerning.... Eg berre lurer på kva de brukar på leggane? Eg har til no brukt veet hårfjerningskrem, men så har eg plutselig blitt allergisk!! Klør noko %&"!§#!! Så eg prøvde veet roll on varm voks med sånn vann-beholdar til å varme opp voksen og greier, det vart jo berre søl og kliss ut over all mark, og eg vart berre fire hår fattigare.... (Nokon som har eit tips om korleis den skal brukast? Eg fekk det i alle fall IKKJE til!) Så no er eg ute etter ei ny måte å fjerne busta på, utenom høvel, da..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lille Meg2 Skrevet 10. november 2002 #2 Del Skrevet 10. november 2002 Hm ....bruker høvel jeg ...hver dag eller annenhver dag....fungerer greit synes jeg. Har også brukt kremen fra veet og ikke reagert på den ...prøv en annen type voks kanskje? Har ikke vågd å bruke voks jeg ...er redd det skal være vooondt *ler* Var kanskje ikke til så mye hjelp dette inlegget , men men .... lille Meg2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Labella Skrevet 10. november 2002 #3 Del Skrevet 10. november 2002 Bruker høvel jeg også. Den nye fra Gillette - "Venus", hvis jeg husker rett er kjempegod synes jeg. Hvor ofte jeg barberer varierer, under armene tar jeg nesten hver gang jeg dusjer, mens bikinilinje og legger litt sjeldnere. Er mye sløvere om vinteren enn om sommeren... Har prøvd å buke epilator, men det var så sinnsykt vondt at det gjør jeg ikke mer! Voks har jeg også prøvd - like vondt det (endte med at jeg forsiktig plukket av voksen uten å trekke ut hårene ) Har ikke brukt hårfjerningskrem på noen år, men de jeg har prøvd har gitt omrent samme eller dårligere resultat som barbering, og da er barbering greiest, synes jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thea Skrevet 10. november 2002 #4 Del Skrevet 10. november 2002 Jeg barberer også, men det er noe av det dølleste (hva slags ord er det?? ) jeg gjør så jeg har blitt fryktelig slapp på det. Tar det en gang i uka eller noe sånnt. Og her gror det fort asså Har lyst til å investere i en slik epilator som napper det rett ut. Jeg finnes ikke ømfintlig for slike ting, så jeg skjønner ikke hvorfor jeg ikke har gått til anskaffelse av en. Som sagt, er slapp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tiggergutt79 Skrevet 13. november 2002 #5 Del Skrevet 13. november 2002 Hei,har selv prøvd høvel og hårfj.krem.Men det går jo 3-4 dager så må men gjøre det igjenn.Nå vokser jeg det som må det er jo litt vondt da,men må bare gjøres ca 1 gang i mnd,og det er det verdt,synes jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snehvit Skrevet 13. november 2002 #6 Del Skrevet 13. november 2002 Jeg bruker epilator på leggene, og det anbefales virkelig! I begynnelsen gjorde det kjempevondt, og jeg trodde aldri jeg skulle klare å bruke den. Men etter hvert ble jeg herdet, og nå kjenner jeg ikke smerter i det hele tatt. Mitt triks i begynnelsen var å føre epilatoren kun noen få cm oppover leggen om gangen, da blir ikke smertefølelsen så intens. Nå kan jeg derimot ta hele leggen i ett strekk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå