Gå til innhold

Hvordan var utdrikningslaget??

April02

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg regner med at mitt eget utdrikningslag er nå på lørdag (har lirket og lurt litt, slik at noen har forsnakket seg)

Men det kan være litt kjekt å høre hva dere andre har vært med på, både posetive og negative opplevelser.

Det kan også da være litt ok for de som planlegger utdrikningslag å få ideer.

Fyr løs jenter, jeg forteller om mitt med en gang det har vært.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Det blir planlagt ett eller annet for meg 6 April så dette kan bli livlig gitt. Jeg har absolutt ingen aning på hva som venter meg, men jeg håper det blir noe passelig. Har ikke noe sans for utdritingslag jeg icon_smile.gif Men jeg stoler fullt og helt på min forlover icon_smile.gif 12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei folkens.

Det er jammen meg ikke mange som har hatt utdrikningslag, gitt.

Men jeg hadde rett...mitt var på lørdag.

Siden jeg hadde hatt en veldig sterk mistanke om at det ble da, ble jeg litt nervøs da ingen viste seg verken kl.10 eller 11, men kl. 11.30 kom de. Jeg fikk bind for øynene og avgårde bar det i bil. Jeg må innrømme at jeg ble litt kvalm, men etter ca.15 min stoppet de og fulgte meg opp noen bratte trapper. Hytte....tenkte jeg med en gang. Men nei, jeg ble kjempe glad.....FULL KROPPSMASSASJE inkl. ANSIKT OG HODE. Jeg hadde det aldeles deilig i en hel time, før jeg ble hentet. Da gikk turen hjem til forloveren min hvor vi to spiste og hvor jeg fikk meg en god dysj. En time senere begynte venninnene å komme, i alt 12 av 14 inviterte, det syntes jeg var veldig kjekt at så mange stilte opp. Vi satt å koste oss med drikke og snacks. Jeg fikk flotte gaver som jeg skulle gjette først hva det var så hvem som hadde gitt meg det. Det ble mye lått og løye, og selvfølgelig en del drikking. I seks tia ble jeg gjort klar med skikkelig tupert hår, rosa pannebånd, solbriller og fletter og det bar ut i bil igjen. Da vi endelig stoppet var vi utenfor en privat bolig og jeg fikk litt panikk. Hva hadde de funnet på nå ?

Panikken tok meg helt da vi kom inn i kjelleren og jeg så det lyd studioet. Jeg helte ned litt ekstra vin og fikk bekreftet mine bange anelser: Jeg skulle få synge inn 3 sanger på CD.

Ja, ja, jeg hadde jo et helt fantastisk kor med meg. 2 sanger av Kelly Family gikk ganske OK, men det var kjempe vanskelig å synge etter melodien på øretelefoner slik. Men Ops...I did it again har fått seg en skikkelig parodi, nesten ingen kunne teksten, så vi tullet og skapte oss til å begynne med, det var faktisk dette mixeren tok med. Så vi hadde 3 flotte timer i studio med latter og tårer.

Videre gikk vi og spiste, før vi reiste tilbake til forloveren min for festing videre.

Jeg hadde en aldeles kjmpe flott dag, det eneste som hadde skåret seg var et dildo party de hadde planlagt på kvelden. Men det gjorde aldeles ingenting, vi koste oss alle sammen.

Fyr løs dere andre og nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Snadder April02 icon_smile.gif jeg vet nå som skrvet at jeg skal drikkes ut 6 April - hvem vet hva som skjer - er bare å krysse fingrene icon_smile.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint å høre at alt gikk bra! Det blir en dag du sent glemmer og det er jo det som er hele vitsen!

Det hørtes ihvertfall ut som ett utdrikkingslag helt etter min smak !!

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

jeg hadde mitt utdrikkingslag på lørdag, det var bare helt knall. Dagen startet med at jeg ble hentet av min forlover og ble satt på bind foran øynene...deretter ble jeg kjørt ned til en flyplass hvor jeg ble satt opp i et meget lite propell fly. flyveren tok både lup og div andre akrobatiske ting.Etter det bar ferden til et lokalt utested hvor da et sinnsykt stygt bilde av meg hang over alt(et fyllebilde)Så ble jeg påkledd stygge klær og satt på et startnr på brystet. jeg skulle være med i et karneval skirenn for barn på torvet der jeg bor. Så etter sporty innsats var det opp på senen og få medalje,diplom og godtepose.Ferden gikk deretter til et lokalt masasje institutt hvor jeg fikk aroma terapi...Nyyydelig. Etter dette og mange pils mellom hver ting jeg gjorde skulle jeg få gå å handle meg kveldens antrekk for 800 kr. må si at spesielt det falt i smak. så dro vi hjem til forloveren min og spiste pizza og hadde noen leker....bla. hadde alle som var med kjøpt en ting som skulle minne om dem...så skulle jeg gjette hvem tingen var fra.For hver gang jeg tippet feil måtte jeg drikke. kvelden avsluttet vi på det samme utestedet vi hadde vært på formiddagen. Et perfekt utdrikkingslag! Håper dette kunne hjelpe noen med forslag.Hilsen Em. PS! Ut ifra søndagens form var det meget store alkohol inntak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...