AnonymBruker Skrevet 6. desember 2023 #1 Skrevet 6. desember 2023 Jeg vil ha en jevnaldrende gammel gubbe på 50 år som oppfører seg som han har fulgt med de siste 30 årene og som vil ha noe seriøst. De er stokk umulig å finne. De er gamle, feite, løsaktige og helt uinteressert i noe som helst seriøst. Vil bare tilby den kjedelige humpinga si. Kvinner liker oftest emosjonell tilknytning, intellektuell kontakt og romantikk i kombinasjon med lidenskap. Ikke kun det siste som gubber i alle aldre løper rundt og innbiller seg at vi ønsker oss. Blir så sur av bruk og kast tenkningen for tiden, du får 1 % av moroa med en relasjon til en mann om de bare kan tilby den. Hvor er de kjekke, ungdommelige, kloke og glade mennene? Ser plenty av kvinner over 50 med de egenskapene jeg verdsetter, men er ikke skjev dessverre. Anonymkode: 43c67...21d 13 1 6
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2023 #2 Skrevet 6. desember 2023 Du er jo akkurat den jeg leter etter 😉..Men jeg er bare en mann på 44 år da 😋 Anonymkode: 5f849...e36 1 1 1
Gjest UpNorthSerenity Skrevet 6. desember 2023 #3 Skrevet 6. desember 2023 Akkurat som jeg skulle ha skrevet det selv. Har samme erfaring. Finnes mange flotte, oppegående kvinner med gode verdier og varme. Men hvor er de tilsvarende mennene? K48
Blåjojo Skrevet 6. desember 2023 #4 Skrevet 6. desember 2023 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Du er jo akkurat den jeg leter etter 😉..Men jeg er bare en mann på 44 år da 😋 Anonymkode: 5f849...e36 Mitt forslag var faktisk å finne en som er litt yngre. De blir ikke så gubbete, kan ha den samme roen som en på 50+ og passer godt sammen med en dame på 50. Har selv god erfaring med det, så vet hva jeg snakker om. 7 5
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2023 #5 Skrevet 6. desember 2023 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Jeg vil ha en jevnaldrende gammel gubbe på 50 år som oppfører seg som han har fulgt med de siste 30 årene og som vil ha noe seriøst. De er stokk umulig å finne. De er gamle, feite, løsaktige og helt uinteressert i noe som helst seriøst. Vil bare tilby den kjedelige humpinga si. Kvinner liker oftest emosjonell tilknytning, intellektuell kontakt og romantikk i kombinasjon med lidenskap. Ikke kun det siste som gubber i alle aldre løper rundt og innbiller seg at vi ønsker oss. Blir så sur av bruk og kast tenkningen for tiden, du får 1 % av moroa med en relasjon til en mann om de bare kan tilby den. Hvor er de kjekke, ungdommelige, kloke og glade mennene? Ser plenty av kvinner over 50 med de egenskapene jeg verdsetter, men er ikke skjev dessverre. Anonymkode: 43c67...21d Var det du som skrev dette i den andre tråden, eller er det noen som har det morsomt med klipp og lim? Uansett, så var det ei som fant meg i sommer, og jeg blir nok opptatt en stund, med emosjonell humping. M55 Anonymkode: c7259...054 1
robert_44 Skrevet 6. desember 2023 #6 Skrevet 6. desember 2023 Blåjojo skrev (3 minutter siden): Mitt forslag var faktisk å finne en som er litt yngre. De blir ikke så gubbete, kan ha den samme roen som en på 50+ og passer godt sammen med en dame på 50. Har selv god erfaring med det, så vet hva jeg snakker om. Signerer denne.. Kom akkurat ut av et forhold med en dame på 49. Hun trakk seg dessverre på grunn av personlige ting (datter osv), men vi hadde en utrolig god kjemi sammen i de to årene vi datet. Hun var veldig reflektert, og vi hadde de beste samtalene noensinne...Dessverre så gikk ting ikke helt vår vei.... 1 4 1
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2023 #7 Skrevet 6. desember 2023 Det er plenty av sånne menn i mine kretser. Anonymkode: 750c7...4ea 2
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2023 #8 Skrevet 6. desember 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Var det du som skrev dette i den andre tråden, eller er det noen som har det morsomt med klipp og lim? Uansett, så var det ei som fant meg i sommer, og jeg blir nok opptatt en stund, med emosjonell humping. M55 Anonymkode: c7259...054 Ja, var meg. Måtte finne ut om andre damer har opplevd det samme eller om jeg er helt alene om erfaringen. Gratulerer med kvalitetshumping. Anonymkode: 43c67...21d 1 1
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2023 #9 Skrevet 6. desember 2023 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): De er gamle, feite, løsaktige og helt uinteressert i noe som helst seriøst. Måtte lese denne to ganger. Det virket nemlig som du beskrev norske kvinner over 50, men de er da ikke uinteresserte i det "seriøse"…? Anonymkode: 2ec6c...59b 3 1
Hmmm1 Skrevet 6. desember 2023 #10 Skrevet 6. desember 2023 Ekko kammeret er på plass ser jeg. Tenker nok at det finnes omtrent like mange menn som kvinner som har de egenskapene 3 2
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2023 #11 Skrevet 6. desember 2023 Hmmm1 skrev (1 minutt siden): Ekko kammeret er på plass ser jeg. Tenker nok at det finnes omtrent like mange menn som kvinner som har de egenskapene Den signerer jeg, men de mennene er dessverre gifte når de har bikket 50 år. Så står enker og peppermøer igjen med smulene Anonymkode: 43c67...21d 1
eller Skrevet 6. desember 2023 #12 Skrevet 6. desember 2023 Det er mange fine fyrer, men smarte damer holder på sine, så det virker ikke som det kryr av single. 3 6
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2023 #13 Skrevet 6. desember 2023 Mange satte gubber over 50 ja. Men jeg fant nå en som virker til slutt. Anonymkode: 1c1b3...856 1 2 3
Gjest Mysticgirl Skrevet 6. desember 2023 #14 Skrevet 6. desember 2023 Gå yngre, de er mer virile, lekne og med på ting, samtidig som mange er veldig seriøse og ønsker fast forhold.
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2023 #15 Skrevet 6. desember 2023 1 hour ago, AnonymBruker said: Jeg vil ha en jevnaldrende gammel gubbe på 50 år som oppfører seg som han har fulgt med de siste 30 årene og som vil ha noe seriøst. De er stokk umulig å finne. De er gamle, feite, løsaktige og helt uinteressert i noe som helst seriøst. Vil bare tilby den kjedelige humpinga si. Kvinner liker oftest emosjonell tilknytning, intellektuell kontakt og romantikk i kombinasjon med lidenskap. Ikke kun det siste som gubber i alle aldre løper rundt og innbiller seg at vi ønsker oss. Blir så sur av bruk og kast tenkningen for tiden, du får 1 % av moroa med en relasjon til en mann om de bare kan tilby den. Hvor er de kjekke, ungdommelige, kloke og glade mennene? Ser plenty av kvinner over 50 med de egenskapene jeg verdsetter, men er ikke skjev dessverre. Anonymkode: 43c67...21d Fortell litt om deg selv da. Du sier masse om hva du vil ha og ingenting om deg og hva du vil gi. Det er kanskje det som er problemet. Du vil ha en kvalitetsmann, men kvalitetsmenn har mange kvalitetsdamer å velge i. Anonymkode: c7d58...6a3 1 2
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2023 #16 Skrevet 7. desember 2023 Vi er her vi, vi blir bare plukket opp veldig raskt 😉 Anonymkode: db9ef...b4f 1 1
Magwen Skrevet 7. desember 2023 #17 Skrevet 7. desember 2023 Ser her at det blir anbefalt å finne seg en yngre for de er mer viryle. Tror det fins både kjedelige 30 åringer og 50 åringer. Vet at det fins mange viryle og rappkjefta 50 åringer.☺️. Rune Rudberg synger "20 i hue" og det beskriver meg. Er ikke redd for å vise kjærlighet og tør å være både smågærn og sprø😇😅. Og det tror jeg er viktig for å overleve livet😅😇. For jeg får værra som jeg ble, når j itte vart så je sku🤗🤗 Finn deg en på 50-60 og prøvekjør han så tror jeg ikke du blir skuffet TS 1
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2023 #18 Skrevet 7. desember 2023 10 hours ago, UpNorthSerenity said: Akkurat som jeg skulle ha skrevet det selv. Har samme erfaring. Finnes mange flotte, oppegående kvinner med gode verdier og varme. Men hvor er de tilsvarende mennene? K48 Om jeg skal gjette så er de gifte. De jeg vet om som har de kvalitetene (nå er vi bare i 30 årene da, men tillater meg å svare likevel), har vært i et forhold i over 10 år nå med samme damen og kan ikke tenke meg at de kommer til å skille seg. Kan se for meg at det samme gjelder menn i 50-årene også. Kvinnene vet hva de har, og lar dem ikke gå. Anonymkode: a02d9...d85 3 1
Blåtrå Skrevet 7. desember 2023 #19 Skrevet 7. desember 2023 Min erfaring på dette er at menn rundt 50 er dårlige på kommunikasjon. Når jeg må holde samtalene oppe og hyppigheten oppe, da blir jeg ikke nysgjerrig på mannen. 1
exictence Skrevet 7. desember 2023 #20 Skrevet 7. desember 2023 Synes det er mange kjekt menn i 50 årene som vil gi emosjonell tilknytning 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå