AnonymBruker Skrevet 6. desember 2023 #1 Skrevet 6. desember 2023 Noen som vet når denne ordningen trer i kraft? Det ser ut som noe i statsbudsjettet gjelder fra januar, noe fra august osv. Finner ikke ut når det vil gjelde fra, og håper det betyr at det vil gjelde fra 1.januar. Anonymkode: 40be9...30b
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2023 #2 Skrevet 6. desember 2023 Budsjettet er ikke vedtatt enda, men SV og Ap har inngått et budsjettforlik om at dette skal innføres. Slik har dette blitt fulgt opp tidligere: * 1. trinn fra høsten 2022 * 2. trinn fra høsten 2023. Enkelte kommuner har innført gratis SFO selv, f.eks. Oslo Anonymkode: 49198...083
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2023 #3 Skrevet 6. desember 2023 Tusen takk for svar, da skjønner jeg mer. Da er vårt barn ett år for gammelt til at vi får dekket noe av sfo-plassen tredje året på rad; det har blitt innført for de som er ett år yngre hver gang, så det er de samme kullene som får nyte godt av det hvert år (og de som er yngre da). Anonymkode: 40be9...30b
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2023 #4 Skrevet 6. desember 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Tusen takk for svar, da skjønner jeg mer. Da er vårt barn ett år for gammelt til at vi får dekket noe av sfo-plassen tredje året på rad; det har blitt innført for de som er ett år yngre hver gang, så det er de samme kullene som får nyte godt av det hvert år (og de som er yngre da). Anonymkode: 40be9...30b Haha, nesten her og! Min begynte i 2020. Skikkelig dritt. Anonymkode: 79ee1...15b 1
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2023 #5 Skrevet 6. desember 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Tusen takk for svar, da skjønner jeg mer. Da er vårt barn ett år for gammelt til at vi får dekket noe av sfo-plassen tredje året på rad; det har blitt innført for de som er ett år yngre hver gang, så det er de samme kullene som får nyte godt av det hvert år (og de som er yngre da). Anonymkode: 40be9...30b Sånn er det med alle nye ordninger. Jeg fikk samme problem med nye tannhelseregler for unge. Anonymkode: 6be59...7ca
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2023 #6 Skrevet 6. desember 2023 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Sånn er det med alle nye ordninger. Jeg fikk samme problem med nye tannhelseregler for unge. Anonymkode: 6be59...7ca Veldig kjedelig når det blir sånn. Synes det med SFO er ekstra kjedelig siden de tre år på rad innfører det for det samme kullet. Kanskje mange av de som bestemmer har fått barn i 2016 da Anonymkode: 40be9...30b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå