AnonymBruker Skrevet 6. desember 2023 #1 Del Skrevet 6. desember 2023 Jeg skal i gang med mitt tredje fryseforsøk nå til fredag. Første gang SA i uke 7, og andre forsøk negativ test dag 10. Noen tips til hva man kan forberede seg før innsett? Og i rugetiden? Jeg føler jeg er negativ til dette forsøket og tenker at det uansett ikke vil gå denne gangen heller. Trenger litt oppmuntring og tips. Føler jeg har lest alt som går an. Prøver å spise sunt, går mye turer, kuttet ut koffein, osv osv.. Anonymkode: 9bede...15e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2023 #2 Del Skrevet 7. desember 2023 Helt ærlig: ingenting. Du skal ikke ha skyldfølelse for at du har gjort noe galt for at det ikke har fungert, eller at du kunne ha gjort mer. Det er ofte tilfeldighetene som styrer dette og det er sikkert like ille å høre, men det du kan gjøre er å prøve ta vare på deg selv. Gjør ting du liker. Ting som gir deg gode følelser på innsiden. Ting du syns er morsomt eller koselig. Kanskje noe i førjulstiden? Anonymkode: 1f8f0...c04 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2023 #3 Del Skrevet 7. desember 2023 Det er ikke så mye vi får gjort fra eller til dessverre.. Ikke som har beviselig effekt iallefall. Jeg har en kusine som gjorde ivf i utlandet, og der hadde de mye fokus på å ikke fryse etter innsett.. Bruke varme sokker, holde seg i bevegelse de første timene etter innsett for å opprettholde en bedre blodflyt etc.. Samt det å spise nøtter og bringebær i forkant kunne gi gunstig effekt. Det forsket på mye sånne små ting i utlandet, men lite kan sies sikkert rundt det. Men jeg tenker det at det skader aldri å fylle på med vitaminer og mineraler i kroppen i forkant og å holde seg varm på beina og mage og i aktivitet. Anonymkode: 8c48d...a88 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå