AnonymBruker Skrevet 6. desember 2023 #21 Skrevet 6. desember 2023 visp skrev (6 minutter siden): Nei, og nå kan du angre. Du burde tenkt på dette som fjortenåring og lett seriøst etter en partner da. Nå er du for gammel iht statistikk fra Cupido (eller var det Donald?). Eller hengpungings sentralbyrå.... Jeg dør😂😂😂 Anonymkode: b1f65...97b 1
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2023 #22 Skrevet 6. desember 2023 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Jeg er 38 og kunne aldri datet enn på 20. Jeg er dame, men det har ingen betydning om man er dame eller mann. Aldersforskjellen er like stor uavhengig av kjønn. Anonymkode: f6d02...96e Hvorfor ikke? Anonymkode: b1f65...97b
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2023 #23 Skrevet 6. desember 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Er fullt klar over de eldre mennene som prøver seg på yngre kvinner, som folk tenker er «tapere». Men når det dreier seg om en mann som er veldig attraktiv utseendemessig og i tillegg en bra jobb med «status». Kan det ikke være andre grunner enn at han er en «taper» da? Anonymkode: b1f65...97b Ikke hvis han lurer på noe såpass elementært, nei. Anonymkode: fb6f1...0a3
visp Skrevet 6. desember 2023 #24 Skrevet 6. desember 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg dør😂😂😂 Anonymkode: b1f65...97b Ja, er nok ikke lenge til med den alderen din 4
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2023 #25 Skrevet 6. desember 2023 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Jeg er 38 og kunne aldri datet enn på 20. Jeg er dame, men det har ingen betydning om man er dame eller mann. Aldersforskjellen er like stor uavhengig av kjønn. Anonymkode: f6d02...96e Jeg er 22 (mann)...Og jeg kunne aldri vært i nærheten av en dame på 38 som ikke engang kunne skrive riktig 🤪..Uansett hvor mye "MILF" hun måtte vise seg å være....Rettskriving er sexy, feildiksjon er bare utrolig turn-off. Anonymkode: 76f0d...38b
Phoenix Heart Skrevet 6. desember 2023 #26 Skrevet 6. desember 2023 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Hvorfor? Anonymkode: b1f65...97b En 20 åring har så vidt begynt på voksen livet.
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2023 #27 Skrevet 6. desember 2023 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Jeg er forvirret. Er i 20 årene selv, ville aldri data noen i 30 årene Anonymkode: ced3a...300 Ikke engang hvis han var good looking, hadde bra med penger og status og eget hus? Anonymkode: b1f65...97b
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2023 #28 Skrevet 6. desember 2023 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Det er ikke kjærlighet i den alderen, det er en eldre taper som ikke får seg noen yngre, så er det som regel jenter med daddy issues. Alle som opplever EKTE kjærlighet sier ca det samme 😂 Anonymkode: ced3a...300 Har meget bra forhold med både min far og min mor:) er fyren en taper hvis han er både attraktiv utseendemessig og har en bra jobb med «status». For å ikke glemme humor og personlighet. Anonymkode: b1f65...97b
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2023 #29 Skrevet 6. desember 2023 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Ikke hvis han lurer på noe såpass elementært, nei. Anonymkode: fb6f1...0a3 «Tapere» er vel noen ingen vil ha. Har du alle de tingene som er nevnt dær er du ganske attraktiv på datingmarkedet for de fleste. Anonymkode: b1f65...97b
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2023 #30 Skrevet 6. desember 2023 Da jeg var 20 tenkte jeg at det måtte være helt greit å være sammen med en 40-åring. Nå er jeg 40 selv og grøsser ved tankegangen jeg hadde. Som 40-åring tenker jeg at jeg kunne aldri vært sammen med noen under 30. En 20-åring er voksen, og mange av dem er veldig oppegående, men de har likevel ingen ting å gjøre med en kjæreste som er dobbelt så gammel! Anonymkode: b65ff...548 1
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2023 #31 Skrevet 6. desember 2023 46 minutter siden, AnonymBruker said: Det er litt mye. Sier jeg som har en 15 år eldre kjæreste... men vi møttes da jeg var 35. Med 20 år og 38 så tenker jeg et par ting - og her kommer det bare fordommer altså men: noen menn liker å si at det bare handler om stramme kropper og spretne pupper når de går yngre. Og ja, det kan jo telle inn. Men 38 år.. jeg tenker i 9 av 10 tilfeller handler det om at han er en taper som ikke får damer på sin egen alder. Men for en 20-åring så er den taperen verdensvant, erfaren, rik, moden, en gentleman, spanderer øl, finner klitoris og har egen bil og leilighet og kan lage lasagne. Så for henne er han bedre enn de på hennes alder. Anonymkode: 84100...5a3 Det handler 100% kun om at man vil ha noen som ser bedre ut. Og har man sjangsen til det så gjør man det. Man er ikke en taper som ikke får damer på egen alder. Man er helt uinteressert i damer på egen alder for de er ikke bra nok. Det er de gamle damene som er taperen her i tillegg til sånne som deg som må kalle mannen for en taper bare for å føle deg selv litt bedre. Anonymkode: b1296...046
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2023 #32 Skrevet 6. desember 2023 Om du er en kvinne på 20 år som har blitt spurt ut av en på 38 år, så vil jeg råde deg sterkt til å backe ut av dette... Hilsen ei som husker godt hvordan det var å være 20 år. Da trodde jeg at "eldre menn" hadde kontroll, var mer lojal, snillere osv. Det stemmer IKKE, tro meg. De er verre enn menn på din egen alder. Og du blir bytta ut etter noen få år uansett. Anonymkode: 5a08c...bb5 3
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2023 #33 Skrevet 6. desember 2023 AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Det er ikke kjærlighet i den alderen, det er en eldre taper som ikke får seg noen yngre, så er det som regel jenter med daddy issues. Alle som opplever EKTE kjærlighet sier ca det samme 😂 Anonymkode: ced3a...300 Jeg tror ikke at du rimelig kan si kategorisk at det ikke er kjærlighet. Det finnes tilstrekkelig mange vitnesbyrd, også her inne på det motsatte. Anonymkode: 313be...26c 1
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2023 #34 Skrevet 6. desember 2023 AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Det er litt mye. Sier jeg som har en 15 år eldre kjæreste... men vi møttes da jeg var 35. Med 20 år og 38 så tenker jeg et par ting - og her kommer det bare fordommer altså men: noen menn liker å si at det bare handler om stramme kropper og spretne pupper når de går yngre. Og ja, det kan jo telle inn. Men 38 år.. jeg tenker i 9 av 10 tilfeller handler det om at han er en taper som ikke får damer på sin egen alder. Men for en 20-åring så er den taperen verdensvant, erfaren, rik, moden, en gentleman, spanderer øl, finner klitoris og har egen bil og leilighet og kan lage lasagne. Så for henne er han bedre enn de på hennes alder. Anonymkode: 84100...5a3 Finner klitoris😂😂 Anonymkode: 5c0ac...ba2 2
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2023 #35 Skrevet 6. desember 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Syns dere det er for stor aldersforkjell når en 38 år gammel mann spør en 20 år gammel jente på date? Eller har alder ingenting å si? Hvorfor foretrekker noen menn yngre framover like gamle/eldre? Anonymkode: b1f65...97b Ja. Han kunne ha vært faren hennes. Hvorfor noen menn foretrekker unge jenter? Mange årsaker. Mer stram kropp og trangere nedentil, mer digg å pule en slik kropp. Lettere å lure og manipulere, endre henne etter hans standard. Anonymkode: 6f63f...4ad 1
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2023 #36 Skrevet 6. desember 2023 AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Er fullt klar over de eldre mennene som prøver seg på yngre kvinner, som folk tenker er «tapere». Men når det dreier seg om en mann som er veldig attraktiv utseendemessig og i tillegg en bra jobb med «status». Kan det ikke være andre grunner enn at han er en «taper» da? Anonymkode: b1f65...97b Hva skal han snakke om med ei som nettopp har forlatt tenårene? De har jo ingenting til felles overhodet. Han er bare ute etter å pule en stram, ung kropp og ha forholdet på sin måte uten protester fra dama, fordi hun er usikker og ikke tør snakke ut. Det at mannen er attraktiv og har en bra jobb, betyr ikke at han bør velge yngst mulig dame. Anonymkode: 6f63f...4ad
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2023 #37 Skrevet 6. desember 2023 Jeg har vært 22 og datet en på 40. Det var gøy så lenge det varte, men nå som jeg er 45 og gift med en på egen alder, så kan jeg skrive under på at den aldersforskjellen var alt for stor for noe varig. Hvis du ts er 18-åringen, så er mitt råd til deg å ikke gå inn i noe varig. 38-åringen er for gammel. Hvis du ts er 38-åringen, så hold deg unna. La 18-åringen få leve sitt liv!!! Det spiller ingen rolle om du er aldri så sprek og veltrent eller hvor moden 18-åringen er. Anonymkode: 5c0ac...ba2 1
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2023 #38 Skrevet 6. desember 2023 Jeg er snart 25 og gift med en på 38 (vært gift i 4år), ser ikke problemet Anonymkode: 9bdca...c2c 2 1
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2023 #39 Skrevet 6. desember 2023 18 års forskjell (eller mer!) er helt greit når en har passert 30 år, for da er man begge voksne - bare ulik alder! Men en 20 åring i våre dager er nær sagt et barn, og det er veldig stor ulikhet mellom en på 20 og 38! Anonymkode: ca67d...1a2 1
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2023 #40 Skrevet 6. desember 2023 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Det handler 100% kun om at man vil ha noen som ser bedre ut. Og har man sjangsen til det så gjør man det. Man er ikke en taper som ikke får damer på egen alder. Man er helt uinteressert i damer på egen alder for de er ikke bra nok. Det er de gamle damene som er taperen her i tillegg til sånne som deg som må kalle mannen for en taper bare for å føle deg selv litt bedre. Anonymkode: b1296...046 Pfff. Jeg er en gammel dame, men da jeg var 20 så avviste jeg menn på 38 og allerede da tenkte jeg mitt om sånne menn. Så det er ikke som vi alle er bitre og sure gamle kjerringer, bare fordi vi reagerer på sånt. Tenker det er mer synd på hun på 20 som takker ja, enn det er på meg som «går glipp av» et kupp som trådstarter. Anonymkode: fb6f1...0a3 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå