Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Syns dere det er for stor aldersforkjell når en 38 år gammel mann spør en 20 år gammel jente på date? Eller har alder ingenting å si?

Hvorfor foretrekker noen menn yngre framover like gamle/eldre?

Anonymkode: b1f65...97b

Skrevet

18 år eldre er mye.

• Liker 8
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg syns kanskje 20 er litt gammelt for en ung hingst på 38. Klarer han ikke å dra noe yngre?

• Liker 8
Skrevet

Når den yngste bare er 20 er 18 år altfor mye.

Anonymkode: 0d2c8...9a4

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Alt for mye. Og stakkars, stakkars dame hvis hun hadde holdt ut til hun var 40 og han 58, eller enda verre, 50 og 68.

Anonymkode: 65305...89d

• Liker 3
Skrevet

Altfor stor aldersforskjell. I den alderen er det altfor stor aldersforskjell fordi 20åringen akkurat har forlatt redet og er umoden og uerfaren selv om de ofte tror det motsatte. 38-åringer flest er etablert og ferdig med den fasen av livet 20 åringen trer inn i.

Anonymkode: e06ea...37f

• Liker 7
Skrevet

Jeg er 38 år og har en datter som er 18 år. Så: NO GO fra meg 

Anonymkode: 48c29...1f9

• Liker 4
Skrevet

Jeg er 38 og kunne aldri datet enn på 20.

Jeg er dame, men det har ingen betydning om man er dame eller mann. Aldersforskjellen er like stor uavhengig av kjønn. 

Anonymkode: f6d02...96e

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Når den yngste bare er 20 er 18 år altfor mye.

Anonymkode: 0d2c8...9a4

Kan du forklare meg hvorfor du tenker det?

Skrevet
Athena Freyja skrev (16 minutter siden):

18 år eldre er mye.

Hvorfor?

Skrevet

Det er litt mye. Sier jeg som har en 15 år eldre kjæreste... men vi møttes da jeg var 35.

Med 20 år og 38 så tenker jeg et par ting - og her kommer det bare fordommer altså men: noen menn liker å si at det bare handler om stramme kropper og spretne pupper når de går yngre. Og ja, det kan jo telle inn. Men 38 år.. jeg tenker i 9 av 10 tilfeller handler det om at han er en taper som ikke får damer på sin egen alder. Men for en 20-åring så er den taperen verdensvant, erfaren, rik, moden, en gentleman, spanderer øl, finner klitoris og har egen bil og leilighet og kan lage lasagne. Så for henne er han bedre enn de på hennes alder.

Anonymkode: 84100...5a3

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet
visp skrev (15 minutter siden):

Jeg syns kanskje 20 er litt gammelt for en ung hingst på 38. Klarer han ikke å dra noe yngre?

Fa*n da, jeg som trudde jeg var ung enda som 20😔😂

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Altfor stor aldersforskjell. I den alderen er det altfor stor aldersforskjell fordi 20åringen akkurat har forlatt redet og er umoden og uerfaren selv om de ofte tror det motsatte. 38-åringer flest er etablert og ferdig med den fasen av livet 20 åringen trer inn i.

Du tror ikke kjærligheten kan trumfe alt?

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Fa*n da, jeg som trudde jeg var ung enda som 20😔😂

Nei, og nå kan du angre. Du burde tenkt på dette som fjortenåring og lett seriøst etter en partner da. Nå er du for gammel iht statistikk fra Cupido (eller var det Donald?). :laugh: Eller hengpungings sentralbyrå....

• Liker 1
Skrevet

Jeg er forvirret. Er i 20 årene selv, ville aldri data noen i 30 årene

Anonymkode: ced3a...300

• Liker 3
Skrevet

Men assa… følg hjertet ditt. Du trenger ikke andres bekreftelse

Anonymkode: 91235...10a

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg hadde følt meg sykt gammel hvis jeg var den som var eldst..

Anonymkode: 507d4...33a

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Du tror ikke kjærligheten kan trumfe alt?

Det er ikke kjærlighet i den alderen, det er en eldre taper som ikke får seg noen yngre, så er det som regel jenter med daddy issues. Alle som opplever EKTE kjærlighet sier ca det samme 😂

Anonymkode: ced3a...300

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Dette.

Synes ikke noe om slike aldersforskjeller senere i livet heller. De jeg vet om som har skilt mer enn 10 år, har det gått dårlig med. 

Anonymkode: fb6f1...0a3

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Det er litt mye. Sier jeg som har en 15 år eldre kjæreste... men vi møttes da jeg var 35.

Med 20 år og 38 så tenker jeg et par ting - og her kommer det bare fordommer altså men: noen menn liker å si at det bare handler om stramme kropper og spretne pupper når de går yngre. Og ja, det kan jo telle inn. Men 38 år.. jeg tenker i 9 av 10 tilfeller handler det om at han er en taper som ikke får damer på sin egen alder. Men for en 20-åring så er den taperen verdensvant, erfaren, rik, moden, en gentleman, spanderer øl, finner klitoris og har egen bil og leilighet og kan lage lasagne. Så for henne er han bedre enn de på hennes alder.

Anonymkode: 84100...5a3

Er fullt klar over de eldre mennene som prøver seg på yngre kvinner, som folk tenker er «tapere». Men når det dreier seg om en mann som er veldig attraktiv utseendemessig og i tillegg en bra jobb med «status». Kan det ikke være andre grunner enn at han er en «taper» da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...