Gå til innhold

Dere som er homofile/lesbiske. Har dere en feminin stemme som mann eller maskulin kvinnestemme?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Omgås du mest det motsatte kjønn? 

Har stemmen din endret seg etter du ble homo/lesbisk?

Håper ikke at dere tolker meg feil. Men jeg er bare nyskjerrig. Det er jo litt interresant sosiologi i dette. 

Anonymkode: ff2a6...0de

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Omgåes kjønnene like mye? Er ikke en av de som er overrepresentert i min omkrets.

Har en helt vanlig kvinnestemme? Og nei, den har ikke endret seg noe etter at jeg kom ut av skapet. Ble aldri lesbisk, det har jeg vært hele livet.

Hilsen k46

Anonymkode: b035d...7ba

• Liker 4
Skrevet

Omgås det motsatte kjønn like mye som samme kjønn.

Tror jeg har en kvinnelig stemme og den er jo bare slik den er🤷‍♀️

K21

Anonymkode: 71368...fb0

• Liker 2
Skrevet

Man blir ikke homofil, det er noe man er født som.

Anonymkode: 7af72...064

• Liker 5
Skrevet

Jeg har mørk stemme, er mann. Og i følge både kvinnelige og mannlige venner er jeg en av de mest maskuline og mandige mennene de kjenner. Ingen har noen gang tatt meg for å være homofil. Alle jeg har kommet ut til reagerer omtrent slik, jøss? Du? 

Så kommer kommentaren, åh, derfor du aldri har hatt dame… 

Anonymkode: 6c300...959

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Ts her

Det var ikke det jeg mente. Selvfølgelig er man født sånn. Men Noen mennesker finner ut at de er homofile/lesbiske senere enn andre. En kompis av meg kom ut av skapet da han var nesten 30. 

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jeg har mørk stemme, er mann. Og i følge både kvinnelige og mannlige venner er jeg en av de mest maskuline og mandige mennene de kjenner. Ingen har noen gang tatt meg for å være homofil. Alle jeg har kommet ut til reagerer omtrent slik, jøss? Du? 

Så kommer kommentaren, åh, derfor du aldri har hatt dame… 

Anonymkode: 6c300...959

Opplever du å bli sjekket opphav homofile menn likevel? Eller tror de at du er hetro?

Skrevet

Hæ? Nei, stemmen min er helt normal. Omgås flest kvinner, er kvinne. Har aldri blitt lesbisk, det er noe jeg er.

Anonymkode: 2cd02...2cd

• Liker 4
Skrevet

Jeg har mørk stemme og er hetero dame. Tror ikke folk tar meg for å være lesbisk av den grunn.

Anonymkode: 321f8...312

• Liker 3
Skrevet

Gutter opplever stemmeskiftet ca. ved pubertetsalder og utvikler adamseple. Jenter opplever ikke stemmeskiftet , selv om stemmen utvikler seg over tid og de slutter å ha barnestemme ,de utvikler ikke adamseple.

Anonymkode: ffc51...112

Skrevet

Føler det er ganske mange homofile menn spesielt, som legger stemmeleiet litt opp etter at de har stått frem som homofile. 

Anonymkode: 1345e...65e

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 6.12.2023 den 21.32):

Omgås du mest det motsatte kjønn? 

Har stemmen din endret seg etter du ble homo/lesbisk?

Håper ikke at dere tolker meg feil. Men jeg er bare nyskjerrig. Det er jo litt interresant sosiologi i dette. 

Jeg omgås like mye med kvinner og menn. Bryr meg fint lite om hvilket kjønn noen har (med mindre vi skal ha sex).

Etter jeg ble lesbisk? Jeg ble født lesbisk, har vært det hele livet, det er ikke noe man bare blir. Kom jo i stemmeskiftet under puberteten, så den ble vel litt mørkere da, men det er jo fremdeles en kvinnestemme.

Anonymkode: 82301...f17

• Liker 2
Skrevet

Det er en del homofile menn som prøver å snakke med damestemme. Merkelig i grunnen, for jeg ville jo trodd at homofile menn som ønsker å ha sex med menn, tenner mer på at partneren er mann. 

Anonymkode: 9e520...6f0

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 8.12.2023 den 17.18):

Dette må du dokumentere.

Anonymkode: be06b...377

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 9.12.2023 den 11.32):

Føler det er ganske mange homofile menn spesielt, som legger stemmeleiet litt opp etter at de har stått frem som homofile. 

Helt riktig! De spiller en rolle, som "kvinne".

Skrevet

Omgås begge kjønn. Snakker med vanlig stemme.

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Helt riktig! De spiller en rolle, som "kvinne".

Det er akkurat det de ikke gjør. Det er heterofile som driver å spiller "kjønnsroller".

Anonymkode: ffc51...112

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 9.12.2023 den 11.32):

Flertallet av homofile menn snakker helt vanlig, men du antar nok at de er heterofile siden de ikke gjør om stemmen.

Anonymkode: 82301...f17

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...