Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Om parterende din drar på jobb, så gir beskjed at h*n besøker en venn etter jobb. 
På melding om h*n har en fin kveld, får man svar:

»Er på vei hjem snart. Har akkurat dusjet, så tv og seng når jeg kommer hjem!»

Da jeg stilte spørsmål om hvorfor h*n hadde dusjet, så fikk jeg beskjed at det var enklere sånn. 

Da jeg spurte om h*n hadde med ekstra skift på jobb? i såfall hvorfor, da h*n dusjet noen timer før, da h*n dro på jobb. 

Da fikk jeg beskjed at jeg var slem… 

Hva tenker dere ?

Anonymkode: b686e...af0

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

At han 100% er utro og du er ekstremt naiv som ikke ser det.

• Liker 4
Skrevet

Jeg fikk faktisk tilbud om å dusj+ klesskift en gang jeg besøkte en venn. Da hadde vi vært på tur. Men jeg valgte å heller dusje hjemme  

Anonymkode: a66d9...211

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Om parterende din drar på jobb, så gir beskjed at h*n besøker en venn etter jobb. 

Da jeg stilte spørsmål om hvorfor h*n hadde dusjet, så fikk jeg beskjed at det var enklere sånn. 

Da jeg spurte om h*n hadde med ekstra skift på jobb? i såfall hvorfor, da h*n dusjet noen timer før, da h*n dro på jobb. 

Hva tenker dere ?

Han dusja før han gikk på jobb, også dusjer hjemme hos kollega.

Hvordan er det enklere?

Hvordan var du slem?

Eneste «slemme» i hans øyne var vel at fu busta han.

Lyser milevis at han er utro, de hadde vel sex, han ble svett, og da var det «enklere sånn» og dusje der, enn å komme svett hjem og bli oppdaget.

Endret av Blueberrymuffin
  • Liker 1
Skrevet

Besøkte han kompis eller venninne?

Hadde jeg vært utro og dusjet hadde jeg ikke sagt til kjæresten min at jeg dusjet hjemme hos han jeg var utro med. Fryktelig rart om det er tilfellet. 

Er du bekymret for utroskap?

Anonymkode: 005b6...3b9

• Liker 3
Skrevet

At her er det muffins og han prøver å skremme deg fra å grave mere i frykt for å bli avslørt 

Anonymkode: 3c859...0f4

• Liker 1
Skrevet

Høres ikke ut som om han fortjener din tillit. Å si du er slem i dette viser at han skjuler noe og/eller forsøker å manipulere deg.

Hvordan er forholdet deres ellers?

Anonymkode: bef4c...8e0

• Liker 1
Skrevet

Hm, høres ikke normalt ut dette. Jeg hadde nok knepet igjen lårene og fått ut av han den informasjon han sitter inne med.

Anonymkode: 3ec89...280

Skrevet

Jeg greier nesten ikke lese denne teksten jeg, med alle de *** ordene. Bruk nå ordene ordentlig i allefall. 

Anonymkode: e77dd...a9e

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Hadde jeg vært utro og dusjet hadde jeg ikke sagt til kjæresten min at jeg dusjet hjemme hos han jeg var utro med. Fryktelig rart om det er tilfellet. 

Anonymkode: 005b6...3b9

Ja, er han utro og dum i tillegg liksom? Ingen vet hva han har gjort der. Så hvis han har for vane å dusje før sengetid hadde det jo bare vært å dusje en gang til hjemme. 

Anonymkode: a66d9...211

Skrevet

Den var 'fishy'. Synes opplegget høres tvilsomt ut, og her bør han nok bli konfrontert og forstå at dette skaper usikkerhet. Jeg ville aldri dusjet etter besøk hos en kamerat og ikke nevnt at jeg hadde gjort det...

Mann

Skrevet

Jeg har vært hun som han besøkte etter jobb og hadde sex med, og han tok en rask dusj hos meg etterpå - men sendte jo ikke melding til kona og sa at han hadde dusjet 😂 Hva er poenget med det liksom. 

Det er jo en helt blåst ting å gjøre om man faktisk er utro. 

Men nå er jo folk rare så det at det hadde vært idiotisk å si om han faktisk var utro, er jo ikke et bevis på at han ikke har vært det.

Anonymkode: 65609...971

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg har vært hun som han besøkte etter jobb og hadde sex med, og han tok en rask dusj hos meg etterpå - men sendte jo ikke melding til kona og sa at han hadde dusjet 😂 Hva er poenget med det liksom. 

Det er jo en helt blåst ting å gjøre om man faktisk er utro. 

Men nå er jo folk rare så det at det hadde vært idiotisk å si om han faktisk var utro, er jo ikke et bevis på at han ikke har vært det.

Anonymkode: 65609...971

"Tror du virkeligen at jeg er så dum at jeg hadde fortalt at jeg hadde dusjet, hvis det var dusj etter sex?" 

Det å være åpen om det som kan skape misstanke, er en variant som brukes for å kunne avskjære anklager. 

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Hva tenker dere ?

Alt for lite kontekst. 

Min kone har dusjet hjemme hos en mannlig kollega innen hun dro hjem (fikk låne skifte av han), men det skjedde i en kontekst som ga fornuft. Så tenkte mer på det. 

Skrevet

Jeg stoler på partneren min og hadde stolt på ham frem til dette. Hvorfor i all verden skulle man dusje hos en venn når man likevel skal hjem etterpå? Med mindre man har trent og skal gjøre noe sosialt sammen etterpå, har sølt rekesaft over hele seg, ikke skulle hjem samme dag eller har pissa på seg ser jeg virkelig ingen grunn for å gjøre dusje hos andre. 

Det han i tillegg må skrive melding om at han har dusjet hadde jeg mistenkt som en måte å være akkurat nok ærlig til å slippe unna med spørsmål. Og fra ei som har blitt bedratt: han gikk i motangrep når jeg stilte spørsmål. Angrep er ofte det beste forsvar… 

Anonymkode: 9d50f...041

• Liker 4
Skrevet

TS, det hadde vært langt lettere å mene noe om du skrev ham, henne etc. Det er faktisk forskjell på kjønnene. La oss si det var en dame som besøkte "en venn" og dusjet der før hun dro hjem. Da har hun pult. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

TS, det hadde vært langt lettere å mene noe om du skrev ham, henne etc. Det er faktisk forskjell på kjønnene. La oss si det var en dame som besøkte "en venn" og dusjet der før hun dro hjem. Da har hun pult. 

Skjønner virkelig ikke hva dette har med kjønn å gjøre 😅 i mitt hode er det mer normalt at menn dusjer hjemme enn om kvinner gjør det, hvis vi skal se slik på det. Jeg dusjer ofte hos venninner hvis vi har gjort noe anstrengende (tur/trening) før vi skal spise lunsj etc. Min mann har aldri dusjet borte med mindre han har vært bortreist over tid 

• Liker 2
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Skjønner virkelig ikke hva dette har med kjønn å gjøre 😅 i mitt hode er det mer normalt at menn dusjer hjemme enn om kvinner gjør det, hvis vi skal se slik på det. Jeg dusjer ofte hos venninner hvis vi har gjort noe anstrengende (tur/trening) før vi skal spise lunsj etc. Min mann har aldri dusjet borte med mindre han har vært bortreist over tid 

Å dusje hos en venninne er en ting, men å dusje hos en "venn" er noe annet. dermed er kjønn vesentlig i denne diskusjonen.

Skrevet
AnonymBruker skrev (51 minutter siden):

Å dusje hos en venninne er en ting, men å dusje hos en "venn" er noe annet. dermed er kjønn vesentlig i denne diskusjonen.

Ja, på den måten blir kjønn relevant, men ikke at hvis en mann dusjer hos en venninne så er ikke han nødvendigvis utro, men hvis en kvinne dusjer hos en venn så er hun garantert utro. Dét gir ikke mening. Like suspekt begge deler, derfor er ikke kjønn relevant. 

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Ja, på den måten blir kjønn relevant, men ikke at hvis en mann dusjer hos en venninne så er ikke han nødvendigvis utro, men hvis en kvinne dusjer hos en venn så er hun garantert utro. Dét gir ikke mening. Like suspekt begge deler, derfor er ikke kjønn relevant. 

Kjønn er relevant fordi her kan det i følge ordlyden dreie seg om en kvinne som dusjer hos en venninne, eller en mann som dusjer hos en kompis (mann). Slutt med det der kjønnsnøytraliseringsgreiene, det er bare forvirrende for alle, uansett kjønn.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...