Tresfjord Skrevet 6. desember 2023 #1 Skrevet 6. desember 2023 Ser dette med kuckold er diskutert frå tid til annan, og det med god grunn. Eg trur mange av oss har denne denne fetisjen, men at få lever den ut. Såleis kan ein vel seie eg og min kjære kone høyrer til det lille mindretallet? Fleire, som oss, har til og med fått ei god oppleving etter å ha prøvd det. Me er begge kristne og strengt konservativt oppdratt, som om dette skulle ha noko å sei her? Gifta oss seint, eg 28 og ho 29. Me hadde ikkje hatt sex før brølløpsnata. Det vart elles ei natt eg seint kjem til å gløyme. Var vansinnigt kåte både eg og kono, for no skulle det altså skje, det me begge hadde sakna alle desse åra. Me sov vel knapt denne natta. Var til og med betre enn eg hadde forstilt meg. Det er vel elles litt uvanleg? Det er slikt ein hugsar. Me hadde begge lese i bibelen at sex før ekteskapet var synd. Som kristne valde me å fylgje bibelen her, men var svært vanskeleg. Var vist ikkje heilt bra med onani heller, men her er vel bibelen ikkje like konsekvent. Om det var synd, synda me her usedvanleg mykje både eg og kona. Skjønar ikkje heilt kvifor dette skulle vere å synde? Fordi det er ein nytelse? Her har vel foruften meir overteke for oss kristne og. Få trur no dette er synd. Men etter at vi var gifte, tok me att alt dette. Me er begge veldig glade i sex, og har det godt med kvarandre i senga og. Her er me i alle høve sikre på kva gud vil, han vil me skal nyte sexualiteten han har gitt oss som gåve. Men etter 20 år med det samme er det vel naturleg å tenke litt på andre og? Berre litt og berre tenkje? I alle høve i første omgang. Vi følte stundom eit savn over ikkje ha prøvt andre. Og her var det mi pripne kone som først røpa seg. Ho er til vanleg veldig genert, og at dette var noko ho hadde drøymt om i mange år kom nesten som eit sjokk på meg. Og slik skull kalle seg kristen? Dette vart diskutert utover heile kvelden. Ho meinte det ikkje var belegg i bibelen for at det var synd med ein elskar/elskerinne når ein alt var gift og begge partar var samde. For kva skule vere synd her? At me kosa oss med ein annan? Ho, som er godt belest på området greidde overtyde meg. Men herifrå til å sette dette det heile ut i livet, vart ein lang veg. Og eg må innrømme det var den pripne kona mi som pusja på. Eg hadde vel mest lyst til å gløyme det heil når det stunda til. Ho ville rett og slett prøv ein ung velutstyrt elskar. Men berre for å ha prøvd det, og berre for den eine gongen. Men no hadde det første sjokket gitt seg, so at ho ville prøve ein ung velutstyr elskar kom eigentleg ikkje som nokon overrasking. Sikkert mange damer som tenkjer dette, men då berre tenkjer. Dette er vel elles vanlegvis mannen sin fetisj, men min kristne pripne kone? Men for å gjere ein lang historie kort: Etter å ha lyst etter ein elskar i bladet Cupido, det var min kone som skreiv anonsa, valde men ut ein passande elskar. Han skreiv han var velutstyrt. Me trefast på eit hotell i nabobyen, der ingen kjente oss. Avtalen var at vi kort, og berre forettningsmessig skulle helse på kvarandre i foajeen. Deretter skulle vi samla gå opp på hotellrommet som eg hadde bestilt i forveien. Lyset skulle berre vere på over senga, sjøv satt eg litt i mørket i ei kro. Eg følt meg simpel, men samstundes kåt. Men fikla ikkje med meg sjølv, eg skulle berre sjå! Eg skulle sjå min kone ha seg med ein framand! Knulla av ein hingst! Samstundes var eg litt redd ho skulle like det og. Dette vert litt for detaljert, men kjem vel ikkje utenom. Mannen vart først naken, og han var alt kåt. Den svære penisen stod som ein stokk oppetter magen, og det alt før kona var naken. For ein hingst tenkte eg, men min kone er vakker og sexy so dette var ikkje å undra seg over! Her hadde eg ikkje mykje å stille opp med. Han nærast flådde klærne av kono. Her var brunst i praksis! Me hadde sjølvsagt begge forlangt kondom, det hadde min kone kjøpt i forkant. Av største slag sjølvsagt. So var det berre å føre stauren inn i ho. Ho ynka seg sjølvsagt i byrjga, men so byrja ho nyta det, det såg. Å sjå den store penisen ut og inn i fitten til min kone var litt spesielt forb å sei det mildt. Var kåt eg og! At han nøt det treng eg vel ikkje fortelje eingong! Etter 4 minutter var paringa over. Han kom med eit brøl! Kono ynka seg og fekk orgasme utan anna stimuli enn denne penisen hans! Det var ytterst sjelden med meg. Ho forklara etterpå det var spenninga med ny mann som gjorde det. Men so var det gjort, kono var tilfredsstilt, og eg og på ein måte. Me har snakka om dette i etterkant. På ein måte var det ei fin oppleving å sjå tilbake på, men ser ikkje bort frå at det kan bli fleire møte, for dette har berika vårt seksualliv. Og vi kan ikkje sjå me har synda heller. Mannen takka i alle fal for kosen med kona mi og tok oss begge i handa til og med. Ein usedvanlig pen og sympatisk ung mann! 1 1
911 Skrevet 6. desember 2023 #2 Skrevet 6. desember 2023 For en fantastisk fin opplevelse du beskriver. Om konen din nøt dette vil det nok ikke være siste gang dere gjør dette. Dette er en setting med en ung, pen og velutrustet gutt/mann som jeg også tenner på, men min kone er mer tilbakeholden dessverre.
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2023 #3 Skrevet 7. desember 2023 Dette er køkkold, og resirkulering. Anonymkode: e8b3e...f76
Marvelous2 Skrevet 7. desember 2023 #4 Skrevet 7. desember 2023 Ta gjerne kontakt med en likesinnet fra Romsdal 😊
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå