AnonymBruker Skrevet 6. desember 2023 #1 Skrevet 6. desember 2023 Bare å bli møtt med et smil er nok til at dagen blir bedre. Det trenger ikke ha noe med at jeg har seksuell eller romantisk interesse for dem, selv om det KAN være det. Tenåringer er for unge for meg som er i slutten av 30-årene, men de kan likevel gi meg energi og positivitet. Jeg har sett andre menn også "glimte" skikkelig til når de prater med yngre kvinner. Er det naturlig at man lar seg sjarmere av ungdommelighet? Anonymkode: 72df4...131
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2023 #2 Skrevet 6. desember 2023 Smil gjør noe med meg også. Men det har ikke så mye med alder å gjøre for min del. Kan like gjerne være ei på 40. Folk er så opptatt med mobil og sitter i sin egen verden. Så sjelden man ser noen (uten om pensjonister) som ikke tar opp mobilen når de sitter ute. Å få øyekontakt og et smil fra noen tilhører sjeldenhetene. Så når det skjer smelter jeg litt..... Anonymkode: dc8a3...309 2
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2023 #3 Skrevet 6. desember 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Bare å bli møtt med et smil er nok til at dagen blir bedre. Det trenger ikke ha noe med at jeg har seksuell eller romantisk interesse for dem, selv om det KAN være det. Tenåringer er for unge for meg som er i slutten av 30-årene, men de kan likevel gi meg energi og positivitet. Jeg har sett andre menn også "glimte" skikkelig til når de prater med yngre kvinner. Er det naturlig at man lar seg sjarmere av ungdommelighet? Anonymkode: 72df4...131 Dere er bare kåte og synes tenåringer ser heite ut. Så enkelt er det. Dere har ingen felles interesse med tenåringsjenter, ergo ikke så mye å snakke skikkelig om. Ja, det er naturlig at eldre menn tenner på unge jenter. Nei, det er ikke behagelig for de unge jentene å oppleve oppmerksomhet fra eldre menn. Anonymkode: cc070...c7b 11 3
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2023 #4 Skrevet 6. desember 2023 Føler det samme med menn som er yngre. De har bare mer gnist enn oss voksne som ikke har lov til noe sprell. Anonymkode: b8175...ae8 3
Irak Skrevet 6. desember 2023 #6 Skrevet 6. desember 2023 Smil til verden og verden smiler til deg 😉 1 2
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2023 #7 Skrevet 6. desember 2023 Hmm. Er mann, gift med barn i tenårene og jobber i en litt traurig jobb i det offentlige. Vi har fått inn noen studenter og de beriker arbeidsmiljøet. Jeg tror ungdommelighet gjør det bedre. Jeg er ikke noen gammel gris, men det er hyggelig å være veileder, det gir mening å gi opplæring/visdom. Det gir meg mening. Samtidig kan de være utrolig sjarmerende disse unge studinene. Men 1) jeg vil aldri gjøre noe som ødelegger familien min 2) jeg elsker kona 3) jeg kunne vært faren deres 4) jeg trenger jobben 5) dream on- det er ikke sånn. 6) Disse studentene trenger en god opplevelse i deres første ordentlige jobb. Anonymkode: b2a8d...b34 2
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2023 #8 Skrevet 6. desember 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Dere er bare kåte og synes tenåringer ser heite ut. Så enkelt er det. Dere har ingen felles interesse med tenåringsjenter, ergo ikke så mye å snakke skikkelig om. Ja, det er naturlig at eldre menn tenner på unge jenter. Nei, det er ikke behagelig for de unge jentene å oppleve oppmerksomhet fra eldre menn. Anonymkode: cc070...c7b Dette kan jeg skrive under på, som mor til en 17 år gammel jente. Det er ubeskrivelig ekkelt for henne og venninnene hva de må oppleve av tilnærmelser, kommentarer og å bli sjekket opp av godt voksne menn. Det groveste hittil var av en 43 år gammel mann på treningssenteret. Ba henne ut, stadige tilnærmelser med å «slå av en prat, fant ut av nummeret hennes, ventet utenfor etc. Fryktelig ubehagelig og jeg lurer på hva som rører seg i menn som oppriktig tror at det som på mange måter er et barn enda, har interesse av en på alder med sin far. Og dette skjer de unge OFTE. De synes jo det er grenseløst «ekkelt og kleint» som de sier. Anonymkode: 1cfb1...8f8 7 6
Rhodiola Skrevet 6. desember 2023 #9 Skrevet 6. desember 2023 Tråden er ryddet for brukerangrep, latterliggjøring og svar til slettede innlegg. Rhodiola, adm.
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2023 #10 Skrevet 7. desember 2023 En mann på nesten 40 år bør ikke oppsøke tenåringer for energi. Tenåringer han sier han KAN ha en seksuell interesse for! Om datteren min stadig fikk oppmerksomhet fra en 40 åring, fordi han trengte hennes ungdommelige energi, så ville det være en oppgave hun på INGEN måte ville ønske å ha. Anonymkode: 24f6a...ae7 10 3
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2023 #11 Skrevet 7. desember 2023 Det er jo slik for ALLE daaa, du kunne like gjerne sagt: blomster lukter godt og bæsj lukter vondt. du sier noe som er universalt.. du er ikke ‘spesiell’ av den grunn.. Anonymkode: f7618...6ce 1
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2023 #12 Skrevet 7. desember 2023 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Bare å bli møtt med et smil er nok til at dagen blir bedre. Det trenger ikke ha noe med at jeg har seksuell eller romantisk interesse for dem, selv om det KAN være det. Tenåringer er for unge for meg som er i slutten av 30-årene, men de kan likevel gi meg energi og positivitet. Jeg har sett andre menn også "glimte" skikkelig til når de prater med yngre kvinner. Er det naturlig at man lar seg sjarmere av ungdommelighet? Anonymkode: 72df4...131 Jeg liker ikke dobbeltsidigheten i det du skriver. Jeg liker selv unge, sjarmerende jenter, men kobler det ikke til noen seksuell interesse. De er blide og har masse positiv energi, og det er fint å omgås med. Har ikke noe med seksualitet å gjøre. Det er ikke vanskelig å skille på de to følelsene i det hele tatt. Anonymkode: 3b28d...a7e 1 1
svartkatt Skrevet 7. desember 2023 #13 Skrevet 7. desember 2023 Jo yngre folk er, jo mer energi og livsglede har de. Og veldig vanlig at det går motsatt vei jo eldre man blir.
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2023 #14 Skrevet 7. desember 2023 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Jeg liker ikke dobbeltsidigheten i det du skriver. Jeg liker selv unge, sjarmerende jenter, men kobler det ikke til noen seksuell interesse. De er blide og har masse positiv energi, og det er fint å omgås med. Har ikke noe med seksualitet å gjøre. Det er ikke vanskelig å skille på de to følelsene i det hele tatt. Anonymkode: 3b28d...a7e Det er utrolig rart av en voksen mann å søke omgang med unge jenter. Anonymkode: cc070...c7b 5 1
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2023 #15 Skrevet 7. desember 2023 Sjokk at man liker positiv energi og livsglede. Åja du liker positivitet? JEG, derimot, jeg liker kloakk, gjørme, vond stank og den slags. Jeg liker å være fattig og.. Tusen takk, snilt av deg.. Anonymkode: f7618...6ce 3
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2023 #16 Skrevet 7. desember 2023 16 hours ago, AnonymBruker said: Bare å bli møtt med et smil er nok til at dagen blir bedre. Det trenger ikke ha noe med at jeg har seksuell eller romantisk interesse for dem, selv om det KAN være det. Tenåringer er for unge for meg som er i slutten av 30-årene, men de kan likevel gi meg energi og positivitet. Jeg har sett andre menn også "glimte" skikkelig til når de prater med yngre kvinner. Er det naturlig at man lar seg sjarmere av ungdommelighet? Anonymkode: 72df4...131 Spørs jo hva du legger i det. Generelt så syns jeg hyggelige og omgjengelige mennesker er kjempeflott! De gir livslyst, livsglede. Som 18 år jobbet jeg med en hel haug av positive og flotte mennesker på 30 +. Fantastiske gjeng! Anonymkode: bf01b...32f
Irak Skrevet 7. desember 2023 #17 Skrevet 7. desember 2023 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Hmm. Er mann, gift med barn i tenårene og jobber i en litt traurig jobb i det offentlige. Vi har fått inn noen studenter og de beriker arbeidsmiljøet. Jeg tror ungdommelighet gjør det bedre. Jeg er ikke noen gammel gris, men det er hyggelig å være veileder, det gir mening å gi opplæring/visdom. Det gir meg mening. Samtidig kan de være utrolig sjarmerende disse unge studinene. Men 1) jeg vil aldri gjøre noe som ødelegger familien min 2) jeg elsker kona 3) jeg kunne vært faren deres 4) jeg trenger jobben 5) dream on- det er ikke sånn. 6) Disse studentene trenger en god opplevelse i deres første ordentlige jobb. Anonymkode: b2a8d...b34 Litt friskt pust er ikke å forakte det. Engasjement hjelper også.
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2023 #18 Skrevet 7. desember 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er jo slik for ALLE daaa, du kunne like gjerne sagt: blomster lukter godt og bæsj lukter vondt. du sier noe som er universalt.. du er ikke ‘spesiell’ av den grunn.. Anonymkode: f7618...6ce Jeg får ikke en spesiell energi av at tenåringer smiler til meg🙈 Men det er klart at et smil fra andre kan gjøre dagen bedre, men det er helt uavhengig av alder. Anonymkode: 0f77d...066 1
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2023 #19 Skrevet 7. desember 2023 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Det er utrolig rart av en voksen mann å søke omgang med unge jenter. Anonymkode: cc070...c7b Jeg kjenner mange kvinner som gjerne vil holde og lukte på små babyer. Er det også utrolig rart? Anonymkode: 9d1a4...db6
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2023 #20 Skrevet 7. desember 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg kjenner mange kvinner som gjerne vil holde og lukte på små babyer. Er det også utrolig rart? Anonymkode: 9d1a4...db6 Morsinstinkt er ikke noe rart. Anonymkode: cc070...c7b 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå