Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Babyen min er 6 mnd og nå skulle vi vel ha begynt med fast føde men hun er null interressert. Jeg har prøvd i to uker en liten smaksprøve hver dag men hun forstår ikke konseptet og gaper ikke en gang 😄 ikke interessert i vår mat og forstår heller ikke at det jeg legger foran henne i stolen skal i munnen. Smiler og er fornøyd når jeg prøver men det stopper der. 
Legger til at hun har fått mme siden hun var 4 uker, ellers hadde jeg ikke brydd meg nevneverdig. Hun er også helt øverst på percentilen når det kommer til vekt heldigvis. Men det er jo ikke helt heldig å drikke så mye mme så jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre…? 

Anonymkode: 71399...8ac

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare å fortsette å prøve. Vår ville omtrent ikke se på skjea en stund, laget bare grimaser og vred seg unna. Plutselig løsnet det, nesten på dagen. Nå har vi en 1 åring som spiser bortimot alt som er 😅 vår fikk også mme fra start. 

Anonymkode: e1911...d88

Skrevet

Bare gi det tid. Vår var nesten 8 måneder før han ville spise. Alt fra 6 måneder ble hostet eller spyttet ut

Anonymkode: 2dab6...ce4

Skrevet

monkey see, monkey do. Legg det samme foran deg og ta i munnen, eller når du skal spise så sitter dere to sammen.

Anonymkode: 40723...f17

Skrevet

Jeg holdt på å bli sprø da vi introduserte fast føde til sønnen vår. Laga så mye mat som bare ble avvist. Han likte ingenting. Jeg vil ikke kalle han altetende enda, men han er flink nå, spiser mye forskjellig selv om det fortsatt er ting han ikke liker. Passert ett år nå. Tror jeg følte det løsna 3 mnd etter vi starta å introdusere fast føde 

Anonymkode: 93010...704

Skrevet

Min jente hatet alt jeg ga henne i den alderen. Tror hun var nærmere 10 måneder før hun begynte spise mer. Jeg ammet og ammer enda (15 måneder). Først nå egentlig appetitten begynner å komme. Hun liker å smake på alt. Men i den alderen var det et mareritt å gi henne noe😅 Man må bare være tålmodig å fortsette prøvingen. 

Anonymkode: 0de36...f7b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...