AnonymBruker Skrevet 6. desember 2023 #1 Skrevet 6. desember 2023 Jeg må ofte på do. Ikke slik at jeg ikke har kontroll, men jeg må f.eks bæsje 4-5 ganger om dagen. Typisk nok er det hyppigst på jobb. Om morgenen tar det alltid litt tid før kroppen er i gang, og nesten alltid er det først når jeg kommer på jobb at jeg må bæsje. Og ofte 3-4 ganger i løpet av arbeiddagen.Tror stress og sosial angst spiller inn. Hele kroppen blir i ubalanse. Blæra har jeg mer kontroll på, men om jeg er på steder uten umiddelbar tilgang på toalett blir jeg stresset. Og det slår aldri feil; på søndager må jeg tisse hele tiden. Drikker sjeldent alkohol, men det blir kanskje litt mer brus osv i helgene. Syns dette er ubehagelig og det har ført til at jeg ikke tør date, reise osv. Føler dovanene mine er unormale og at ingen andre har issues med det. Men er det noen som kan relatere? Anonymkode: db3cb...880
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2023 #2 Skrevet 7. desember 2023 Ja, det er slitsomt. Hemmende. Anonymkode: df73d...efd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå