AnonymBruker Skrevet 6. desember 2023 #1 Skrevet 6. desember 2023 Jeg skal treffe daten for 2. gang snart. Han har bursdag dagen før vi møtes. Skal jeg gi en liten gave? Evt hva? Anonymkode: db88d...f83 1
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2023 #3 Skrevet 6. desember 2023 Om det er andre gang du treffer ham, nei. Anonymkode: bf36f...2bb 2
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2023 #4 Skrevet 6. desember 2023 2 date no way!!!! Creepy og pressende. Det holder lenge med en gratulasjon om dere møtes den dagen men trenger ikke engang si det om det er på en annen dag. Veldig rart!! Anonymkode: 47172...ca2 1 2
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2023 #5 Skrevet 6. desember 2023 Det kan slå begge veier bli sett på som rart og creepy eller bli sett på som overraskende positivt. Anonymkode: 3e088...37b
Blåjojo Skrevet 6. desember 2023 #6 Skrevet 6. desember 2023 Nei det holder lenge og gratulere med vel overstått bursdag. 2
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2023 #7 Skrevet 6. desember 2023 Jeg ville satt pris på en liten gave, med trykk på liten, er gaven for kostbar, så blir det fort feil. Men er vel få som vil se på det som noe galt å få litt oppmerksomhet på bursdagen, så kjør på Anonymkode: ba631...36d
Artmo3 Skrevet 6. desember 2023 #8 Skrevet 6. desember 2023 For meg hadde det vært helt naturlig å gi en liten gave, det trenger jo ikke være stort
Phoenix Heart Skrevet 6. desember 2023 #9 Skrevet 6. desember 2023 Tenker det holder å gratulere med dagen, etter kun to dater.
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2023 #10 Skrevet 7. desember 2023 Jeg ville gitt noe, men ikke noe stort. Jeg ville ha tenkt på hva jeg visste om date , eks om han har en favorittsjokolade, en god kaffe han pleier å kjøpe ute eller noe slikt. Da viser du interesse, uten å være creepy. Anonymkode: ba70d...42f
Fjellmannover190 Skrevet 7. desember 2023 #11 Skrevet 7. desember 2023 Om du har lyst på en neste date; pepperkakedeig med noen kule former? Kanskje han inviterer på baking?
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2023 #12 Skrevet 7. desember 2023 Jeg gav daten min bursdagsgave. Det var vel på 3 daten, men vi hadde pratet i 6 uker ca. Jeg var også veldig usikker om jeg skulle kjøpe noe. Jeg elsker å diske opp å overraske en kjæreste å venner og tenkte i forkant om han skulle bli skremt pga gaven hadde han uansett ikke vært rett mann for meg😃 Anonymkode: 26c1b...f5c
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2023 #13 Skrevet 7. desember 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg ville gitt noe, men ikke noe stort. Jeg ville ha tenkt på hva jeg visste om date , eks om han har en favorittsjokolade, en god kaffe han pleier å kjøpe ute eller noe slikt. Da viser du interesse, uten å være creepy. Anonymkode: ba70d...42f Dette tenkte jeg på. Gav han litt forskjellig av hans favoritter og skrev et koselig uhøytidlig kort☺️ Hva er favoritten hans om han skal kose seg med digg, alkohol feks? Eller kanskje kjøpe bill til noe dere kan dra på sammen? Standup feks eller gavekort på å spise ute sammen? Anonymkode: 26c1b...f5c
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2023 #14 Skrevet 7. desember 2023 Jeg hadde bursdag nesten akkurat en måned etter vi traff hverandre, så det var vel 4. date. Fikk gave jeg, og satte stor pris på den 😊 Siden det er 2. date kan du vel gi en liten oppmerksomhet, evt spandere et par øl om dere skal ut? Anonymkode: 90852...9d4
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2023 #15 Skrevet 7. desember 2023 Jeg ville spandert en bursdagsøl eller lignende:) Anonymkode: d59e4...6c4
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2023 #16 Skrevet 7. desember 2023 Du kjenner han knapt og han kjenner knapt deg. Ikke legg så mye i datingen! En gave på andre date får alle med sunn radar til å løpe langt vekk! Dessuten er det selvutslettende for deg selv, når du er så dedikert og opptatt av å please en du bare har møtt en gang før, da kommer du vil å miste deg helt når dere begynner å ha sex og blir tettere. Høres ut som at du er altfor opptatt av å vise at du er god nok for han istedet for å date fornuftig og bruke tid på å finne ut om han egentlig er god nok for deg. Anonymkode: 47172...ca2
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2023 #17 Skrevet 7. desember 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Du kjenner han knapt og han kjenner knapt deg. Ikke legg så mye i datingen! En gave på andre date får alle med sunn radar til å løpe langt vekk! Dessuten er det selvutslettende for deg selv, når du er så dedikert og opptatt av å please en du bare har møtt en gang før, da kommer du vil å miste deg helt når dere begynner å ha sex og blir tettere. Høres ut som at du er altfor opptatt av å vise at du er god nok for han istedet for å date fornuftig og bruke tid på å finne ut om han egentlig er god nok for deg. Anonymkode: 47172...ca2 Mulig det er forskjell på kjønn der, ihvertfall stor forskjell på individnivå. Min erfaring er at slikt ble tatt godt imot. For en god stund siden kjøpte jeg blomster i bursdagsgave helt i starten av datingen, hun lyste opp som en solstråle for litt oppmerksomhet på bursdagen, trenger ikke kjøpe en ring liksom. For meg er det en del å være gentleman, å vise litt oppmerksomhet til en dame som har bursdag, uansett om vi har møttes få ganger Anonymkode: ba631...36d 1
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2023 #18 Skrevet 7. desember 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Mulig det er forskjell på kjønn der, ihvertfall stor forskjell på individnivå. Min erfaring er at slikt ble tatt godt imot. For en god stund siden kjøpte jeg blomster i bursdagsgave helt i starten av datingen, hun lyste opp som en solstråle for litt oppmerksomhet på bursdagen, trenger ikke kjøpe en ring liksom. For meg er det en del å være gentleman, å vise litt oppmerksomhet til en dame som har bursdag, uansett om vi har møttes få ganger Anonymkode: ba631...36d Blomster til en kvinne på date er en fin måte å takke for hennes tid og oppmøte. Det kan man gi uansett bursdag eller ikke. Men gaver blir noe annet i mine øyne. Det er creepy så tidlig, men en liten og uhøytidelig sjokolade kan gå greit så lenge det ikke er hjerte og pakket inn med rødt bånd og alt det der. Har man møttes 10+ ganger og begynt å få reelle følelser er det mere innafor å gi gaver Anonymkode: 47172...ca2
KallePils Skrevet 7. desember 2023 #19 Skrevet 7. desember 2023 AnonymBruker skrev (På 6.12.2023 den 19.15): Jeg skal treffe daten for 2. gang snart. Han har bursdag dagen før vi møtes. Skal jeg gi en liten gave? Evt hva? Anonymkode: db88d...f83 Blowjob.
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2023 #20 Skrevet 7. desember 2023 KallePils skrev (12 minutter siden): Blowjob. Sex er ikke ting damer gir til menn. De er på andre date, litt tidlig for blowjob da, vet du. Anonymkode: ca3ab...e33
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå