AnonymBruker Skrevet 6. desember 2023 #1 Skrevet 6. desember 2023 Hei! Jeg har lett overalt men ikke funnet, så da tyr jeg til å spørre her… Barnas far hadde ansvar for å kjøpe inn julekalendere til barna, men det klarte han selvfølgelig ikke å huske… Nå har vi lett i tre dager etter sjokoladekalender (barna ønsker seg helst Kinder eller Smarties), men vi finner bare ikke… Verken i butikker eller på nett. Har noen av dere sett disse kalendrene i butikk i Oslo nylig? 😇 Anonymkode: ad16f...ce1
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2023 #2 Skrevet 6. desember 2023 Jeg har sett på coop xtra på vestlandet, har du sjekket de hos deg? De har sikert stående på lageret kanskje Anonymkode: 2f28e...5a6 1
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2023 #3 Skrevet 7. desember 2023 Hvis du går inn på europris på nett, ser du hvilke butikker som har varen inne. Nå er jeg ikke kjent i Oslo, men ser at europris Furuset iallefall har smartieskalenderen. Anonymkode: f3272...625 1
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2023 #4 Skrevet 8. desember 2023 Jeg så Smarties idag men nå husker jeg ikke om det var på Kiwi Storo eller Coop Mega på Sandakersenteret.. Men tror det var Kiwi Storo. Anonymkode: 85733...3cf 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå