Rødstrupa Skrevet 6. desember 2023 #1 Skrevet 6. desember 2023 (endret) Juletre? Bare blomster? Hvilke juleblomster eventuelt? Her går det i røde tulipaner, svibler, eller azalea. Hva med deg? Endret 6. desember 2023 av Rødstrupa
Pal Fungi Skrevet 6. desember 2023 #2 Skrevet 6. desember 2023 Juletre, nisser, snømenn og lyslykter for å nevne noe 🎄 1
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2023 #4 Skrevet 6. desember 2023 Tepper, puter og sengetøy med julemotiv. Juleservise. Anonymkode: 70e61...c69
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2023 #5 Skrevet 6. desember 2023 Hvertfall ikke juleblomster! Nisser, duker , juletre, glitter og lenker rundt om, julebroderi og andre ting på veggen. Ikke noe fancy, men tradisjonelt og slik jeg liker det. Anonymkode: 191e8...f97 2
skreppamedleppa Skrevet 6. desember 2023 #6 Skrevet 6. desember 2023 Alt annet enn nisser går stort sett her i huset... Men jeg liker amerikansk inspirert pynt. Og det rosa juletreet er midtpunktet. Liker litt farger på pynten, litt "marry and bright". Lite rødt egentlig. Masse lys og noen blomsterbuketter 2 1
Arkana Skrevet 6. desember 2023 #7 Skrevet 6. desember 2023 Et overdådig pyntet juletre, amaryllis, svibler, nisser, dådyr, dompaper, julete telysholdere og levende lys, juleduker, julelandsby og sikkert mye mer. 1
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2023 #8 Skrevet 6. desember 2023 Puter og pledd i julemotiv, stjerner i alle vinduene i nedeetasjen, to i de oppe, store stjerner i de største vinduene, adventstake, 2stk utebelysning (hekken rundt hagen og veranda), julelys rundt vitrineskapet, et elektrisk tre med julebelysning i gangen, juletre, og annet juledekor av juletre, reinsdyr, lysholdere etc, sengesett med julemotiv på hoved- og gjesterom, juleservietter, kongerøkelse, julehåndklær på hoved- og gjestebad, julekjøkkenhåndklær, til og med julehåndsåpe på gjestebadet 😂 Høres mye ut når jeg ramser det opp slikt, men det ser ikke mye ut, alt har en rød tråd og ser delikat ut (om jeg får si det selv). Vi har god plass. Fargene det går i er beige, brunt, grønt, glitter, gull, tre og sort, for det passer best med øvrig innredning. Ikke noe rødt, og ingen nisser for det kan jeg desverre ikke fordra. Anonymkode: b702e...b92 1
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2023 #9 Skrevet 6. desember 2023 Vi har mye julepynt. Juletreet har mye kuler, glitter og stjerne med lys i. Det fineste på treet er de gamle fuglene vi har, tror vi har 5 stk nå, funnet på bruktbutikker. Ellers har vi pynt på vegger, bord og i vinduene. Det er mye jul hos oss, gangen og badene er også julepyntet og badet har julehåndklær. Kjøkkenet har sin faste pynt, men har ikke julegardiner. Det tennes mye levende lys og fyr i ovnen er selvsagt. Har ikke juleblomster som regel, orker ikke styret med det. Det hender seg vi har noen svibler, men ikke hver jul. Får som regel flere juleblomster i gave. Jeg lager en del julepynt selv, kranser og oppsatser. Det er også pyntet til jul ute, koselig julestemning overalt. Anonymkode: fb4eb...2ea
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2023 #10 Skrevet 6. desember 2023 Her er det noen med allergi, så kunstig juletre og røde roser. Anonymkode: 8e79d...8f8 1
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2023 #11 Skrevet 7. desember 2023 Juletrr med pynt laget og spart over et langt tid. Adventsstjerne i vinduet. Røde Lys og juleblomster. Krans på døra. Noen duker. Anonymkode: 67331...4fb 1
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2023 #12 Skrevet 8. desember 2023 Nisser og lys, hovedsaklig. Julestjerner og amaryllis også etterhvert, og juletre. Anonymkode: 1fc65...6b4 1
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2023 #13 Skrevet 8. desember 2023 Stort grønt plastjuletre med masse fargerik pynt (kuler, fugler, girlandere, flagg, nisser, engler og hele pakka). Julelyslenker i alle regnbuens farger, gjerne typen som blinker eller skifter farge også. Telysholdere (enten med julemotiv eller grønne og røde), og så har jeg telys som brenner hver ettermiddag. Kjempekoselig. Store julestjerner i stuevinduene. Og kanskje et par smånisser i bokhyllene. Pynter minimalt i andre rom enn stua (har kombinert spisestue/TV-stue/kontor på rundt 30-40 kvm). Pleier ikke å ha noen planter som bare står til jul, foretrekker å ha noen pene grønne helårsplanter isteden. Anonymkode: be57a...2fb
Amossa Skrevet 8. desember 2023 #14 Skrevet 8. desember 2023 Desember er så vidt begynt, og så langt har jeg bare tatt fram den julepynten som ikke er altfor rød og julete. På peisen står sangkoret i keramikk som jeg kjøpte for minst 40 år siden. Der har jeg også hengt opp et girlander med røde bær, og har lyslenker på batteri på. En høy engel med armer til stearinplass er på golvet, julestjerna (stor) henger i stuevinduet og en del julepynt i glass er på plass. Vi har et stort hus som krever julepynt som vises. Har samlet i mange år. Så setter jeg opp noe hver dag fram mot julaften. Ikke mye Disney og Hollywood i min julepynt Min stil er kvister, kongler og det naturlige. Det har vi mye av her vi bor. På lille juaften kjøper jeg hvite tulipaner til spisebordet.
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2023 #15 Skrevet 9. desember 2023 Lite juletre til TV-benken med pynt i ull, papir og tre. Trær og snøball fra Kahler nobili (telysestaker), duftlyset Jul fra Skandinavisk, julebil fra House doctor, et par julestjerner (blomst) og adventsstake. Liker kongler, gran og naturen. Det enkle. Bor i en leilighet, og liker å holde livsstilen minimalistisk. Julepynten får plass i ei skoeske og en papirhandlepose. Anonymkode: b002d...647
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2023 #16 Skrevet 9. desember 2023 Ingen julepynt her. Vi feirer alltid jul andre steder, 23. desember er pyntedag og den dagen drar vi herfra. Mest av alt gidder jeg ikke, mannen gidder iallefall ikke. Og stua vår er mer enn fin nok fra før 🥰 Anonymkode: c4bd6...2ee
Honey Dew Skrevet 9. desember 2023 #17 Skrevet 9. desember 2023 Gammeldags julepynt fra krigens dager og opp gjennom 1970-tallet. Moderne julepynt får ikke plass i dette huset.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå