AnonymBruker Skrevet 6. desember 2023 #1 Skrevet 6. desember 2023 Har vært det før, men har levd i en slags boble så jeg har utrolig dårlig hukommelse, mange reagerer på hukommelsen min, kan glemme mye viktig, spesielt detaljer.  problemet nå er at jeg spiser kanskje et lite måltid om dagen og føler meg så og si aldri sulten. Tenkte over det nå at når jeg lagde middag med barna i dag er mitt første måltid. Her en dag spiste jeg frokost men ingenting resten av dagen. Lager mat til barna men det er også et ork. I går lagde jeg toast. I dag handlet jeg spagetti alicapri 😓 før lagde jeg mye potetmat og sunnere måltid. Når jeg tenker over det så har det vært sånn ganske lenge, men jeg har også vært veldig syk ganske lenge. Tror det har vært en trigger. Så fort jeg er frisk fra covid nå ønsker jeg meg kun god helse og håper jeg får bedre livsglede. Økonomien spiller også mye inn, orker ikke tanken på å dra på butikken. Er på kredittkort nå, har ikke råd til julegaver i år osv 😓 Anonymkode: b856c...0bd 1
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2023 #2 Skrevet 6. desember 2023 Vet noen også hva det koster å få behandling for depresjon? Hadde det i svangerskapet med første, og frem til første var ca 1,5 år. Følte meg bra etter det men kjenner på en nedtur nå og sånn har det nok vært hele høsten for meg. Den gamle depresjonen ble aldri behandlet og den var ganske ille med tanker om å ende livet mitt (tenker ikke det nå).  men i natt drømte jeg også om at jeg drepte tre eller fire mennesker, randome og at jeg var psykotisk.. jeg ble veldig redd av den drømmen, har aldri hatt tanker om å gjøre noe mot andre enn meg selv heller så veldig merkelig drøm 😓 Anonymkode: b856c...0bd
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2023 #3 Skrevet 6. desember 2023 Kjenner du tegnene på at det holder på å gå dårlig så vær føre var. Har du en handlingsplan på hva du skal gjøre om du begynner å føle deg deprimert? Er ikke lege , men har slitet med tung depresjon før. Så ting jeg gjør for å komme meg litt ovenpå igjen kan være annerledes for deg. Anonymkode: bbd07...d5b
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2023 #4 Skrevet 6. desember 2023 Dette må du ta med legen. Bestill time ASAP. Anonymkode: 5318d...4c9
Fountaine Skrevet 6. desember 2023 #5 Skrevet 6. desember 2023 Du må dra til legen og få antidepressiva.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå