AnonymBruker Skrevet 6. desember 2023 #1 Skrevet 6. desember 2023 Hva er de icks du overhodet ikke kan tilgi, og som forhindrer deg i å fortsette å date noen? Husk å nevn ditt kjønn på starten av kommentaren din Anonymkode: e7566...bd4
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2023 #2 Skrevet 6. desember 2023 Jeg trodde "icks" var mer som uvaner eller nykker man reagerer på, f eks slurping, følge instagram babes, hårete rygg, gule tenner etc? Det du spør etter virker mere å være hva slags holdninger, oppførsel og moraler/umoral som er dealbreakere? Eller misforstår jeg noe? Anonymkode: 550b2...4bf
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2023 #3 Skrevet 6. desember 2023 Om jeg må forklare hvordan mennesker fungerer fordi vedkommende tenker så stereotyp at det går utover hvordan de ser på andre. Om han hensynsløst og aktivt utfører den grusomme isende lyden av bestikk på fat, stol på gulv, kritt på tavle. Skjønner dere hvilken lyd jeg mener? Iiih 😖 Anonymkode: 8d743...e0c
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2023 #4 Skrevet 6. desember 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Om jeg må forklare hvordan mennesker fungerer fordi vedkommende tenker så stereotyp at det går utover hvordan de ser på andre. Om han hensynsløst og aktivt utfører den grusomme isende lyden av bestikk på fat, stol på gulv, kritt på tavle. Skjønner dere hvilken lyd jeg mener? Iiih 😖 Anonymkode: 8d743...e0c .....wow Anonymkode: e7566...bd4
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2023 #5 Skrevet 6. desember 2023 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): .....wow Anonymkode: e7566...bd4 Hva er så wow med det? Kan stille meg 100% bak det hen skriver Anonymkode: 550b2...4bf 3 1
Sphere Skrevet 6. desember 2023 #6 Skrevet 6. desember 2023 Bruken av ordet «icks» er en gigantisk «ick» i seg selv. 4 1
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2023 #7 Skrevet 6. desember 2023 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): .....wow Anonymkode: e7566...bd4 Det er noen som ikke tror at både menn og kvinner har følelser og kapasitet til å tenke logisk, og tror menn ikke har følelser og kvinner ikke forstår logikk. Det er et eksempel på en slik situasjon jeg ikke hadde orket i en partner. Anonymkode: 8d743...e0c 1
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2023 #8 Skrevet 6. desember 2023 Å bruke engelske ord midt i setninger ofte er lite sjarmerende.Om man har bodd mange år i utlandet har jeg forståelse, tar tid å komme inni språket igjen. Menn over 25 som følger babes på sosiale medier. Er så glad mannen min ikke er så harry. Anonymkode: d815b...8d7 2
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2023 #9 Skrevet 6. desember 2023 Å si «icks». Anonymkode: 81d7b...2f7
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2023 #10 Skrevet 6. desember 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Å bruke engelske ord midt i setninger ofte er lite sjarmerende.Om man har bodd mange år i utlandet har jeg forståelse, tar tid å komme inni språket igjen. Menn over 25 som følger babes på sosiale medier. Er så glad mannen min ikke er så harry. Anonymkode: d815b...8d7 Lite sjarmerende du da Anonymkode: f2a4a...e3d
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2023 #11 Skrevet 6. desember 2023 De er i hvert fall helt irrasjonelle, og så kommer det an på hvor forelsket man er om man kan orke dem 😄 Jeg var på date med en som lagde en slags knirke/klynkelyd når vi kysset, instant ick. Da var det allerede et par røde flagg så det ble bare siste dråpe. Anonymkode: 4b7bd...cf3
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2023 #12 Skrevet 6. desember 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): De er i hvert fall helt irrasjonelle, og så kommer det an på hvor forelsket man er om man kan orke dem 😄 Jeg var på date med en som lagde en slags knirke/klynkelyd når vi kysset, instant ick. Da var det allerede et par røde flagg så det ble bare siste dråpe. Anonymkode: 4b7bd...cf3 Haha! Ja det er rimelig usexy med menn som klynker når man kliner. Stønning derimot😍😍 Anonymkode: 8bc47...854
Momma Skrevet 6. desember 2023 #13 Skrevet 6. desember 2023 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Å si «icks». Anonymkode: 81d7b...2f7 Eller verre; å si «icks» uten å vite hva det egentlig betyr.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå