AnonymBruker Skrevet 6. desember 2023 #1 Skrevet 6. desember 2023 Mistenker at ektefelle er utro på jobb. Jobber på en barnevern institusjon . Noen som kan dele erfaringer? Anonymkode: 03328...700 1
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2023 #2 Skrevet 6. desember 2023 Magefølelsen har alltid rett Anonymkode: ff80e...076 1 2
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2023 #3 Skrevet 6. desember 2023 Med et barn? Da anmelder du det Anonymkode: 148aa...cfe 2
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2023 #4 Skrevet 6. desember 2023 Kvinners intuisjon er det noe spesielt med og den skal man lytte til. Før i tiden når mennene var ute på jakt og i krig måtte kvinner bruke sansene for å overleve og være trygge. Kvinner har en mye mer utviklet "tredje sans" aka intuisjon/magefølelse og har alltid rett. Anonymkode: ff80e...076 3
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2023 #5 Skrevet 6. desember 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Med et barn? Da anmelder du det Anonymkode: 148aa...cfe 🙄 Anonymkode: bdb40...f7a 2
Stine marie Skrevet 6. desember 2023 #6 Skrevet 6. desember 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): 🙄 Anonymkode: bdb40...f7a Nei, med kollega
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2023 #7 Skrevet 6. desember 2023 Når mistanken først er der så spiller det liten rolle om han faktisk er utro eller ikke. For tilliten er allerede ødelagt og samme hvor mye man graver så vil man aldri få det endelige svaret. Man kan finne ting som beviser utroskap men fortsatt være i fornektelse og trenge sterkere bevis, eller man kan ende opp med å ikke finne noen bevis i det hele tatt, men det kan ikke avkrefte at han er utro. Man blir gal og psykisk nedbrutt av å leve med tvilen og stresset så det beste du kan gjøre for deg selv er å slå opp og i det minste redde psyken din før du er for langt viklet inn i detektivrollen og nekter å gi slipp på partner. Anonymkode: ff80e...076 1
Artmo3 Skrevet 6. desember 2023 #8 Skrevet 6. desember 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Magefølelsen har alltid rett Anonymkode: ff80e...076 Nei 😅 nok av trofaste folk som blir beskyldt for utroskap pga denne magefølelsen 1
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2023 #9 Skrevet 6. desember 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Når mistanken først er der så spiller det liten rolle om han faktisk er utro eller ikke. For tilliten er allerede ødelagt og samme hvor mye man graver så vil man aldri få det endelige svaret. Man kan finne ting som beviser utroskap men fortsatt være i fornektelse og trenge sterkere bevis, eller man kan ende opp med å ikke finne noen bevis i det hele tatt, men det kan ikke avkrefte at han er utro. Man blir gal og psykisk nedbrutt av å leve med tvilen og stresset så det beste du kan gjøre for deg selv er å slå opp og i det minste redde psyken din før du er for langt viklet inn i detektivrollen og nekter å gi slipp på partner. Anonymkode: ff80e...076 Tilliten kommer aldri tilbake når den først har slått sprekker og et forhold uten full tillitt er skadelig å bli i Anonymkode: ff80e...076 1 1
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2023 #10 Skrevet 6. desember 2023 Artmo3 skrev (Akkurat nå): Nei 😅 nok av trofaste folk som blir beskyldt for utroskap pga denne magefølelsen Jaja, du som MANN måtte selvfølgelig komme inn å si det for å forsvare dine utro medmenn. Så, så, avgårde med deg. Anonymkode: ff80e...076 4
Artmo3 Skrevet 6. desember 2023 #11 Skrevet 6. desember 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Kvinners intuisjon er det noe spesielt med og den skal man lytte til. Før i tiden når mennene var ute på jakt og i krig måtte kvinner bruke sansene for å overleve og være trygge. Kvinner har en mye mer utviklet "tredje sans" aka intuisjon/magefølelse og har alltid rett. Anonymkode: ff80e...076 Nei, dere har ikke alltid rett, herregud for en påstand, verste er at det finnes mange damer med slike holdninger. Har selv blitt beskyldt for utroskap helt uten grunn, så her vet jeg med 100% sikkerhet at du tar feil 6 2
Artmo3 Skrevet 6. desember 2023 #12 Skrevet 6. desember 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jaja, du som MANN måtte selvfølgelig komme inn å si det for å forsvare dine utro medmenn. Så, så, avgårde med deg. Anonymkode: ff80e...076 Nei, forsvarer ikke utroskap, det synes jeg er noe skikkelig drit, men kvinner som går rundt å tror de alltid har rett trenger definitivt motstand, for dere har langt ifra alltid rett 2
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2023 #13 Skrevet 6. desember 2023 Hahahahahaha Anonymkode: 5c60a...4dc 1
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2023 #14 Skrevet 6. desember 2023 Artmo3 skrev (3 minutter siden): Nei, forsvarer ikke utroskap, det synes jeg er noe skikkelig drit, men kvinner som går rundt å tror de alltid har rett trenger definitivt motstand, for dere har langt ifra alltid rett Det er ikke det jeg sier. Har ikke sagt at kvinner alltid har rett. Jeg sier at magefølelsen og intuisjonen alltid har rett. Når noen beskylder for utroskap uten å ha rett så kommer det fra et sted med unormal angst og tidligere traumeskade. Ikke fra magefølelsen og intuisjonen. Skal du svare ts noe nyttig eller bare komme her å kverulere på andres svar? Anonymkode: ff80e...076 1
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2023 #15 Skrevet 6. desember 2023 Artmo3 skrev (6 minutter siden): Nei, dere har ikke alltid rett, herregud for en påstand, verste er at det finnes mange damer med slike holdninger. Har selv blitt beskyldt for utroskap helt uten grunn, så her vet jeg med 100% sikkerhet at du tar feil Du var sikkert utro i drømmen hennes. Skyldig 🤨 Anonymkode: b6a4c...9da 1
Artmo3 Skrevet 6. desember 2023 #16 Skrevet 6. desember 2023 (endret) AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det er ikke det jeg sier. Har ikke sagt at kvinner alltid har rett. Jeg sier at magefølelsen og intuisjonen alltid har rett. Når noen beskylder for utroskap uten å ha rett så kommer det fra et sted med unormal angst og tidligere traumeskade. Ikke fra magefølelsen og intuisjonen. Skal du svare ts noe nyttig eller bare komme her å kverulere på andres svar? Anonymkode: ff80e...076 Hvordan kan du si at magefølelsen alltid er rett, når dere ikke alltid har rett når dere beskylder noen for utroskap? Det gir jo ingen mening Endret 6. desember 2023 av Artmo3 2
Artmo3 Skrevet 6. desember 2023 #17 Skrevet 6. desember 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du var sikkert utro i drømmen hennes. Skyldig 🤨 Anonymkode: b6a4c...9da Noe sånt😅 Men det var denne magefølelsen hennes som ødela det forholdet
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2023 #18 Skrevet 6. desember 2023 Artmo3 skrev (14 minutter siden): Nei 😅 nok av trofaste folk som blir beskyldt for utroskap pga denne magefølelsen Nei, det er kun menn som beskylder falskt, fordi de er utro selv. Anonymkode: e5728...027 1
Artmo3 Skrevet 6. desember 2023 #19 Skrevet 6. desember 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nei, det er kun menn som beskylder falskt, fordi de er utro selv. Anonymkode: e5728...027 Som jeg har allerede kommentert, det vet jeg med 100% sikkerhet er feil, for jeg har aldri vært utro, men blitt beskyldt for det 1
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2023 #20 Skrevet 6. desember 2023 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Kvinners intuisjon er det noe spesielt med og den skal man lytte til. Før i tiden når mennene var ute på jakt og i krig måtte kvinner bruke sansene for å overleve og være trygge. Kvinner har en mye mer utviklet "tredje sans" aka intuisjon/magefølelse og har alltid rett. Anonymkode: ff80e...076 Dama beskylte meg for å være utro noen år tilbake. Var en periode på et halvt år hvor hun flere ganger kjeftet på meg og mente jeg var utro. Det var jeg ikke du men jeg manglet lysten på sex i den tiden, så den magefølelsen er ikke alltid rett. Anonymkode: ca874...e0f 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå