AnonymBruker Skrevet 6. desember 2023 #1 Del Skrevet 6. desember 2023 Incels er ofte omtalt her, men lite hører man om Black Pilled folk. Det er uheldig at dette ofte forveksles med å være incel. Jeg var Black Pilled før. Spør meg hva som helst Anonymkode: 71ba5...90d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2023 #2 Del Skrevet 6. desember 2023 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Incels er ofte omtalt her, men lite hører man om Black Pilled folk. Det er uheldig at dette ofte forveksles med å være incel. Jeg var Black Pilled før. Spør meg hva som helst Anonymkode: 71ba5...90d hva var grunnene for at du ble black pilled? Anonymkode: bc886...50b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2023 #3 Del Skrevet 6. desember 2023 Hva er du nå da? Anonymkode: 3622f...2ab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2023 #4 Del Skrevet 6. desember 2023 Først kan du jo forklare hva det er.... Anonymkode: 398a9...899 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2023 #5 Del Skrevet 6. desember 2023 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): hva var grunnene for at du ble black pilled? Anonymkode: bc886...50b Jeg lyttet for mye til pessimister på Youtube når de snakket om dating og forhold. Jeg ble bare mer og mer pessimistisk. Til slutt ble jeg Black Pilled, og så på dating og romanse som håpløst. Jeg trodde jeg var en taper AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Hva er du nå da? Anonymkode: 3622f...2ab Nå er jeg ingenting. Nå er jeg bare en fyr som arbeider med meg selv. Jeg hater ikke meg selv, men jeg har en del issues med selvbildet. Men som sagt; det kommer seg AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Først kan du jo forklare hva det er.... Anonymkode: 398a9...899 Black Pilled vil si å ha overveldende pessimistiske og kyniske syn på verden, men som regel er dette rettet mot dating og forhold. Forskjellen på Inceldom og Black Pilled er at Incels er hatefulle og sinte, mens Black Pilled er triste og håpløse. Incels klandrer og hater kvinner. Black Pilled hater og klandrer seg selv. Slik var det såfall i mitt tilfelle. Anonymkode: 71ba5...90d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå